Hop til indhold
cumonface

Lovely student Lisa ( mit andet besøg )

Recommended Posts

Hvorfor endnu en tråd med denne lækker og kønne pige Lisa Mest fordi det er mit andet besøg, men også fordi en tråd er lukket og min erfaring siger mig at meget færre ser gamle tråde igennem end nye. Det var dejlig at se at hun genkendte mig med det samme og smilede til mig. Denne gang havde hun lidt makeup på og for helvede hvor er hun køn. Hendes priser er sat lidt op siden sidst men til gengæld var hendes service heldigvis også bedre. Flere dejlige smil og denne gang flere lækre tungekys. Hun var ivrig efter at gøre det godt og jeg var klar til en god gang doggy og også med hende øverst. Bare lækkert. Hendes deepthroat var også til roden men lillemand bliver heller ikke så stor mere, men til gengæld fik jeg min bedste og største cof længe. Super messy uden nogle indvending overhovedet men det var jo også uden tvivl hendes fortjeneste. Jeg betaler gerne lidt ekstra når jeg ved jeg får noget godt og det fik jeg.

Lækker dejlig køn ung pige 9,5,  gfe 8,5,  superfransk 10   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Skal hendes prisliste forstås på den måde at hun tager 300 ekstra for deepthroat og yderligere 300 for COF, altså plus 600 kr. ialt, eller er det plus 300 kr. for begge dele tilsammen?

Hvis det er 2 x 300 kr. synes jeg det er i overkanten...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 4 timer siden:

Skal hendes prisliste forstås på den måde at hun tager 300 ekstra for deepthroat og yderligere 300 for COF, altså plus 600 kr. ialt, eller er det plus 300 kr. for begge dele tilsammen?

Hvis det er 2 x 300 kr. synes jeg det er i overkanten...

Det er korrekt.  Men jeg betaler gerne lidt ekstra hvis det betyder det bliver udført som man gerne vil have det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

If you all would learn. 1 review per visit. Then people would not have to scroll the all the does she kiss, are her boobs real just to find a confirmed reviews. Then when you search you will see all the reviews. Maybe one day!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...