Jesperdjensen 209 Skrevet 21. Juli, 2019 Jeg har igennem længere tid haft lyst til at prøve tantra og ikke bare det man på et Thai sted kalder tantra, men en rigtig tantra session på et par timer. jeg har erfaringer med Lingammassage og fuldkropsorgasmer derigennem, men kunne godt tænke mig at opleve fuldkrops-tantra-massage. Er der nogen som har gode erfaringer med specifikke massører? Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 21. Juli, 2019 Det ville nok være en fordel at fortælle hvor henne i landet du søger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 21. Juli, 2019 Jyskpik skrev, for 9 minutter siden: Det ville nok være en fordel at fortælle hvor henne i landet du søger? Efterlysningen er lagt i gruppen “Sjælland København”, så i dette område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 21. Juli, 2019 Jesperdjensen skrev, 1 time siden: Efterlysningen er lagt i gruppen “Sjælland København”, så i dette område Ok det kunne man bare ikke umiddelbart se da den lå ude PP forsiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 22. Juli, 2019 Kasja kunne være en mulighed. Jeg har kun gode erfaringer med hende. http://tantraforyou.dk/. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Juli, 2019 Ja, Kasja kan godt anbefales. Her må man bare ikke røre, men skal kun lade sig berøre, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 22. Juli, 2019 Borende X skrev, for 48 minutter siden: Ja, Kasja kan godt anbefales. Her må man bare ikke røre, men skal kun lade sig berøre, Borende X kan du anbefale tantra hvor sex eller oralsex indgår. Og helst oralsex uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Juli, 2019 SpankingSub skrev, for 59 minutter siden: Borende X kan du anbefale tantra hvor sex eller oralsex indgår. Og helst oralsex uden gummi? Næh, dem jeg har kendt til, er ikke længere i branchen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 22. Juli, 2019 Generelt så er rigtig tantra massage envejs, så du skal slappe af og nyde tantra. Massøren kan sagtens være nøgen, men du skal som udgangspunkt holde fingerne, tungen og hvad der ellers stritter i ro. Udløsning ved at sprøjte er ikke et must i tantra, mem det er ok. Det er den indre udløsning/orgasme det er i centrum. Men flest slutter med penis massage og så er det svært ikke at komme. Jeg vil anbefale minimum 2 timer gerne 3 timer. Det er mange år siden jeg nød tantra i Danmark og hun er desværre stoppet. Har nydt det i udlandet. Men er det sex delen du vil have, så får du nok ikke den reelle tantra massage. Men søg vores ven Google om tantra massage og lad være med at have fokus på samleje eller BJ, men fokus på tantra som du efterlyser. Du kan altid nappe et hurtigt BJ efterfølgende. Håber du prøver rigtig tantra, det er dejligt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 22. Juli, 2019 KnudSan skrev, for 6 timer siden: Generelt så er rigtig tantra massage envejs, så du skal slappe af og nyde tantra. Massøren kan sagtens være nøgen, men du skal som udgangspunkt holde fingerne, tungen og hvad der ellers stritter i ro. Udløsning ved at sprøjte er ikke et must i tantra, mem det er ok. Det er den indre udløsning/orgasme det er i centrum. Men flest slutter med penis massage og så er det svært ikke at komme. Jeg vil anbefale minimum 2 timer gerne 3 timer. Det er mange år siden jeg nød tantra i Danmark og hun er desværre stoppet. Har nydt det i udlandet. Men er det sex delen du vil have, så får du nok ikke den reelle tantra massage. Men søg vores ven Google om tantra massage og lad være med at have fokus på samleje eller BJ, men fokus på tantra som du efterlyser. Du kan altid nappe et hurtigt BJ efterfølgende. Håber du prøver rigtig tantra, det er dejligt. Det er den indre orgasme jeg gerne vil prøve ved en fuldkrops tantra massage, da jeg efterhånden har gode erfaringer med det via lingam massage. jeg søger hverken blowjob eller sex, men den ægte tantra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Juli, 2019 Jesperdjensen skrev, for 3 timer siden: Det er den indre orgasme jeg gerne vil prøve ved en fuldkrops tantra massage, da jeg efterhånden har gode erfaringer med det via lingam massage. jeg søger hverken blowjob eller sex, men den ægte tantra. Så skal du i hvert fald ikke opsøge thaiklinikker. Jeg har besøgt fem tantraudøvende kvinder, og det var en helt anden oplevelse, end "thaiprikkeriet". Desværre har jeg aldrig oplevet en indre orgasme hos dem. Nok min fejl. Det har jeg derimod oplevet en enkelt gang hos en glædespige, jeg besøgte flere gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 434 Skrevet 22. Juli, 2019 Jyskpik skrev, for 20 timer siden: Ok det kunne man bare ikke umiddelbart se da den lå ude PP forsiden Et lille tip: Du kan se, hvilket forum du er i øverst på denne side også (lige under overskriften). Kan somme tider være en fordel, når man bruger linksene på forsiden. I dette tilfælde står der: " af Jesperdjensen, I går klokken 20:26 in Efterlysninger på Sjælland og København " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 25. Juli, 2019 Det ser ikke ud til at det var mange konkrete forslag der kom på bordet. Jeg må ud i google og se hvad verden byder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 25. Juli, 2019 Sensia ved Kalundborg er et godt bud http://sensia.dk/ Nok er Miriam en ældre model (50+), men hun ved hvad hun laver. Efter et par besøg er alt muligt med hende - og det er ikke kedeligt Venligst NT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Juli, 2019 Nielsen Tonajt skrev, for 7 timer siden: Sensia ved Kalundborg er et godt bud http://sensia.dk/ Nok er Miriam en ældre model (50+), men hun ved hvad hun laver. Efter et par besøg er alt muligt med hende - og det er ikke kedeligt Venligst NT Sjovt du har den oplevelse. Jeg har også været hos Miriam. Jeg oplevede at hun overhovedet ikke havde lagt nogen ramme for hvad der skulle ske i de 3 timer jeg skulle være der. Hun beskriver nogle udførlige seancer på sin side. Men jeg oplevede overhovedet ingen sammenhæng, intet forløb, intet nærvær. Det var en lang række små "ting" hun udførte, og hun tænkte meget mellem hver ting før hun fortsatte. Det må være det med kemi eller hun havde en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 27. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, den 26.7.2019 at 07:59: Det må være det med kemi. Ja, den kemi betyder meget når det ikke er en decideret glædespige. Det gælder både for tantra og (thai)massage og ikke mindst ude i den virkelige verdenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 21. Oktober, 2023 Nogen der har været her for nylig. Og evt kan bekræfte at alt er muligt. Efter et par besøg ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg