Hop til indhold
Peter8260

Heidi fra Beder på AL

Recommended Posts

Det er gode priser - næsten for gode til at være sandt ;)

Hvis du tjekker tlf.nr. på Krak, så tyder det ikke på, at det er en moden dansk kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 19 timer siden:

Hvis du tjekker tlf.nr. på Krak, så tyder det ikke på, at det er en moden dansk kvinde.

Hvad mener du? Hvis jeg slår nummer 20467081 op på krak siger den bare ukendt nummer.

Er nummeret ti annoncen blevet ændret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 9 minutter siden:

Hvad mener du? Hvis jeg slår nummer 20467081 op på krak siger den bare ukendt nummer.

Er nummeret ti annoncen blevet ændret?

Det er nok fordi det er taletidskort, men hvorfor ikke koncentrere sig om selve personen og om hvordan et besøg var en et skide telefon nr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På krak var der i går et navn på annoncens nr. som ikke var hverken dansk eller en kvinde, men kan se nu, at der ikke fremkommer et navn på nr. i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 1 time siden:

På krak var der i går et navn på annoncens nr. som ikke var hverken dansk eller en kvinde, men kan se nu, at der ikke fremkommer et navn på nr. i annoncen.

Det var skønnere at høre om et besøg ved hende ,end om det skide mobilnr, jeg tror hun er dansk, det skriver hun i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter Jessen skrev, for 2 timer siden:

Det var skønnere at høre om et besøg ved hende ,end om det skide mobilnr, jeg tror hun er dansk, det skriver hun i annoncen

Helt enig. Passer annoncen bør hun umiddelbart være rimelig eftertragtet. Smut en tur ud til hende, og lad os høre resultatet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26

Hejsa

Nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om det? 

Vil gerne besøge en dansk moden kvinde enten fra Aarhus området eller Østjylland! I må gerne skrive hvad i har af erfaringer enten her eller PM! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, 1 time siden:

Hejsa

Nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om det? 

Vil gerne besøge en dansk moden kvinde enten fra Aarhus området eller Østjylland! I må gerne skrive hvad i har af erfaringer enten her eller PM! 

Hvorfor skal erfaringer skrives i PM, der er ikke det der er meningen med dette site. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26
AalborgLook skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor skal erfaringer skrives i PM, der er ikke det der er meningen med dette site. 

Erfaringer eller hvis nogen kender en dansk moden kvinde! 

Go weekend til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, for 49 minutter siden:

Erfaringer eller hvis nogen kender en dansk moden kvinde! 

Go weekend til dig

Og hvorfor i PM? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Og hvorfor i PM? 

.....kunne være noget som ikke egner sig til at komme ud i det offentlige, bør være logik selv for en nordjyde, der har travlt med at pege fingre af andre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

.....kunne være noget som ikke egner sig til at komme ud i det offentlige, bør være logik selv for en nordjyde, der har travlt med at pege fingre af andre :D

Jeg spørger pænt om hvorfor i pm, så slap bare off. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
stivert skrev, for 9 timer siden:

For satan :-). Er der ingen, som har en anmeldelse. 

Vil prøve i så fald, men har lidt travlt.

Ha ha, ja meget travlt :-o men lad nu den ligge, du vil dog gerne kneppe hende i røven, uden at vide hvem hvad hvor? Altså forstå mig ret, indtil videre, ku det for den sags skyld være en ombygget mand, ja i så fald forstår du har travlt, spøg til side, men denne efterlysning kan dog gå hen og blive årets mest efterlyste uden svar :P

Go aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, den 25/7/2019 at 20:43:

Ha ha, ja meget travlt :-o men lad nu den ligge, du vil dog gerne kneppe hende i røven, uden at vide hvem hvad hvor? Altså forstå mig ret, indtil videre, ku det for den sags skyld være en ombygget mand, ja i så fald forstår du har travlt, spøg til side, men denne efterlysning kan dog gå hen og blive årets mest efterlyste uden svar :P

Go aften 

Hun har stadig en annonce, men der er ikke nogen som har anmeldt hende.

Er det en ombygger, kan jeg jo gå min vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...