Hop til indhold
Badboyfyn

Den rigtige dejlige fon i odense

Recommended Posts

Hey allesammen jeg er næsten lige kommet hjem fra fon af 

https://annoncelight.dk/showad/275222

hold da op hvor er hun bare sød og dejlig 

hun var rigtig imødekommende og smilet hele tiden :) 

jeg bestille 30 min dejlig sex med hende og hold da op det bare det også ;) og det lød som om hun også nød det ;) hun sagde mange gange til mig under sexen hold da op det her er godt hehe og ja det var vi to om at synes :) 

vi startede med en 69 hvor hun gav et rigtigt dejligt bj imens jeg slikkede hende så godt jeg kunne og hun fik også nogle sorte kys som hun ikk havde noget imod :) 

så kom der gummi på drengen og hun kom op og ride Fuck det kan hun godt finde ud så godt at jeg næsten var ved at skyde kanonen af . Så jeg måtte lige få hende om i en missionær stilling så jeg kunne styre farten ;) vi bliv ved sådan i lang tid men sidst måtte jeg give mig og kom i en mega dejlig orgasme .

det er helt sikkert et af mine bedste top 3 knald ;) 

og jeg kommer meget gerne igen da det var en dejligt gfe med masser af dejlige tungekys 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den ‎01‎-‎08‎-‎2019 at 20:30:

Hey allesammen jeg er næsten lige kommet hjem fra fon af 

https://annoncelight.dk/showad/275222

hold da op hvor er hun bare sød og dejlig 

hun var rigtig imødekommende og smilet hele tiden :) 

jeg bestille 30 min dejlig sex med hende og hold da op det bare det også ;) og det lød som om hun også nød det ;) hun sagde mange gange til mig under sexen hold da op det her er godt hehe og ja det var vi to om at synes :) 

vi startede med en 69 hvor hun gav et rigtigt dejligt bj imens jeg slikkede hende så godt jeg kunne og hun fik også nogle sorte kys som hun ikk havde noget imod :) 

så kom der gummi på drengen og hun kom op og ride Fuck det kan hun godt finde ud så godt at jeg næsten var ved at skyde kanonen af . Så jeg måtte lige få hende om i en missionær stilling så jeg kunne styre farten ;) vi bliv ved sådan i lang tid men sidst måtte jeg give mig og kom i en mega dejlig orgasme .

det er helt sikkert et af mine bedste top 3 knald ;) 

og jeg kommer meget gerne igen da det var en dejligt gfe med masser af dejlige tungekys 

Hej til bad boy... Fon lyder som en skøn oplevelse, det må prøves hvad er adressen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
chris jensen skrev, for 1 time siden:

Hej til bad boy... Fon lyder som en skøn oplevelse, det må prøves hvad er adressen ?

Adressen får du når du kontakter Fon..

Men det er et lille stykke uden for centrum af Odense ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kam skrev, for 1 time siden:

Skrev til hende igår aftes (lørdag 3 aug) og nu her søndag 4 aug eftermiddag stadig intet hørt fra hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 1 time siden:

Mærkeligt hun svarede mig med det samme den anden dag 

Ja har jeg hørt fra andre osse, men har intet hørt, prøver nok lige igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
kam skrev, for 20 timer siden:

Ja Fon er skøn og kan sit kram. Men det er desværre den mest indiskrete adresse i hele Odense. To gange har jeg været der, og to gange har jeg mødt en anden mand i døren. Sikkert fordi der er ganske mange forskellige GP'er på samme adresse uden tilknyning til hinanden. Og der er desværre kun én Ind og udgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Ja Fon er skøn og kan sit kram. Men det er desværre den mest indiskrete adresse i hele Odense. To gange har jeg været der, og to gange har jeg mødt en anden mand i døren. Sikkert fordi der er ganske mange forskellige GP'er på samme adresse uden tilknyning til hinanden. Og der er desværre kun én Ind og udgang.

Hvor er vi ca henne i odense n, hvad ligger tæt på

tæt på netto, den gamle quick grill eller

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...