PeterN 733 Skrevet 30. Juli, 2019 (edited) Pyha fristelserne er mange PT ..... mmmmm Nå men tak til @Aidan1 og @Dressmann for at gøre opmærksom på en sød og naturlig dejlig pige ..... Det blev til en dejlig time med skønheden, og jeg siger bare hun er mere smuk og attraktiv end giver billederne giver udtryk for (IMHO) Endvidere gentager jeg blot fra mine tidligere anmeldelser: Ingen eksplicitte detaljer herfra !!!MEN!!! alle varianter udi gensidig fornøjelse blev udført uden problemer, og bare lækkert og stille og roligt mmmmmm Har vi et begreb som hedder FFE (Fuck Friend Expirience)... For det er hvad Veronica står på mål for.... Og det synes jeg gør det hele rigtig lækkert og afslappet !! Håber det kan bruges !!!! Mvh PeterN Redigeret 30. Juli, 2019 af PeterN 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau_003 2 Skrevet 30. Juli, 2019 (edited) Edit - I saw the other reviews Redigeret 30. Juli, 2019 af Mau_003 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MonsterKiller Skrevet 30. Juli, 2019 PeterN skrev, for 11 timer siden: Pyha fristelserne er mange PT ..... mmmmm Nå men tak til @Aidan1 og @Dressmann for at gøre opmærksom på en sød og naturlig dejlig pige ..... Det blev til en dejlig time med skønheden, og jeg siger bare hun er mere smuk og attraktiv end giver billederne giver udtryk for (IMHO) Endvidere gentager jeg blot fra mine tidligere anmeldelser: Ingen eksplicitte detaljer herfra !!!MEN!!! alle varianter udi gensidig fornøjelse blev udført uden problemer, og bare lækkert og stille og roligt mmmmmm Har vi et begreb som hedder FFE (Fuck Friend Expirience)... For det er hvad Veronica står på mål for.... Og det synes jeg gør det hele rigtig lækkert og afslappet !! Håber det kan bruges !!!! Mvh PeterN Tak for anbefalingen. Uden eksplicitte detaljer - respekt for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 27. August, 2019 Ved du hvornår hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drakumar 55 Skrevet 28. August, 2019 EnFyrFraKBH skrev, for 21 timer siden: Ved du hvornår hun kommer tilbage? Det vil jeg også gerne vide og hvad er hendes priser? annoncen er væk nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 28. August, 2019 Den eneste melding jeg husker er at hun måske kommer tilbage ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg