Fims 2 Skrevet 20. Juli, 2019 Hej venner så var jeg en tur til Tyskland og på vejen hjem fik jeg en rigtig god massage hos mutter hun var i topform glæder mig til næste gang jeg skal til Tyskland mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 20. Juli, 2019 synes jeg læste hun er taget tilbage til Thailand !! Er det den samme som de sidste par år vi taler om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 20. Juli, 2019 tronheim skrev, 1 time siden: synes jeg læste hun er taget tilbage til Thailand !! Er det den samme som de sidste par år vi taler om Mon du tænker på Tøndervej 14? Hun er der vidst syg, men om hun er taget tilbage til Thailand ved jeg ikke. Jeg har ikke læst noget om ændringer på Sønderborgvej 7. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asp.73 23 Skrevet 20. Juli, 2019 Har lige været forbi på Sønderborgvej 7. Der var en ny pige ca 30-35, 145cm gode bryster. Fik en god massage og den dejlig afslutning.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denstille 17 Skrevet 20. Juli, 2019 Hej. Er der nogle der ved hvad kl de lukker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fims 2 Skrevet 20. Juli, 2019 denstille skrev, for 1 time siden: Hej. Er der nogle der ved hvad kl de lukker? Der er lukket men åben l morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg