Jernet 906 Skrevet 22. Juli, 2019 Lige det obligatoriske link: https://annoncelight.dk/showad/275987 Jeg havde gået hele dagen og været godt og grundig liderlig, så efter at have søgt annoncelight igennem utallige gange faldt jeg for Alices annonce. Jeg ringede til hende efter fyraften, hun tog den straks, virkede dejlig i mødekommende i telefonen og talte godt engelsk. Jeg spurgte på priser og om det var muligt at tage et hurtigt brusebad, da jeg kom lige fra arbejde. Det var helt fint, og hun sendte mig adressen på sms. Jeg skulle lige skrive til hende når jeg var der. Fremme ved adressen skrev jeg til hende og hun svarede med det samme hvor jeg skulle gå hen. Da jeg ringede på blev døren åbnet af en rigtig flot pige. Om det er hende på billedet er jeg helt vildt i tvivl om, da hun både ligner hende, og så alligevel ikke. Ansigtet ligner ret godt, men hun har noget bredere hofter og en stor, men super lækker fast røv og en lille topmave, men jeg vil på ingen måde kalde hende tyk. Det kunne selvfølgelig være ældre billeder, men det tror jeg ikke helt på, da hun ikke virkede så gammel, nok 24-25 år. Om de så er photoshoppet, eller det er en helt anden, men vellignede pige skal jeg være usagt. Stedet: Ikke det mest diskrete sted, midt i Vejle, hvor der kommer en del mennesker forbi, men dog ikke ud til en trafikeret vej. Man kan gå ind i opgangen, så man er fri for at stå og vente ude på gaden. Lejligheden er lækker og flot nyrenoveret, med et flot badeværelse. Rent og pænt. Pigen: Smuk, ca 170 høj, nok midt i tyverne, flot langt blondt hår. Store fyldige læber. Hun havde en del sminke på og kunstige øjenvipper, så er man til en "op-dullet" pige er hun helt sikkert en at gå efter. Den før omtalte bagdel var stor, fast og dejlig. Hendes bryster var store, nok D-skål eller E-skål, sad helt perfekt, og er enten ægte eller det dygtigste kirurghåndværk nogen sinde.... Jeg tror aldrig jeg har set så flotte og dejlige bryster før, og jeg er 95% sikker på de var helt naturlige. Sexen: Hun startede med at kysse mig, dernæst stille og roligt videre med at give mig fransk. Dog ikke særlig længe, så ville hun i gang med sex, og hun begyndte at ride mig. Der lå jeg, og nød denne skønne kvinde over mig, mens vi kyssede, og mine hænder var overalt på hende, dog mest på de skønne bryster. Vi skiftede stilling til doggystyle, og her nød jeg synet af den lækre røv, men her kunne jeg mærke jeg gerne ville trække den lidt længere, så jeg spurgte om hun ville sutte mig igen. Det ville hun gerne og det gik hun straks glad i gang med. Denne gang gjorde hun det lidt længere, rigtig skønt, og så en ride tur igen, for så at slutte af i doggystyle. Alt i alt en rigtig god oplevelse med en dejlig pige. Hende kunne jeg sagtens finde på at besøge igen. Hendes priser er: ½ time 800kr kys +200kr superfransk +200kr. Da jeg kun havde taget 1000kr med sprang jeg superfransk over da jeg bare måtte kysse de store dejlige læber( altså dem i ansigtet ) 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 25. Juli, 2019 Jeg tænker ikke det er hende, men derfor kan hun jo være dejlig nok alligevel, bare ærgeligt der er så mange fake annoncer på annoncelight for tiden. Stort set alle østeuropæiske annoncer for vejle området er med fake billeder, de er anmeldt, men nu må vi se om der bliver gjort noget ved det Lidt mere af pigen fra annoncen: http://rakosz.pl/galeria/Gosia/Sesja-w-studio/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docdriver 125 Skrevet 27. Juli, 2019 lurik skrev, den 25.7.2019 at 18:21: Jeg tænker ikke det er hende, men derfor kan hun jo være dejlig nok alligevel, bare ærgeligt der er så mange fake annoncer på annoncelight for tiden. Stort set alle østeuropæiske annoncer for vejle området er med fake billeder, de er anmeldt, men nu må vi se om der bliver gjort noget ved det Lidt mere af pigen fra annoncen: http://rakosz.pl/galeria/Gosia/Sesja-w-studio/ Du har fuldstændig ret i det med fald billeder, men så længe man ikke bare går igen vil det fortsætte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg