Bennyboomm 0 Skrevet 16. Juli, 2019 Er der nogen som ved om Kate som var his Pim på Slotsherrensvej stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 17. Juli, 2019 D54 skrev, for 22 minutter siden: Ja Elegant intetsigende svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest D54 Skrevet 17. Juli, 2019 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden: Elegant intetsigende svar. Jeg syntes det var helt faktastisk fyldestgørende .... Der blev spurgt om der var nogen der ved om Kate er aktiv .... og det er jeg 100% sikker på at der er nogen, der ved.. God sommer Redigeret 17. Juli, 2019 af D54 tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 17. Juli, 2019 D54 skrev, for 2 timer siden: Jeg syntes det var helt faktastisk fyldestgørende .... Der blev spurgt om der var nogen der ved om Kate er aktiv .... og det er jeg 100% sikker på at der er nogen, der ved.. God sommer Du tycker säkert att du är både lustig och underhållande. Du är det rakt motsatta. Jag kallar sådana som dig för Timewasters. Det finns andra ord för er också, men jag vill inte dra på mig Moderationens vrede, så jag stannar här. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg