Jaguaren 19 Skrevet 1. August, 2019 Er her noget der kender hende her? skal hun besøges ?? https://annoncelight.dk/showad/279301 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 130 Skrevet 2. August, 2019 Læs mit indlæg!Fake!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 2. August, 2019 Der er da overhovedet intet “fake” over hende. Hun afviste dit besøg på grund af travlhed og har efterfølgende ikke taget dit opkald. Dine bemærkninger er useriøse og uacceptable. Jeg har derimod mødt hende - en smuk, sød og meget imødekommende ung dansk pige, der er sjælden at finde i Århus. Jeg kan anbefale hende og ja, det ER hende på billederne. Hun ligger i den dyre ende, sammenlignet med de udenlandske, men oplevelsen er en anden, når man taler samme sprog. Der er sandsynligvis travlhed grundet stor event på Århus Havn. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 2. August, 2019 Hun prøvet at få gebyr ud af en for en aftale på mobilpay, så det gad jeg ikke, for mig er det useriøs at skal ha nogle penge forude, så jeg kan kun sige lad være med at bruge jeres tid på hende... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 3. August, 2019 Lader til at det kommer an på hvordan tonen er siden forskellige anmeldelser. Hun var sød om imødekommende ved mig og jeg havde stort set frie tøjler til at gøre som jeg ville. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2407 Skrevet 3. August, 2019 Hej brødre Er de store babser ægte eller er der tale om en kopi af silikone På forhånd tak for hjælpen. lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boner 19 Skrevet 9. August, 2019 Hmmm jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive. Det er muligt at damen rent faktisk findes. Men hun er meget dårlig til at overholde aftaler, hvilket er træls når man flere gange forsøger at koordinere arbejde med en fræk aftale. Efter 10 år som “punter” har jeg ikke tidligere prøvet en der slet slet ikke er i stand til at overholde en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarajes 2 Skrevet 17. August, 2019 Jeg findes altså. Til The_man. Jeg modtager ikke mobilepay. Kun kontant afregning. Randers500 - tak for de søde ord Runaldo - tak Boner - beklager hvis jeg ikke har overholdt vores aftale, du er velkommen til at booke en ny så skal jeg gøre det godt igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 110 Skrevet 18. August, 2019 sarajes skrev, for 18 timer siden: Jeg findes altså. Til The_man. Jeg modtager ikke mobilepay. Kun kontant afregning. Randers500 - tak for de søde ord Runaldo - tak Boner - beklager hvis jeg ikke har overholdt vores aftale, du er velkommen til at booke en ny så skal jeg gøre det godt igen Fedt med en kvinde der tager til genmæle. Det er seriøst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg