mrXX 20 Skrevet 21. Juli, 2019 Hej brødre nogen som har erfaring med denne dame https://sugardaters.dk/show?alias=HendeDuAldrigGlemmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 94 Skrevet 21. Juli, 2019 Ja, men jeg har desværre glemt det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 21. Juli, 2019 det er jo et reklamelink for en webside ikke en aktuel annonce på EN person. Spam spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 21. Juli, 2019 Det er sugardaters.dk Så ikke så meget spam, mere en side du umiddelbart ikke har adgang til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 24. August, 2019 Nogle der har mødt hende og vil fortælle lidt om det evt i en PB? Har skrevet med hende og hun virker rimelig sød og frisk. Vil dog godt lige vide lidt mere inden turen går til Odense ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydemanden30 15 Skrevet 24. August, 2019 Mindes jeg fik en høj pris af vide og valgte at droppe yderligere kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 24. August, 2019 Jydemanden30 skrev, for 3 minutter siden: Mindes jeg fik en høj pris af vide og valgte at droppe yderligere kontakt Tak for svar. Det lyder meget sandsynligt. Kommunikerer virkelig fint med hende, men hun vil ikke rigtig ud med pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 26. August, 2019 Det lader til at priserne på Sugardating har nået nye højder, Hende du spørger til og mange andre starter ud med 2500 kr for en fræk date ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smooth 40 Skrevet 2. September, 2019 Husker hun ville ha penge for mødet - allerede der trak jeg mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg