Slowhead 265 Skrevet 15. Juli, 2019 Hej Jeg synes, at jeg før har læst anmeldelser om Sara. https://annoncelight.dk/showad/245192 jeg kan bare ikke finde noget med hende. Mener hun flere gange er sammenlignet med Amy, som også har huseret længe i Århus. Hun vil have 1300.kr for en halv time med superfransk, så det skulle jo helst være godt til den pris Er der nogen herinde, der har besøgt hende fornyeligt, og som vil komme med et indspark? Mvh Slowhead Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 15. Juli, 2019 Jeg anmeldte hende her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 265 Skrevet 15. Juli, 2019 Ok, det virker lidt lunken, selvom hun er brandlækker. GFE og intimitet betyder en del for min oplevelse. Så det bliver nok ikke hende. Tak for linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 15. Juli, 2019 Lunken er måske ikke helt det ord jeg ville bruge, men jeg har svært ved at se hende give ordentlig GFE. Sig til hvis du finder een der BÅDE er brandlækker OG giver en god GFE :-), @Slowhead Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 265 Skrevet 15. Juli, 2019 Uha - Den var let. Aimee på Engtoften i Viby. Jeg har lige lavet en anmeldelse af hende. Hun er begge dele og mere til. Jeg svæver stadig rundt på en lille lyserød sky. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 15. Juli, 2019 Aha! Tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg