Guest Pej Skrevet 22. Juli, 2019 Er der nogle der har gode erfaringer med at møde Ladyboys i Thailand? Syntes de kan virke meget grove og ivrige når først de er inden for døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
djjohn 73 Skrevet 22. Juli, 2019 Har kun prøvet 1. Hun ville lige have lidt ekstra for at kneppe mig efter vi var gået igang. så var hun ret agressiv med at få et 5stjernet review på smooci.com hvor jeg havde booket hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 25. Juli, 2019 Synes det er lidt 50/50. Virker de lidt aggressive når man kontakter dem så find en anden. Eller påtrængende hvis man lige vil tænke over det så drop vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 26. Juli, 2019 Jeg har haft rigtigt mange gode oplevelser med ladyboys i Thailand. Har primært mødt dem på barer, enkelte pick-up gader og lidt fra We Chat (We Chat er vist ikke ret meget brugt mere). Jeg har overordnet fået gode, lækre og kæreste-oplevelser med flotte og lækre ladyboys. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Binze Skrevet 28. Juli, 2019 (edited) Mange gange går det begge veje, sidst i Bangkok på en hyggelig restaurant var det mig der masede på, hun skulle lukke og restauranten denne aften og jeg bollede hende i køkkenet 3-4 aftener i træk. Det er nok enten eller vil jeg sige. Redigeret 28. Juli, 2019 af Binze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg