OneGuy 143 Skrevet 16. Juli, 2019 Jeg lod mig friste af billederne af denne asiatiske skønhed, og lad mig sige det med det samme: Det er hende på billederne. Billederne af hende i den grå kjole er taget på adressen, hvor hun tager imod. Det er et velkendt sted på Østerbro. Af udseende kunne hun godt gå for at være 19 år, men jeg vil nu gætte på, at hun er et sted i starten af 20’erne. Hun tilbyder både body to body og sex. Jeg valgte en time med sex plus afslutning i hendes mund, og det fortrød jeg bestemt ikke. Hun var meget sød og berøringsvenlig og lagde sig helt tæt på mig og smøg sig omkring mig. Dejligt blidt blow, ikke specielt dybt, men bestemt godkendt. Under sex stemte hun til at begynde med imod med fødderne, så jeg ikke kunne gå helt i bund. Det gjorde mig ikke noget. Jeg tog det som et signal om, at jeg skulle starte blidt ud, og efter noget tid inviterede hun mig da også helt indenfor. Da jeg ikke holde mig tilbage mere, trak jeg mig ud, tog jeg kondomet af og kom i hendes mund. Hun forlod rummet for at spytte ud og skylle munden. Da hun kom tilbage, tilbød hun noget massage. Det var dejligt blidt. Vi snakkede lidt undervejs, og hun viste sig faktisk at være ret god til engelsk og generelt sød at snakke med. Efter lidt tid lagde hun sig ved siden af mig og begyndte af kæle igen, og vi tog en runde mere. Herefter blev jeg tilbudt endnu et bad. Alt i alt en super oplevelse med sød og dejlig pige. Det eneste jeg savnede var tungekys, som hun desværre ikke gav. Hun er her i to uger i alt, så hu tager formentligt hjem en gang i næste uge. Jeg håber, hun kommer tilbage, for jeg vil helt klart gerne besøge hende igen. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Juli, 2019 Sådan et lille nips på 41kg . Det måtte helt klart opleves. Kom til adressen. Radiotavshed. Fik besked om at hun ikke var klar før 20 minutter efter den aftalte tid. Pokkers. Så skred tidsplanen desværre for mig. Men det er vel hvad der kan ske. Jeg havde ellers den syge idé om at jeg måske kunne bære rundt på hende mens pikkemanden var oppe i hende....uden brug af hænderne 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juli, 2019 underdog40 skrev, for 6 minutter siden: Sådan et lille nips på 41kg . Det måtte helt klart opleves. Kom til adressen. Radiotavshed. Fik besked om at hun ikke var klar før 20 minutter efter den aftalte tid. Pokkers. Så skred tidsplanen desværre for mig. Men det er vel hvad der kan ske. Jeg havde ellers den syge idé om at jeg måske kunne bære rundt på hende mens pikkemanden var oppe i hende....uden brug af hænderne Det er vist en variant, man kan kalde "spidning" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Juli, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: Det er vist en variant, man kan kalde "spidning" Eller verdens mest mærkelige stafet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juli, 2019 underdog40 skrev, for 4 minutter siden: Eller verdens mest mærkelige stafet Tænker du på koneløbet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Juli, 2019 Borende X skrev, Lige nu: Tænker du på koneløbet? Nu træder jeg måske ind i et minefelt....men, njaaa....ikke hvis det er min kone du tænker på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aandersen Skrevet 17. Juli, 2019 Har lige været forbi og kan tilslutte mig ovenstående. Meget lille, ret cute og sød pige der leverer økofransk i middel kvalitet, med afslutning i 69, hvor hun tog hele ladningen i munden uden at spilde en dråbe. Inden afslutningen var vi en tur om cow-girl - lækkert med så lille en krop og små fine bryster (slår dog ikke Ainas ekstremt stramme underliv og vanvittige brystvoter ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hubris Skrevet 18. Juli, 2019 Aandersen skrev, for 19 timer siden: Har lige været forbi og kan tilslutte mig ovenstående. Meget lille, ret cute og sød pige der leverer økofransk i middel kvalitet, med afslutning i 69, hvor hun tog hele ladningen i munden uden at spilde en dråbe. Inden afslutningen var vi en tur om cow-girl - lækkert med så lille en krop og små fine bryster (slår dog ikke Ainas ekstremt stramme underliv og vanvittige brystvoter ) Hvem er denne Aina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 169 Skrevet 18. Juli, 2019 underdog40 skrev, den 16.7.2019 at 20:25: Nu træder jeg måske ind i et minefelt....men, njaaa....ikke hvis det er min kone du tænker på Du frådser måske i kvinde, som Niels Hausgaard siger? (UNDSKYLD, kunne ikke dy mig. ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 18. Juli, 2019 Hubris skrev, 1 time siden: Hvem er denne Aina? Også min tanke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 18. Juli, 2019 Hubris skrev, for 4 timer siden: Hvem er denne Aina? Prøv søge funktionen, der er 3 tråde om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 18. Juli, 2019 (edited) Ja, jeg kunne ikke holde mig i skindet. Som nævnt ovenfor gik der ged i den første aftale mellem hende og jeg. Men min nysgerrighed havde ikke lagt sig. Jeg måtte simpelthen møde hende. Og kan sådan set kun tilslutte mig @OneGuys oplevelse. Det blev nu hverken til "spidning", som @Borende X ville kalde det, eller en mystisk stafet. Det blev til et besøg hos en helt vildt sød, imødekommende og glad pige. Blowjob langt over gennemsnittet. Sex langt over gennemsnittet. Hun taler og stønner som en pipfugl. Det er sq meget kært. Hun spiller helt klart på det der lillepige-koncept, hvilket jeg også ville gøre hvis det var mig. Men hun er mere end de 19. Dog stadig en oplagt kandidat hvis man er til petite piger. Afsindigt nusseglad pige, både før og efter. Ingen hastværk. Virkelig tilstedeværende. Top-service. Som altid bliver man tilbudt både bad og noget at drikke, når man kommer og går på den adresse. Og der er i min mening ingen andre PD i Kbh-området som tilnærmelsesvis, kommer i nærheden af det her sted. Det spiller altid max. Det overgår min fatteevne at de gang på gang har piger med så højt et niveau på den adresse. Det er slet ikke umuligt at jeg skal besøge Lin, som hun hedder, igen. Redigeret 18. Juli, 2019 af underdog40 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 18. Juli, 2019 Underdog - hvad gør at du vurderer hende til over 19? Hvordan er brysterne? Ansigtet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 19. Juli, 2019 (edited) Ballsy skrev, for 15 timer siden: Underdog - hvad gør at du vurderer hende til over 19? jeg spurgte hende og hun svarede Hvordan er brysterne? meget små. a-skål Ansigtet? anderledes end jeg havde forventet, men kønt og smilende. Redigeret 19. Juli, 2019 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 19. Juli, 2019 Vil bestemt ikke tro hun er over 19 - tja måske 20 eller 21, men kunne lige så vel være 18. Hun et den fineste smukke kvinde - så uspoleret. Jeg håber virkelig at dem der besøger hende gør alt for at være god mod hende. Er jeg den eneste der synes at stedet ee meget lidt diskret? Så højt oppe i en privat bebyggelse med knirkende trappetrin og en larmende elevator? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Juli, 2019 underdog40 skrev, den 18.7.2019 at 21:12: Det overgår min fatteevne at de gang på gang har piger med så højt et niveau på den adresse. Ikke for at trække de rosenrøde gardiner fra - men der er nok nogle bagmænd der prøverider godt og grundigt, og instruerer og iscenesætter, godt og grundigt. Men køn ser hun ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 19. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Ikke for at trække de rosenrøde gardiner fra - men der er nok nogle bagmænd der prøverider godt og grundigt, og instruerer og iscenesætter, godt og grundigt. Men køn ser hun ud Wow. De piger kan bare ikke vinde, hva? Hvis de giver dårlig service har de bagmænd. Hvis de giver god service, har de sørme også bagmænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 19. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Ikke for at trække de rosenrøde gardiner fra - men der er nok nogle bagmænd der prøverider godt og grundigt, og instruerer og iscenesætter, godt og grundigt. Men køn ser hun ud Hvad får dig til at tro det? Eller gætter du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 643 Skrevet 19. Juli, 2019 Har hun hår på missen eller er den glat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 20. Juli, 2019 Ballsy skrev, for 9 timer siden: Hvad får dig til at tro det? Eller gætter du? Når man skriver "nok", så er det et gæt. underdog40 skrev, for 9 timer siden: Hvis de giver god service, har de sørme også bagmænd. Nej. Men hvis ét sted har mange forskellige piger, som alle sammen giver god service, så har stedet jo nok en form for kuratering. Hvordan det foregår er vel et åbent spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juli, 2019 Ballsy skrev, for 9 timer siden: Hvad får dig til at tro det? Eller gætter du? Jeg tror baseret på bla. disse generelle fællestræk. Hvordan får udenlandske piger fat i lækre lejligheder de kan arbejde i? Det er de samme lejligheder, men skiftende piger. Annoncerne ligner hinanden, blot bliver navne og fotos skiftet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. Juli, 2019 Blue man skrev, for 11 timer siden: Har hun hår på missen eller er den glat? Glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlyingDick 135 Skrevet 20. Juli, 2019 malaysian are not beautiful normally. But good service without kissing or 69? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 20. Juli, 2019 FlyingDick skrev, 1 time siden: malaysian are not beautiful normally. Det var godt nok en mærkelig generalisering. Men hvis hendes etnicitet ikke falder i din smag, er det måske bedre at du bliver væk, og overlader hende til os andre 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Womenlover 44 Skrevet 20. Juli, 2019 besøgte hende forleden og er normalt ikke til asiatiske piger , men hun var super nice og super body og ja fuld valuta for pengene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg