Glazed 5 Skrevet 23. Juli, 2019 Hej alle jer leder efter et sted hvor man kan aftale at det i udgangspunktet handler om en god fysiurgisk massage. Men i løbet af massagen bliver pigen mere nærgående og protesterer i øvrigt i over mine mere eller mindre tilfældige berøringer. Efterhånden udvikler det sig måske ovenikøbet med berøringer/massage bagi. Hvorvidt det udvikler sig til fp eller andet kan stemningen afgøre. Grundlæggende leder jeg nok efter et “rollespil” der tilnærmer at en normal massagesituation udvikler sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 23. Juli, 2019 Du kan ringe til 99% af alle thai-klinikker for at opleve dét Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 23. Juli, 2019 Liderlige Line hos Pigekollektivet i Randers tror jeg kan klare den opgave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 24. Juli, 2019 Q 45 årige massør i Randers vil sikkert gerne lege med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg