asspassion 292 Skrevet 4. Januar, 2013 Nogen der har prøvet denne pige fra Sønderborg https://annoncelight.dk/annonce/31710/la ... otmail-com Har forsøgt og skrive lidt med hende, men der bliver ikke altid svaret :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 4. Januar, 2013 Hold dig langt væk............Hun er den koldeste kost der findes.Jeg havde aftalt et blow m hende og hentede hende nede v havnen.Vi kørte lidt udenfor byen og det var altsammen fint.Så ville hun have pengene først..........Okaj,det fik hun så. Derefter var der lukket for venligheden.......Hun ville bare igang;ikk mere snak.Bad om lov at røre lidt;men nej;det måtte jeg ikke!Det ville hun ikke have. Nå...........Bad så om at få lov at se hendes nødder;sådan for at skabe lidt stemning;for jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke evner at få særlig meget stivelse i den hvis det er en maskine,jeg blir betjent af......... Hun trak hendes hoodie lidt til side så jeg fik undertrøjen at se..... Tænkte så -for ikke at føle at alt var spildt- at jeg ville prøve "rigtig" sex m hende;spurgte hav det skulle koste (1300);men fik det svar at det gad hun ikk nu............. Jeg opgav videre forsøg på nogetsomhelst og sagde så at vi vist bare stopper her...Det gjorde vi så. Jeg spildte 2 x 115 km plus de 500.Og jeg skal ALDRIG spilde mere tid på den kolde kælling! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 4. Januar, 2013 Hun har vist huseret i længere tid. Så piger fra Sønderborg er nok No Go. Tak for efterretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 5. Januar, 2013 Tak for svaret...også det indtryk jeg har af hende. Man fornemmer allerede noget nå man begynder at skrive til hende. :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 5. Januar, 2013 Nogen der har prøvet denne pige fra Sønderborg https://annoncelight.dk/annonce/31710/la ... otmail-com Har forsøgt og skrive lidt med hende, men der bliver ikke altid svaret Hun har 6 annoncer incl. denne, på annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 5. Januar, 2013 Nogen der har prøvet denne pige fra Sønderborg https://annoncelight.dk/annonce/31710/la ... otmail-com Hvis du havde brugt forummets søgefunktion ville du have fundet tidligere anmeldelser af hende her viewtopic.php?f=24&t=2666 viewtopic.php?f=7&t=722&p=3702 http://www.gimel.dk/log/Efterlysning/Sh ... p?ID=14529 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 21. Februar, 2014 Hold dig langt væk............Hun er den koldeste kost der findes.Jeg havde aftalt et blow m hende og hentede hende nede v havnen.Vi kørte lidt udenfor byen og det var altsammen fint.Så ville hun have pengene først..........Okaj,det fik hun så. Derefter var der lukket for venligheden.......Hun ville bare igang;ikk mere snak.Bad om lov at røre lidt;men nej;det måtte jeg ikke!Det ville hun ikke have. Nå...........Bad så om at få lov at se hendes nødder;sådan for at skabe lidt stemning;for jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke evner at få særlig meget stivelse i den hvis det er en maskine,jeg blir betjent af......... Hun trak hendes hoodie lidt til side så jeg fik undertrøjen at se..... Tænkte så -for ikke at føle at alt var spildt- at jeg ville prøve "rigtig" sex m hende;spurgte hav det skulle koste (1300);men fik det svar at det gad hun ikk nu............. Jeg opgav videre forsøg på nogetsomhelst og sagde så at vi vist bare stopper her...Det gjorde vi så. Jeg spildte 2 x 115 km plus de 500.Og jeg skal ALDRIG spilde mere tid på den kolde kælling! kørte du hende også hjem??? Hæhæ...jeg ville havde sat hende af , så kunne hun jo betale nogle af pengene tilbage for billetten....ingen ydelser ingen modydelser.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 22. Februar, 2014 Kan slet ikke genkende det i skriver om hende. Hun er min faste, og fra første gang var der god kontakt. Så mon man ikke skal se lidt indad også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 22. Februar, 2014 ZafiraOPC;jeg kigger gerne indad;og kigger gerne mig selv i spejlet.Jeg har aldrig prøvet en så kold kost;og har aldirg haft bøvl med at "samarbejde" med de piger jeg har besøgt.Flere af dem endda en del gange;og en enkelt privat bagefter osse. Fint at du er tilpas med hende;måske det var dig der skulle se indad ? Ihi 1964;ja,jeg kørte hende hjem.Jeg er ikk et dumt svin;og jeg kørte så hjem med visheden om at jeg havde opført mig ordentligt ;og visheden om at jeg ALDRIG skal se hende igen.Og yderligere en atnke om at hun er ganske enkelt dum.Havde hun gjort sit job ordentligt havde hun jo kunnet få en fast kunde og tjene penge fremover osse.Dårlig forretningsmoral;for jeg kommer der ikk igen;ligesom jeg heller ikk handler i forretninger hvor jeg blir dårligt behandlet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 23. Februar, 2014 Huserer hun stadig??linket her virker ikke mere tråden startede jo i 2013... Er selv fra Sønderborg området er der link?? Eller noget på hende, hvem er hun :-? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 24. Februar, 2014 Jeg så hende på Dating for en måned tids siden, der søgte hun en kærste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 24. Februar, 2014 Nogen links?? Hvordan ser hun ud og alder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 26. Februar, 2014 (edited) Nogen links?? Hvordan ser hun ud og alder?? Nok hende her: https://annoncelight.dk/annonce/108337/skal-du-ha-et-fraekt-knald Eget ansvar om du besøger hende. Slettes annoncen inden du ser den er mailen: [email protected] Redigeret 26. Februar, 2014 af mr. sving Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 27. Februar, 2014 Er hun tyk ? Tynd? Pæn?? Smuk?? Sexet ? Nogen med beskrivelse eller billede - linket er dødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 27. Februar, 2014 Buttet og ikke særligt pæn (min mening)... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 27. Februar, 2014 Brysterne er vel pæne nok. Skriv evt. en mail til hende. Så kan det jo være hun sender et billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 28. Februar, 2014 Husk at bede om sex med gummi, min kammerat fik klamydia med hjem, fordi hun midt i det hele fortalte, at hun ingen kondomer havde, og så tog han desværre chancen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 28. Februar, 2014 ZafiraOPC;jeg kigger gerne indad;og kigger gerne mig selv i spejlet.Jeg har aldrig prøvet en så kold kost;og har aldirg haft bøvl med at "samarbejde" med de piger jeg har besøgt.Flere af dem endda en del gange;og en enkelt privat bagefter osse. Fint at du er tilpas med hende;måske det var dig der skulle se indad ? Ihi 1964;ja,jeg kørte hende hjem.Jeg er ikk et dumt svin;og jeg kørte så hjem med visheden om at jeg havde opført mig ordentligt ;og visheden om at jeg ALDRIG skal se hende igen.Og yderligere en atnke om at hun er ganske enkelt dum.Havde hun gjort sit job ordentligt havde hun jo kunnet få en fast kunde og tjene penge fremover osse.Dårlig forretningsmoral;for jeg kommer der ikk igen;ligesom jeg heller ikk handler i forretninger hvor jeg blir dårligt behandlet nej jeg kommer heller ikke tilbage i forretninger hvor jeg bliver dårligt behandlet......men jeg forstod I havde aftalt én ting og det ikke var det du fik, og når hun ikke overholder sin del af aftalen, ja så mener jeg jo heller jeg behøver at holde min del, det har jo ikke noget at gøre med om man er et dumt svin eller ej..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjysk fyr 28 1 Skrevet 10. Juni, 2014 Nogen som har været her fornylig? om det er blevet bedre eller om hun er lige så kold endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg