HamMed3Koner 0 Skrevet 2. August, 2019 Aften derude. Nogle massage steder kan anbefales. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 2. August, 2019 HamMed3Koner skrev, for 41 minutter siden: Aften derude. Nogle massage steder kan anbefales. ? Du kan prøve at se på den svenske side https://sex-tjejer.com/ Men vær opmærksom på at køb af sex er strafbart i Sverige - salg er tilladt - og der er efter sigende jævnligt "agenter" der forsøger at lokke kunderne i fedtefadet for at få dem straffet. Jeg ville holde mig til Danmark hvis jeg var dig, især da Malmö jo kun er et stenkast fra København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 2. August, 2019 Kim Petersen skrev, for 36 minutter siden: køb af sex er strafbart i Sverige - salg er tilladt ja, man kan jo kun sidde tilbage med himmelvendte øjne og rysten på hovedet. tænk sig at det er voksne mennesker der har udformet den mystifystiske lov 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pudden 178 Skrevet 1. September, 2019 A lot of thai massage places offers extras, at least handjob. The seedier the place is, the higher the likelihood is that they offer extras. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 23. September, 2019 underdog40 skrev, den 2/8/2019 at 21:53: ja, man kan jo kun sidde tilbage med himmelvendte øjne og rysten på hovedet. tænk sig at det er voksne mennesker der har udformet den mystifystiske lov De har sikkert også curlinge børn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg