747 55 Skrevet 29. Juli, 2019 Blev fristet af hendes tilbud om et blow diskret i naturen, efter at have talt med hende i telefonen aftalte vi et sted at mødes. Hun var på plads da jeg kom, vi bekræftede vores aftale og prisen. Jeg kørte så efter til et meget diskret og uforstyrret sted. Hun er bare så nem at snakke med og utrolig sød at være sammen med. Jeg blev placeret på kanten af en stationcar og hun satte sig på knæ og tog min ven under kyndig behandling. Hun havde blottet sin flotte bryster som man gerne måtte lege med. Der blev gået til den med langt ned i halsen sut og slik så det drev nedad skaftet. Det gav pote og jeg fyrede min ladning af i hendes mund inden ret længe. Hendes blowjob kan klart anbefales vil se frem til en hyggestund sammen med hende hvor at kneppe indgår hilsen manden i Falck trøjen 747 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 29. Juli, 2019 Har du et link mester? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 29. Juli, 2019 Blækspruttemanden skrev, for 6 minutter siden: Har du et link mester? Det kunne selv jeg finde... https://annoncelight.dk/showad/225832 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 29. Juli, 2019 747 skrev, for 46 minutter siden: Blev fristet af hendes tilbud om et blow diskret i naturen, efter at have talt med hende i telefonen aftalte vi et sted at mødes. Hun var på plads da jeg kom, vi bekræftede vores aftale og prisen. Jeg kørte så efter til et meget diskret og uforstyrret sted. Hun er bare så nem at snakke med og utrolig sød at være sammen med. Jeg blev placeret på kanten af en stationcar og hun satte sig på knæ og tog min ven under kyndig behandling. Hun havde blottet sin flotte bryster som man gerne måtte lege med. Der blev gået til den med langt ned i halsen sut og slik så det drev nedad skaftet. Det gav pote og jeg fyrede min ladning af i hendes mund inden ret længe. Hendes blowjob kan klart anbefales vil se frem til en hyggestund sammen med hende hvor at kneppe indgår hilsen manden i Falck trøjen 747 Tak for de søde ord. Fornøjelsen var helt på min side. Du er naturligvis velkommen en anden fræk gang. Kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg