Toms 7 Skrevet 2. August, 2019 Besøgte Danske Melissa i dag. Bookede en time. Landede til tiden og blev mødt i døren af Melissa selv. Jeg er så afgjort til høje piger med kurver, store bryster og fyldig, blød røv. Og Melissa er fuldt ud i top på alle tre områder. Så da jeg kørte hjem med bagefter med et stort, skævt smil var det pga. hendes udseende og den gode sex. Men måske i virkeligheden nok mere pga. hendes dejlige personlighed. Jeg oplevede, at vi klikkede og der var super kemi. Hun er sød og virker klart som om hun nyder, hvad hun laver. Fedt, at mærke en GP som kan lide hvad hun laver. Synes det er fedt med intens sex, kys og en god opvarmning - så det ikke er lige på og knep. Jeg havde bedt om mulighed for at tage billeder/video af hende. Det var ikke noget problem - kostede en del ekstra, men ok. Det forlænger jo turen. Vi fik sjov ud af at tage nogle gode shots og videoer, og skiftede lidt mellem video/fotos og sjov leg. Korte fakta om mit møde med Melissa: - Store, flotte, ægte bryster - tjek. - Pigen nyder det - tjek - Flot, stor, blød røv - tjek - Kønt ansigt - tjek (og meget kønne blå øjne, som afslører at der en skøn, tænksom kvinde inde bag ved) - Kan sit kram - blow, ride etc. - tjek - Pænt, rent og diskret sted - tjek - Kommer jeg igen - absolut ja. Manglede kun at hun er med på dybe kys, for det fik jeg meget lyst til. Men respekt for at det ikke er på menuen, når alt det andet er i top. Jeg har kun de bedste anbefalinger af Melissa. Pas godt på hende, drenge. /Toms 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 548 Skrevet 3. August, 2019 Oh... tak for god anmeldelse. Hun har nogen cool things på menuen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DBCooper 26 Skrevet 3. August, 2019 Is blowjob without condom on the menu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toms 7 Skrevet 3. August, 2019 No blowjob is with condom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DBCooper 26 Skrevet 3. August, 2019 Toms skrev, for 4 minutter siden: No blowjob is with condom Oh, OK. That’s a pity. Otherwise she would be on my list, definitely. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toms 7 Skrevet 3. August, 2019 Agree - its a pitty I would have loved to come in her mouth aswell, but fortunately there are other girls for that 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toms 7 Skrevet 3. August, 2019 Udefra ser det ikke ud af meget, men der er rigtig pæne lokaler inden for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligdrengen 1 Skrevet 3. August, 2019 Okay kan du uddybe lidt mere hvordan hun er og hvad hun elsker at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toms 7 Skrevet 3. August, 2019 Hun er meget imødekommende og lytter til dine ønsker. Hun er klart til doggystyle og foreslog selv at vi legede med olie og kørte lidt spansk. Hun nyder at blive slikket. Hun er høj og har former - hun er ikke en nips, men det er heller ikke det jeg søger. Vildt store, bløde naturlige bryster med flotte brystvorter, som passer til resten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligdrengen 1 Skrevet 3. August, 2019 Okay stønner hun højt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligdrengen 1 Skrevet 3. August, 2019 Hva farve hud har hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1167 Skrevet 4. August, 2019 Jeg har fjernet rigtigt mange indlæg. En bruger efterspørger igen adresse. Og lykkedes med at få den oplyst. Lad os slå fast. Adresser, der IKKE oplyses i annoncer, er ikke tilladt at offentliggøre på EG. Bryan Mills 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 4. August, 2019 Toms skrev, den 2.8.2019 at 23:13: Jeg oplevede, at vi klikkede og der var super kemi. Hun er sød og virker klart som om hun nyder, hvad hun laver. Fedt, at mærke en GP som kan lide hvad hun laver. Synes det er fedt med intens sex, kys og en god opvarmning - så det ikke er lige på og knep. Manglede kun at hun er med på dybe kys, for det fik jeg meget lyst til. Hvad er det for nogle kys hun tilbyder da? Med/uden tunge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegliderlig 1 Skrevet 6. August, 2019 Toms skrev, den 2.8.2019 at 23:13: Besøgte Danske Melissa i dag. Bookede en time. Landede til tiden og blev mødt i døren af Melissa selv. Jeg er så afgjort til høje piger med kurver, store bryster og fyldig, blød røv. Og Melissa er fuldt ud i top på alle tre områder. Så da jeg kørte hjem med bagefter med et stort, skævt smil var det pga. hendes udseende og den gode sex. Men måske i virkeligheden nok mere pga. hendes dejlige personlighed. Jeg oplevede, at vi klikkede og der var super kemi. Hun er sød og virker klart som om hun nyder, hvad hun laver. Fedt, at mærke en GP som kan lide hvad hun laver. Synes det er fedt med intens sex, kys og en god opvarmning - så det ikke er lige på og knep. Jeg havde bedt om mulighed for at tage billeder/video af hende. Det var ikke noget problem - kostede en del ekstra, men ok. Det forlænger jo turen. Vi fik sjov ud af at tage nogle gode shots og videoer, og skiftede lidt mellem video/fotos og sjov leg. Korte fakta om mit møde med Melissa: - Store, flotte, ægte bryster - tjek. - Pigen nyder det - tjek - Flot, stor, blød røv - tjek - Kønt ansigt - tjek (og meget kønne blå øjne, som afslører at der en skøn, tænksom kvinde inde bag ved) - Kan sit kram - blow, ride etc. - tjek - Pænt, rent og diskret sted - tjek - Kommer jeg igen - absolut ja. Manglede kun at hun er med på dybe kys, for det fik jeg meget lyst til. Men respekt for at det ikke er på menuen, når alt det andet er i top. Jeg har kun de bedste anbefalinger af Melissa. Pas godt på hende, drenge. /Toms Hej Tom har du adressen der til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 6. August, 2019 Jegliderlig skrev, for 2 timer siden: Hej Tom har du adressen der til Læs lige moderators indlæg herover. Derefter spørg pigen.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 6. August, 2019 @Jegliderligaka Spørge Jørgen. Er du seriøs med dine spørgsmål eller forsøger du blot, at være morsom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas B 5 Skrevet 7. September, 2019 Toms skrev, den 2. august 2019 at 23:13: Besøgte Danske Melissa i dag. Bookede en time. Landede til tiden og blev mødt i døren af Melissa selv. Jeg er så afgjort til høje piger med kurver, store bryster og fyldig, blød røv. Og Melissa er fuldt ud i top på alle tre områder. Så da jeg kørte hjem med bagefter med et stort, skævt smil var det pga. hendes udseende og den gode sex. Men måske i virkeligheden nok mere pga. hendes dejlige personlighed. Jeg oplevede, at vi klikkede og der var super kemi. Hun er sød og virker klart som om hun nyder, hvad hun laver. Fedt, at mærke en GP som kan lide hvad hun laver. Synes det er fedt med intens sex, kys og en god opvarmning - så det ikke er lige på og knep. Jeg havde bedt om mulighed for at tage billeder/video af hende. Det var ikke noget problem - kostede en del ekstra, men ok. Det forlænger jo turen. Vi fik sjov ud af at tage nogle gode shots og videoer, og skiftede lidt mellem video/fotos og sjov leg. Korte fakta om mit møde med Melissa: - Store, flotte, ægte bryster - tjek. - Pigen nyder det - tjek - Flot, stor, blød røv - tjek - Kønt ansigt - tjek (og meget kønne blå øjne, som afslører at der en skøn, tænksom kvinde inde bag ved) - Kan sit kram - blow, ride etc. - tjek - Pænt, rent og diskret sted - tjek - Kommer jeg igen - absolut ja. Manglede kun at hun er med på dybe kys, for det fik jeg meget lyst til. Men respekt for at det ikke er på menuen, når alt det andet er i top. Jeg har kun de bedste anbefalinger af Melissa. Pas godt på hende, drenge. /Toms Toms skrev, den 2. august 2019 at 23:13: Besøgte Danske Melissa i dag. Bookede en time. Landede til tiden og blev mødt i døren af Melissa selv. Jeg er så afgjort til høje piger med kurver, store bryster og fyldig, blød røv. Og Melissa er fuldt ud i top på alle tre områder. Så da jeg kørte hjem med bagefter med et stort, skævt smil var det pga. hendes udseende og den gode sex. Men måske i virkeligheden nok mere pga. hendes dejlige personlighed. Jeg oplevede, at vi klikkede og der var super kemi. Hun er sød og virker klart som om hun nyder, hvad hun laver. Fedt, at mærke en GP som kan lide hvad hun laver. Synes det er fedt med intens sex, kys og en god opvarmning - så det ikke er lige på og knep. Jeg havde bedt om mulighed for at tage billeder/video af hende. Det var ikke noget problem - kostede en del ekstra, men ok. Det forlænger jo turen. Vi fik sjov ud af at tage nogle gode shots og videoer, og skiftede lidt mellem video/fotos og sjov leg. Korte fakta om mit møde med Melissa: - Store, flotte, ægte bryster - tjek. - Pigen nyder det - tjek - Flot, stor, blød røv - tjek - Kønt ansigt - tjek (og meget kønne blå øjne, som afslører at der en skøn, tænksom kvinde inde bag ved) - Kan sit kram - blow, ride etc. - tjek - Pænt, rent og diskret sted - tjek - Kommer jeg igen - absolut ja. Manglede kun at hun er med på dybe kys, for det fik jeg meget lyst til. Men respekt for at det ikke er på menuen, når alt det andet er i top. Jeg har kun de bedste anbefalinger af Melissa. Pas godt på hende, drenge. /Toms Tak for en God anmeldelse af Melissa. Hendes bryster er store og flotte. Er hendes bryster naturlige (uden silicone) ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg