Odense5250 16 Skrevet 27. Juli, 2019 Fik oprettet under Jylland i første omgang.. beklager.. er rookie.. Ja.. Stella har været anmeldt før og også ganske for nyligt, men jeg føler alligevel der kan være et publikum til min første anmeldelse. Jeg kom ulykkeligvis ud for et slemt uheld for 3 år siden, der resulterede i lammelser med deraf følgende behov for kørestol. Det til trods har jeg ikke mistet min libido og interesse for det modsatte køn. thaimassagen giver et fedt afbræk i en ellers smertefyldt hverdag. Jeg har til dato ikke mødt en mere kompetent, indlevende, sød og hjælpsom "Thai"massør i DK.. Var som genfødt dagen efter massagen. kemien var perfekt.. og tænker det bare er Stellas væsen, der gør det, da alle andre anmeldelser antyder det samme. Stedet er, om ikke det mest luksuriøse, dejligt anonymt og man parkere diskret.. selv i kørestol er det muligt at entrere etablissementet og skulle der være lidt udfordringer træde Stella hjælpsomt til. Tusind tak for en fed omgang Stella 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 28. Juli, 2019 @Odense5250 Dejligt at læse, at livet er dejligt, også selvom det er sværere at komme rundt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg