Tip toe 1745 Skrevet 24. Juli, 2019 Mænd har jo i årevis stået på mål for vurderinger i pikstørrelser, både i soveværelset og omklædningsrummet, så hvorfor ikke? Kunsten er dog at tale om emnet, uden det bliver en hånlig omgang kønsdiskriminerende voksenmobning om vores genitalia. Man læser ofte om detaljen fra anmeldelserne: “hold da op, hun var stram. Jeg holdte ikke i fem minutter”. Og når man sidder en sommer aften og resonerer over livets sexoplevelser, så er der noget om snakken. Den fysiske følelse har godt nok haft meget diversitet. Sagt på godt dansk: En fisse er ikke bare en fisse. Ikke fordi stram er den eneste kvalifikation. En GP som desværre vidst nok er stoppet, var vel bedst betegnet som medium stram, men i missionær lagde hun det perfekte tryk på undersiden, så jeg netop tænkte “shit - fem minutter, så er jeg færdig”. Så er der også spørgsmålet om hvor gode kvinder er til at slappe af i forbindelse med sex, eller nærmere; hvor overdrevet liderlig hun er. Stress og utryghed kan få hele kroppen til at trække sig sammen, så det bliver en stram oplevelse - men absolut ikke på den gode måde. Andre har været så afslappede, tændte og våde, at trykket omkring kalorius nærmest helt forsvinder. Det er kun én detalje ud af mange, men det kan føles så godt! Man nænner næsten ikke at fortælle kvinden det, men den fysiske følelse kan også være lidt som varm luft (sorry). Alderen er ingen garanti. Der bliver sikkert også foretaget knibeøvelser mens tv-serierne ruller derudaf, dels for at træne underlivet til livets kommende sex. Nogle prioritere det, andre glemmer det nok. Så kan vi tale om kvindens stramhed på et sober og ikke nedladende facon, og er det ikke ok at tale om, uden at blive ramt af verbal kasteskyts? Fortsat god sommer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 Vel er der stor forskel. Der er også stor forskel på om pigen er parat, eller bare lader den komme ind. Nogle er utroligt stramme i starten, og jo mere parat og derved åben hun bliver, jo mindre stram er den. Til gengæld svulmer den op og har derved et dejligt blødt og vådt greb om pikken, men det strammer ikke. Og så er der dem som er meget små. Der er kvinder som ikke bliver åbne og afslappede i skeden, selv om de er meget parate. Min præference er pigen som ikke er for stram, som får en meget blodfyldt skede og kønslæber. Er hun for stram kommer jeg for hurtigt, fordi det er friktionen der bliver udslagsgivende for stimuleringen, og ikke hjernen og hele den næsten symbiotiske leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Vel er der stor forskel. Der er også stor forskel på om pigen er parat, eller bare lader den komme ind. Nogle er utroligt stramme i starten, og jo mere parat og derved åben hun bliver, jo mindre stram er den. Til gengæld svulmer den op og har derved et dejligt blødt og vådt greb om pikken, men det strammer ikke. Og så er der dem som er meget små. Der er kvinder som ikke bliver åbne og afslappede i skeden, selv om de er meget parate. Min præference er pigen som ikke er for stram, som får en meget blodfyldt skede og kønslæber. Er hun for stram kommer jeg for hurtigt, fordi det er friktionen der bliver udslagsgivende for stimuleringen, og ikke hjernen og hele den næsten symbiotiske leg. Jeg er helt enig her. De kvinder jeg har haft bedst sex med, har ikke været alt for stramme, vel et sted midt imellem. Jeg kan nemlig bedst li at vi når op i skyerne sammen det kan godt være svært at komme helt derhen, hvis hun er alt alt for stram. Så jeg stemmer for en mellem ting.. hvor hun selvfølgelig har trænet knibeøvelser Tip toe skrev, for 2 timer siden: Mænd har jo i årevis stået på mål for vurderinger i pikstørrelser, både i soveværelset og omklædningsrummet, så hvorfor ikke? Kunsten er dog at tale om emnet, uden det bliver en hånlig omgang kønsdiskriminerende voksenmobning om vores genitalia. Man læser ofte om detaljen fra anmeldelserne: “hold da op, hun var stram. Jeg holdte ikke i fem minutter”. Og når man sidder en sommer aften og resonerer over livets sexoplevelser, så er der noget om snakken. Den fysiske følelse har godt nok haft meget diversitet. Sagt på godt dansk: En fisse er ikke bare en fisse. Ikke fordi stram er den eneste kvalifikation. En GP som desværre vidst nok er stoppet, var vel bedst betegnet som medium stram, men i missionær lagde hun det perfekte tryk på undersiden, så jeg netop tænkte “shit - fem minutter, så er jeg færdig”. Så er der også spørgsmålet om hvor gode kvinder er til at slappe af i forbindelse med sex, eller nærmere; hvor overdrevet liderlig hun er. Stress og utryghed kan få hele kroppen til at trække sig sammen, så det bliver en stram oplevelse - men absolut ikke på den gode måde. Andre har været så afslappede, tændte og våde, at trykket omkring kalorius nærmest helt forsvinder. Det er kun én detalje ud af mange, men det kan føles så godt! Man nænner næsten ikke at fortælle kvinden det, men den fysiske følelse kan også være lidt som varm luft (sorry). Alderen er ingen garanti. Der bliver sikkert også foretaget knibeøvelser mens tv-serierne ruller derudaf, dels for at træne underlivet til livets kommende sex. Nogle prioritere det, andre glemmer det nok. Så kan vi tale om kvindens stramhed på et sober og ikke nedladende facon, og er det ikke ok at tale om, uden at blive ramt af verbal kasteskyts? Fortsat god sommer Det er også i min mening en stor fejl, at bedømme en mands sexuelle formåen, ud fra størrelsen på hans pik. Min er pænt stor (alt er relativt), men det er da ikke størrelsen som har fået mine kærester til at sukke og ville igen... det har været evnen til at holde min egen udløsning tilbage i lang tid nok, til at hun kunne susse rundt på den ene orgasme efter den anden. Jeg har selv haft enormt meget fokus på at træne i at holde min udløsning tilbage siden jeg var helt ung. Pikken gør det ikke af sig selv uanset hvor stor den er og da de fleste kvinder kan komme vildt ved at man bruger bare sine fingre ordenligt og i lang tid på dem.... ja så er det ikke størrelsen, men viden om hvor man skal ramme og ens udholdenhed som vi burde blive vurderet på... og det kan forhåbentligt ikke ses i omklædningsrummet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg har nu aldrig mødt en kvinde, som ikke er stram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 24. Juli, 2019 Blue man skrev, 1 time siden: det kan forhåbentligt ikke ses i omklædningsrummet Nej, men man kan se, hvem der vasker pik og holder bushen nede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 65 Skrevet 24. Juli, 2019 Jeg har oplevet en kvinde, som kunne et trick, der gav mig udløsning med det samme. Jeg husker ikke, hvor stram hun var, men jeg lå altså ned på ryggen, og hun satte sig over mig og førte penis i bund i skeden, så den rørte eller nærmest sad fast i livmoder åbningen. Så bevægede hun sig frem (tror jeg nok), og den gav et sådant pres og intens følelse, at jeg fik udløsning med et samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 sexaddict skrev, for 1 minut siden: Jeg har oplevet en kvinde, som kunne et trick, der gav mig udløsning med det samme. Jeg husker ikke, hvor stram hun var, men jeg lå altså ned på ryggen, og hun satte sig over mig og førte penis i bund i skeden, så den rørte eller nærmest sad fast i livmoder åbningen. Så bevægede hun sig frem (tror jeg nok), og den gav et sådant pres og intens følelse, at jeg fik udløsning med et samme. Det kender jeg også en der gør. Eller rettere hun presser sig så hårdt ned over den at spidsen rører livmodermunden, og så roterer og skubber hun frem og tilbage. Det er bedre for hende end for mig, det er lidt for teknisk til min smag. På den anden side så holder jeg lidt længere . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 Jernsvinet skrev, for 43 minutter siden: Nej, men man kan se, hvem der vasker pik og holder bushen nede Ha ha og præcis hvad tolker du så ud af det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 sexaddict skrev, for 23 minutter siden: Jeg har oplevet en kvinde, som kunne et trick, der gav mig udløsning med det samme. Jeg husker ikke, hvor stram hun var, men jeg lå altså ned på ryggen, og hun satte sig over mig og førte penis i bund i skeden, så den rørte eller nærmest sad fast i livmoder åbningen. Så bevægede hun sig frem (tror jeg nok), og den gav et sådant pres og intens følelse, at jeg fik udløsning med et samme. Ja det føles ret vildt.. om den ligefrem sidder fast eller om den rører livmodermunden som Aarhuselsker her skriv skal jeg lade være usagt... har aldrig haft et kamera med derinde :-)... Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden: Det kender jeg også en der gør. Eller rettere hun presser sig så hårdt ned over den at spidsen rører livmodermunden, og så roterer og skubber hun frem og tilbage. Det er bedre for hende end for mig, det er lidt for teknisk til min smag. På den anden side så holder jeg lidt længere . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 24. Juli, 2019 Blue man skrev, for 12 minutter siden: Ja det føles ret vildt.. om den ligefrem sidder fast eller om den rører livmodermunden som Aarhuselsker her skriv skal jeg lade være usagt... har aldrig haft et kamera med derinde :-)... Man kan jo tydeligt mærke når pikken rammer livmoderen hvilket er en meget lækker fornemmelse, men jeg kan ikke gøre det med alle kvinder - måske noget med længden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 Kim Petersen skrev, for 15 minutter siden: Man kan jo tydeligt mærke når pikken rammer livmoderen hvilket er en meget lækker fornemmelse, men jeg kan ikke gøre det med alle kvinder - måske noget med længden? Ja men især også positionen og stillingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. Juli, 2019 Kim Petersen skrev, for 19 minutter siden: Man kan jo tydeligt mærke når pikken rammer livmoderen hvilket er en meget lækker fornemmelse, men jeg kan ikke gøre det med alle kvinder - måske noget med længden? Blue man skrev, for 4 minutter siden: Ja men især også positionen og stillingen Længde, stilling, og at kvinden kender sin krop, og ved hvad der skal til så I rammer (hvilket giver en ekstrem nydelse for nogle af os). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 24. Juli, 2019 Kim Petersen skrev, 1 time siden: Man kan jo tydeligt mærke når pikken rammer livmoderen hvilket er en meget lækker fornemmelse, men jeg kan ikke gøre det med alle kvinder - måske noget med længden? Snarere dybden - alle kvinder har nemlig ikke samme dybde - og nogle er mere stramme i nogle områder af skeden end andre - husker specielt en rødhåret pige, som havde den dejligste fisse at køre i, da den netop klemte det helt rigtige sted omkring penis - og vi kom altid samtidigt, uden egentlig at gøre noget for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 24. Juli, 2019 Blue man skrev, for 1 time siden: Ha ha og præcis hvad tolker du så ud af det.. Mener at mænd, der forstår at gøre noget ud af sig selv er mere interesserede i at have et godt sexliv - end ham med en stor kost - eller ham, der bare står i 5 min under bruseren med badebukser på og ikke engang stikker hånden ned og roder lidt ved kartowlerne - og vaske sig bagi - nej, det er der godt nok ikke mange der gør - skulle jo også nødig komme til at plukke et par bær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Mener at mænd, der forstår at gøre noget ud af sig selv er mere interesserede i at have et godt sexliv - end ham med en stor kost - eller ham, der bare står i 5 min under bruseren med badebukser på og ikke engang stikker hånden ned og roder lidt ved kartowlerne - og vaske sig bagi - nej, det er der godt nok ikke mange der gør - skulle jo også nødig komme til at plukke et par bær Ha ha ha jeg spiller fodbold på veteranholdet :0) og efter en udekamp, hvor de var ved at renovere baderummene og jeg havde været lidt for længe om at drikke øl og gøre mig klog på kampen, så blev jeg henvist til en badeskurvogn. Mit eget hold var for længst igennem de varme stråler og jeg stod nu sammen med et meget yngre hold (18-20 år) som alderspræsident i badeskurvognen.... de stod alle sammen og holdt om deres pik med højre eller venstre hånd mens de badede og den kom aldrig til syne på noget tidspunkt (ikke at jeg stod og lurede på dem ), men det var for mig en så bisar måde at bade på... altså skal den ikke vaskes ordenligt... er de bange for at nogen skal se den. Jeg blev helt trist da jeg gik derfra, alle disse unge mænd er jo hårdt ramt af mindreværd, det er jo en folkesygdom som mange lider af, i gamle dage var det kun pigerne, men drengene er desværre også blevet smittet, af den her perfekthedskultur, hvor de konstant måler sig selv op i mod nogle uopnåelige idealer. “ Jeg skulle have sat mig ned i en rundkreds med dem og forklaret dem, at det ikke er deres piks størrelse der gør dem til en rigtig mand og en god elsker. Jeg skulle have fortalt dem, at de heller ikke var ligeså gode til at spille fodbold som nu, dengang de startede... at blive en god elsker kræver træning, nærvær, interesse og indlevelse i sin kvinde... Vær stolt af din pik og gør dig umage, ligesom med fodbold, så er der intet at skamme sig over... tværtimod” men det tænkte jeg først på at sige, da jeg var på vej hjem i bilen... men måske nogen af dem læser med 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 24. Juli, 2019 Blue man skrev, for 10 minutter siden: Ha ha ha jeg spiller fodbold på veteranholdet :0) og efter en udekamp, hvor de var ved at renovere baderummene og jeg havde været lidt for længe om at drikke øl og gøre mig klog på kampen, så blev jeg henvist til en badeskurvogn. Mit eget hold var for længst igennem de varme stråler og jeg stod nu sammen med et meget yngre hold (18-20 år) som alderspræsident i badeskurvognen.... de stod alle sammen og holdt om deres pik med højre eller venstre hånd mens de badede og den kom aldrig til syne på noget tidspunkt (ikke at jeg stod og lurede på dem ), men det var for mig en så bisar måde at bade på... altså skal den ikke vaskes ordenligt... er de bange for at nogen skal se den. Jeg blev helt trist da jeg gik derfra, alle disse unge mænd er jo hårdt ramt af mindreværd, det er jo en folkesygdom som mange lider af, i gamle dage var det kun pigerne, men drengene er desværre også blevet smittet, af den her perfekthedskultur, hvor de konstant måler sig selv op i mod nogle uopnåelige idealer. “ Jeg skulle have sat mig ned i en rundkreds med dem og forklaret dem, at det ikke er deres piks størrelse der gør dem til en rigtig mand og en god elsker. Jeg skulle have fortalt dem, at de heller ikke var ligeså gode til at spille fodbold som nu, dengang de startede... at blive en god elsker kræver træning, nærvær, interesse og indlevelse i sin kvinde... Vær stolt af din pik og gør dig umage, ligesom med fodbold, så er der intet at skamme sig over... tværtimod” men det tænkte jeg først på at sige, da jeg var på vej hjem i bilen... men måske nogen af dem læser med har prøvet det modsatte LOL og øv, og syntes selv at stram er bedst og dyrest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 hackman skrev, for 2 minutter siden: har prøvet det modsatte LOL og øv, og syntes selv at stram er bedst og dyrest Modsatte.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 24. Juli, 2019 siger bare nogle drenge er hængt op med horse size , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2019 hackman skrev, for 3 timer siden: Jeg skulle have sat mig ned i en rundkreds med dem Forfærdelige billeder toner frem Blue man skrev, for 4 timer siden: Jeg skulle have fortalt dem, at de heller ikke var ligeså gode til at spille Sorry, kunne ikke lade være.... Det er nok varmen, men ironi kan forekomme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 634 Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 17 minutter siden: Forfærdelige billeder toner frem Sorry, kunne ikke lade være.... Det er nok varmen, men ironi kan forekomme Ha ha Ja det kunne have set sjov ud, hvis vi havde siddet der nøgne i rundkreds på gulvet og haft os en mandesnak, når deres træner kom ind :0) og den anden, ja den ville have været grusom... taget ud af kontekst :0)) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 65 Skrevet 25. Juli, 2019 Det har ingen betydning, om skeden er mindre stram, når blot pigen kan bruge sine skede muskler til at stramme om penis. Det kan resultere i en tidligere udløsning, fordi der efter almindelig friktion pludselig bliver holdt stramt om penis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 25. Juli, 2019 Jeg skal bare se eller høre ordet stram, og så tager jeg mig selv i at lave intervaltræning med min låååvemachine... Kroppen er sgu finurlig Det sjoveste jeg har hørt om det her med stramheden, er de mænd der tror, at en fisse bliver løsere af at blive brugt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2019 Nikita Darling skrev, for 12 minutter siden: at en fisse bliver løsere af at blive brugt.. Eller pikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 25. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Eller pikken Ah, et hvis kvantum hårdhed, og så...slut? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2019 Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden: Ah, et hvis kvantum hårdhed, og så...slut? Helt slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg