Guest HanneHusmor Skrevet 30. Juli, 2019 (edited) Hej alle frække fyre. Jeg har i et stykke tid leget lidt med en fræk tanke. Tanken er at jeg bliver lagt bundet/lænket og blindfoldet i et lokale . Her ligger jeg til klart til at blive kneppet i 1 - 1 1/2 time Man skal give 500 kr. for at kommer ind og kneppe mig (stiller sig evt. i køen) dererfter smutter man igen.? Jeg får ikke set hvem det var der kneppet med. Hvad siger i boys i København Redigeret 30. Juli, 2019 af HanneHusmor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 30. Juli, 2019 Hvor henne i landet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 30. Juli, 2019 HanneHusmor skrev, for 15 minutter siden: Hej alle frække fyre. Jeg har i et stykke tid leget lidt med en fræk tanke. Tanken er at jeg bliver lagt bundet/lænket og blindfoldet i et lokale . Her ligger jeg til klart til at blive kneppet i 1 - 1 1/2 time Man skal give 500 kr. for at kommer ind og kneppe mig (stiller sig evt. i køen) dererfter smutter man igen.? Jeg får ikke set hvem det var der kneppet med. Hvad siger i boys i København Klar hvis du kommer til Jylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 244 Skrevet 30. Juli, 2019 Lyder som et rigtig frækt koncept. Jeg kan dog bedst hvis det er i midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 30. Juli, 2019 Hvis det er i Kbh er jeg frisk.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 205 Skrevet 30. Juli, 2019 Fint koncept- link til annoncelight når det kommer? Det bliver sædvanligvis svært at sikre realt fremmøde vs "fræk idé mens jeg sidder og gokker" - men med gode billeder/klar besked samt en 40-60pct overbooking burde det kunne lade sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 30. Juli, 2019 Ganske enkelt: jeg er frisk. Opret gerne på AL og smid linket herind på tråden glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Juli, 2019 Super fræk set-up - håber du får det gennemført med succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HanneHusmor Skrevet 30. Juli, 2019 Opretter en annoncen når det er. Tanken er at alle der møder op i tidsrummet får lov til at kreppe mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mart1n 9 Skrevet 30. Juli, 2019 Lyder som et frækt setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 30. Juli, 2019 Kom lige til Fyn med det også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 30. Juli, 2019 HanneHusmor skrev, for 6 timer siden: Hej alle frække fyre. Jeg har i et stykke tid leget lidt med en fræk tanke. Tanken er at jeg bliver lagt bundet/lænket og blindfoldet i et lokale . Her ligger jeg til klart til at blive kneppet i 1 - 1 1/2 time Man skal give 500 kr. for at kommer ind og kneppe mig (stiller sig evt. i køen) dererfter smutter man igen.? Jeg får ikke set hvem det var der kneppet med. Hvad siger i boys i København Har du overvejet, om fyrene skal komme ind i rummet en ad gangen, mens de står i kø udenfor, eller skal de alle stå i kø i rummet sammen med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doxam 0 Skrevet 30. Juli, 2019 (edited) Super setup. Jeg har luret på forummet i lang tid, og jeg har oprettet den her bruger kun for at svare et rungende "JA" til den her tråd. Redigeret 30. Juli, 2019 af Doxam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HanneHusmor Skrevet 30. Juli, 2019 Man skal stå i kølejeligheden - Folk skal sgu ikke stå ude på gaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 30. Juli, 2019 HanneHusmor skrev, for 7 minutter siden: Man skal stå i kølejeligheden - Folk skal sgu ikke stå ude på gaden Hahaha, nej, det mente jeg heller ikke. Uanset hvad, så håber jeg du får det stablet på benene. Jeg vil gerne med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 30. Juli, 2019 Jeg er også interesseret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 94 Skrevet 31. Juli, 2019 Jeg stiller mig også gerne op i køen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sex2night 2 Skrevet 31. Juli, 2019 Ja tak bare skriv dato og tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnybg 36 Skrevet 31. Juli, 2019 Jeg er på, hvis man også må se de andre kneppe dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handsomegentlemancph 39 Skrevet 31. Juli, 2019 Super frækt setup. Jeg håber, det bliver til noget. Er det muligt at se billeder af dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Awareness 1 Skrevet 31. Juli, 2019 Det lyder yderst tiltalende! Når der bliver oplyst en dato, og denne forhåbentlig er i overensstemmelse med mit job, er jeg på ...og så ville det da ikke være helt skidt med et teaser-billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Juli, 2019 Mon ikke koncepten kræver, at en person du har tillid til, styrer begivenhederne, indkradser penge, sikre sig at der benyttes kondom ved penetrering, fordeler tid m.v. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lexklat 9 Skrevet 1. August, 2019 Kbh er jeg også med. Husk efter 16.30 på hvedage pga arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg