norbert 122 Skrevet 29. Juli, 2019 Så lykkedes det, jeg var et smut forbi Amanda i Valby. https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=12039&lan=da Havde aftalt en halv time til gensidig oralsex, og det var en af de rigtigt gode transbesøg - jeg fik hvad jeg kom efter, og hendes pik er lækker stor- og knaldhård Tror kun jeg har set større trans pik hos Ellen..... Vi nød hinandens pikke i en lille halv time, hvor det endte med, at jeg fyrede kanon af i/ og omkring hendes mund - hun havde godt med sp..m i ansigtet bagefter. MEGET stor mulighed for gentagelse. Husk dog at tjekke forlæbestift på dine læber inden du går 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 29. Juli, 2019 Hvor ca i valby og hva gav du ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 30. Juli, 2019 BadGuy skrev, for 19 timer siden: Hvor ca i valby og hva gav du ?? Hun ser lidt stor ud fysisk - hvor høj vil du mene hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newgame 63 Skrevet 31. Juli, 2019 norbert skrev, den 29/7/2019 at 15:09: Så lykkedes det, jeg var et smut forbi Amanda i Valby. https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=12039&lan=da Havde aftalt en halv time til gensidig oralsex, og det var en af de rigtigt gode transbesøg - jeg fik hvad jeg kom efter, og hendes pik er lækker stor- og knaldhård Tror kun jeg har set større trans pik hos Ellen..... Vi nød hinandens pikke i en lille halv time, hvor det endte med, at jeg fyrede kanon af i/ og omkring hendes mund - hun havde godt med sp..m i ansigtet bagefter. MEGET stor mulighed for gentagelse. Husk dog at tjekke forlæbestift på dine læber inden du går Sjovt jeg synes klart at amanda er større udrustet end ellen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 122 Skrevet 31. Juli, 2019 newgame skrev, for 7 timer siden: Sjovt jeg synes klart at amanda er større udrustet end ellen Det er også muligt, det er flere år siden jeg sidst var på besøg ved Ellen. Og jeg blev virkeligt positivt overrasket over Amandas udstyr Til 1955: Vil tippe Amanda til ca. 180 og så de høje hæle men ikke stor fysik. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar1 175 Skrevet 1. August, 2019 Efter Norberts fine anmeldelse måtte jeg også besøge Amanda. Efter at være blevet skuffet et par gange med størrelsen og funktionen af udstyret på andre transer, så lød det til at Amanda kunne levere varen. Hun var let at kommunikere med pr. telefon og sms og jeg fik en aftale i stand hvor jeg skulle tages bagi på ryggen og have et hand-job samtidigt. Hun var hurtigt stiv og var dygtig til bolleriet. Hendes pik er virkelig stor og tyk, så man bliver godt fyldt ud. Stedet: en lejlighed i en opgang i et stort lejlighedskompleks, men fine parkeringsforhold udenfor. Hun kan også nås med et gåtur fra Sjælør station. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elindco Skrevet 20. September, 2019 Hvem vil i skyde på der har den største pik Ellen eller Amanda.. Jeg har prøvet Ellen og hun er rimlig stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tyrion Skrevet 20. September, 2019 Er der nogen der har prøvet Amanda som passiv og vil fortælle lidt om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 20. September, 2019 ja det kan hun sagtens finde ud af... skubber numsen tilbage i takt med der stødes - supersød og fræk er hun - altid veloplagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DeLarge 21 Skrevet 2. Januar, 2020 Is she cute/feminine? How about her as passive? GFE? I'm intrigued about her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 2. Januar, 2020 Jeg har også besøgt hende. Syntes dog hun brokkede sig over det ene og det andet. Skulle jeg besøge hende igen var det for at prøve at få hendes stift i røven og for hendes kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hornybastard 28 Skrevet 4. Januar, 2020 Jeg vil klart mene at Amandas er større end ellens. noget tykkere. Men synes dog hun er bedre passiv end aktiv da hun er lidt for påpasselig og har lidt svært ved at presse den ind. Der er Ellen mere hardcore. dog lidt ærgerligt at hun ikke har fået lavet bryster Altså Amanda. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg