Peter8260 5 Skrevet 18. Juli, 2019 https://annoncelight.dk/showad/279373 Er der nogle der kender hende her og har anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 18. Juli, 2019 Det er gode priser - næsten for gode til at være sandt Hvis du tjekker tlf.nr. på Krak, så tyder det ikke på, at det er en moden dansk kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter8260 5 Skrevet 18. Juli, 2019 Nej det kan jeg godt se. Googlede bare nummeret. Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 18. Juli, 2019 annoncen virker reel nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 325 Skrevet 18. Juli, 2019 Hvem checker for holdet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 19. Juli, 2019 Julius skrev, for 19 timer siden: Hvis du tjekker tlf.nr. på Krak, så tyder det ikke på, at det er en moden dansk kvinde. Hvad mener du? Hvis jeg slår nummer 20467081 op på krak siger den bare ukendt nummer. Er nummeret ti annoncen blevet ændret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 19. Juli, 2019 Mr. Bean skrev, for 9 minutter siden: Hvad mener du? Hvis jeg slår nummer 20467081 op på krak siger den bare ukendt nummer. Er nummeret ti annoncen blevet ændret? Det er nok fordi det er taletidskort, men hvorfor ikke koncentrere sig om selve personen og om hvordan et besøg var en et skide telefon nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 19. Juli, 2019 På krak var der i går et navn på annoncens nr. som ikke var hverken dansk eller en kvinde, men kan se nu, at der ikke fremkommer et navn på nr. i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 19. Juli, 2019 Julius skrev, for 1 time siden: På krak var der i går et navn på annoncens nr. som ikke var hverken dansk eller en kvinde, men kan se nu, at der ikke fremkommer et navn på nr. i annoncen. Det var skønnere at høre om et besøg ved hende ,end om det skide mobilnr, jeg tror hun er dansk, det skriver hun i annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 19. Juli, 2019 Peter Jessen skrev, for 2 timer siden: Det var skønnere at høre om et besøg ved hende ,end om det skide mobilnr, jeg tror hun er dansk, det skriver hun i annoncen Helt enig. Passer annoncen bør hun umiddelbart være rimelig eftertragtet. Smut en tur ud til hende, og lad os høre resultatet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 20. Juli, 2019 Hejsa Nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om det? Vil gerne besøge en dansk moden kvinde enten fra Aarhus området eller Østjylland! I må gerne skrive hvad i har af erfaringer enten her eller PM! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Juli, 2019 Peter26 skrev, 1 time siden: Hejsa Nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om det? Vil gerne besøge en dansk moden kvinde enten fra Aarhus området eller Østjylland! I må gerne skrive hvad i har af erfaringer enten her eller PM! Hvorfor skal erfaringer skrives i PM, der er ikke det der er meningen med dette site. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 20. Juli, 2019 AalborgLook skrev, for 16 minutter siden: Hvorfor skal erfaringer skrives i PM, der er ikke det der er meningen med dette site. Erfaringer eller hvis nogen kender en dansk moden kvinde! Go weekend til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Juli, 2019 Peter26 skrev, for 49 minutter siden: Erfaringer eller hvis nogen kender en dansk moden kvinde! Go weekend til dig Og hvorfor i PM? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 20. Juli, 2019 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Og hvorfor i PM? .....kunne være noget som ikke egner sig til at komme ud i det offentlige, bør være logik selv for en nordjyde, der har travlt med at pege fingre af andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jessen 13 Skrevet 20. Juli, 2019 Skal vi nu ikke lade være med at køre i den samme rille , og komme til det det drejer sig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Juli, 2019 Røvslikker skrev, 1 time siden: .....kunne være noget som ikke egner sig til at komme ud i det offentlige, bør være logik selv for en nordjyde, der har travlt med at pege fingre af andre Jeg spørger pænt om hvorfor i pm, så slap bare off. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 120 Skrevet 20. Juli, 2019 Hold jer dog til tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 21. Juli, 2019 Kunne da godt tænke mig at kneppr hende i røven. Virkelig ikke nogen, der har været på besøg? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 24. Juli, 2019 Ingen der har vovet pelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 25. Juli, 2019 For satan :-). Er der ingen, som har en anmeldelse. Vil prøve i så fald, men har lidt travlt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. Juli, 2019 stivert skrev, for 9 timer siden: For satan :-). Er der ingen, som har en anmeldelse. Vil prøve i så fald, men har lidt travlt. Ha ha, ja meget travlt men lad nu den ligge, du vil dog gerne kneppe hende i røven, uden at vide hvem hvad hvor? Altså forstå mig ret, indtil videre, ku det for den sags skyld være en ombygget mand, ja i så fald forstår du har travlt, spøg til side, men denne efterlysning kan dog gå hen og blive årets mest efterlyste uden svar Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 14. September, 2019 Thaimig skrev, den 25/7/2019 at 20:43: Ha ha, ja meget travlt men lad nu den ligge, du vil dog gerne kneppe hende i røven, uden at vide hvem hvad hvor? Altså forstå mig ret, indtil videre, ku det for den sags skyld være en ombygget mand, ja i så fald forstår du har travlt, spøg til side, men denne efterlysning kan dog gå hen og blive årets mest efterlyste uden svar Go aften Hun har stadig en annonce, men der er ikke nogen som har anmeldt hende. Er det en ombygger, kan jeg jo gå min vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg