Administrator 6269 Skrevet 14. Januar, 2013 Selvom det føltes som om det var igår, jeg åbnede for Eroguide.dk, så er det allerede ét helt år siden. Her på Eroguide.dk's første fødselsdag, vil jeg gerne benytte lejligheden, til at takke alle jer dejlige brugere, uden jer, havde Eroguide.dk ikke været det samme. Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at takke mine to hjælpere, som gør et fantastisk arbejde hver eneste dag. Gennem det seneste år, har vi haft intet mindre end 420.017 unikke besøgende, som har besøgt Eroguide.dk 1.010.274 gange i alt. Samlet er der blevet kigget på 9.864.219 forskellige sider, og i gennemsnittet kigger hver bruger på 9,76 sider, pr besøg. Hver besøgende bruger i gennemsnit 6 minutter og 35 sekunder på Eroguide.dk. Herover ses en graf over udviklingen i antallet af besøgende, her på Eroguide.dk. Oftest er den dag på ugen med flest besøgende om mandagen. Lørdagen er oftest den dag hvor vi har færrest besøgende. På de mest besøgte dage, runder vi de 7.000 unikke besøgende. Endnu engang tak til alle jer dejlige brugere, som gør Eroguide.dk til et fantastisk sted at være :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2013 Hej Admin. Som en af dem, der nok trækker gennemsnitstilstedeværelsestiden (pyha!) op, synes jeg, at der er god grund til at sende en stor lykønskning til Førerbunkeren og til dig specielt for dette herlige sted. Jeg har selv har haft megen fornøjelse af at være her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 14. Januar, 2013 Hej Admin, Stort tillykke på fødselsdagen og må der komme mange endnu :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 14. Januar, 2013 Ja, stort tillykke og tak for siden!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR Yellow Fever 16 Skrevet 14. Januar, 2013 Tillykke og tak til Admin og hans crew. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 14. Januar, 2013 Også en tak og tillykke herfra. "Den Gamle" hygger sig med at læse andres oplevelser og med selv at bidrage, når der er sket noget spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 14. Januar, 2013 Jeg stiller også op med et STORT tillykke og tak for den gode ide du fik for 1 år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 14. Januar, 2013 Stort tillykke Eroguide. Tak til Admin og co, for at have ført skuden igennem stormvejr og smult vand til sikker havn her på fødselsdagen. Tak til alle medbrugere i dette forum. Fortsat god vind Eroguide. Glæder mig til det kommende år her i forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Januar, 2013 Idag er det Eroguides fødselsdag, hurra hurra hurra Han sikkert sig en gave får, som han har ønsket sig i år og dejlig chokolade med kager til. Tillykke til administrationen som har gjort det rigtig godt og tillykke til os andre brugere, både piger og drenge og dem midt imellem. og tillykke til chatten, som er en tidsrøver, men hyggeligt Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestnudisten 31 Skrevet 15. Januar, 2013 Også et tillykke herfra, og tak til admin og crew for at holde sitet kørende. Tjekker dagligt "nye indlæg" og skriver lidt en gang i mellem. Mvh Vest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Januar, 2013 Stort tillykke med fødselsdagen.. Et spændende forum, med masser af godt læsestof. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9603 Skrevet 15. Januar, 2013 Et stort tillykke herfra også Også tak for at I tog opgøret med mine unoder, og at vi sammen fik mig sporet ind på en kurs, der ikke skiller vandene helt som tidligere Jeg vil i 2013 fortsættende bestræbe mig på i forum, enten at bakke forandringsvillighed op i den hjemlige branche, eller hvis det som hidtil viser sig udsigstløst, forsøge at udvikle interessen for at rejse sammen til en rejseklub, med stadig større opbakning fra flere og flere brugere af Eroguide.dk Lykkes sidstnævnte kan vi bidrage med en del læseværdigt indhold i forum i det nye år, hvilket vi også ville kunne i førstnævnte tilfælde - vi får se hvilke muligheder det nye år bringer, ude som hjemme Håber i øvrigt at 2 års fødselsdagen byder på et IRL træf, som det ikke lykkedes at stable på benene til 1 års dagen, og at administrationen vil gå aktivt med i planlægningen af en sådan event. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 15. Januar, 2013 Tillykke med jer ,i gør et godt stykke arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 15. Januar, 2013 Ja, tak for dette fantastiske "Lego Land". I ønskes al medvind på cykelstien i fremtiden. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 15. Januar, 2013 Gør mig også til en del af koret og ønsker tillykke. Et godt site. Oftest er den dag på ugen med flest besøgende om mandagen. Lørdagen er oftest den dag hvor vi har færrest besøgende. Og så kan jeg konstatere, at høj- og lavpunktsdagene meget ligner et par af de hjemmesider - med markant andet indhold - som jeg har været webmaster for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 16. Januar, 2013 Av, det her overså jeg på dagen. Også tillykke herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jack Meoff 2 Skrevet 17. Januar, 2013 Selvfølgelig skal der også fra mig lyde et tillykke med et års dagen. Det er noget af en bedrift at have tiltrukket så meget niche trafik og aktivitet på så kort tid, men Eroguide opstod jo også fordi der var behov for et alternativ på det tidspunkt Det eneste jeg savner er måske en politik for hvor vulgært og underlødigt sprog der må bruges i anmeldelser og andre indlæg. Jeg bryder mig f.eks. ikke om vendinger som "hun tog klatten" eller brug af det forfærdelige L-ord ...der er også andre eksempler. Så lige på det område synes jeg måske godt man kunne skæve lidt til den største og ældste konkurrent Venligst Jack M. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2013 Selvfølgelig skal der også fra mig lyde et tillykke med et års dagen. Det er noget af en bedrift at have tiltrukket så meget niche trafik og aktivitet på så kort tid, men Eroguide opstod jo også fordi der var behov for et alternativ på det tidspunkt Det eneste jeg savner er måske en politik for hvor vulgært og underlødigt sprog der må bruges i anmeldelser og andre indlæg. Jeg bryder mig f.eks. ikke om vendinger som "hun tog klatten" eller brug af det forfærdelige L-ord ...der er også andre eksempler. Så lige på det område synes jeg måske godt man kunne skæve lidt til den største og ældste konkurrent Venligst Jack M. Synes faktisk der er fint at brugerne anvender det sprog de bruger i dagligdagen. Som du, bliver jeg også stødt på manchatterne når der anvendes ord som klat, kælling, luder osv. Men for mig er det en måde at sortere i hvem jeg gider indgå i dialog med. OG du har ret, der er alt for mange der anvender ord og vendinger som vi burde være foruden. Nu skal jeg ikke afspore tråden yderligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Januar, 2013 Synes faktisk der er fint at brugerne anvender det sprog de bruger i dagligdagen. Helt enig. Det er igennem sproget, at folk – oftest ubevidst – karakteriserer sig selv. At pille ved sproget er overordnet set at pille ved en stor del af deres identitet. Når det er sagt, krummer jeg også tæer, når jeg ser L-ordet. Undskyld, at jeg forlængede afsporingen :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Januar, 2013 Jeg går ikke ind for sprogcensur, hvis folk ikke kan tåle at læse indlægget, så spring indlægget over eller ignorere brugeren. Er vi så sarte herinde, det er et forum om sex ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2013 Til lykke med fødselsdagen til denne gode side. Jeg er enig med Nille. Jeg mener videre at man ikke skal kigge på den dødsejlendes konkurrent mht censur, bonerthed, politisk korrekthed, og moralske smagsdommeri overfor alt og alle. Der er jo en grund til at dette sted har succes og det andet sted ikke har. Her er ordet friere og aktiviteten meget meget større. Forsæt den line I med stor succes fører nu og lydt ikke til de få der har tanker om censur og at man skal efterligne et andet board som ikke har succes. Netop at boardene er forskellige gør at folk selv kan vælge hvad de synes er bedst og på dette board er her plads til alle heldigvis og alles holdninger, sådan virker det i hvert fald når man læser med her. Mht at krumme tæer eller blive stødt på manchetterne over andres holdninger eller måder at udtrykke sig på som BorendeX og Århuselsker nævner, hvad kan man bruge det til og hvad kan man bruge til at Århuselsker og JackM ikke kan tåle det "forfærdelige" ord klat f.eks. Der er helt sikkert garanteret også nogle der krummer tæer over Borendexs eller Århuselskers eller JackMs indlæg eller måde at udtrykke sig på nogle gange men derfor skal de da ikke censureres, vel. Derudover nytter det altså ikke noget for to af de herrer at de først fyrer nogle holdninger af, som ikke har noget med strengen at gøre, for derefter at undskylde for at afspore debatten. Stå ved hvad man skriver eller lad være. I kan ikke forvente at fyre sådan noget af uden at nogen vil reagere. Når Århuselsker og JackM ligefrem slår til lyd for at ordet "klat" er åh så forfærdeligt og at det er er et ord som vi burde være foruden som, som de skriver, så bliver jeg altså nød til at sige fra. De må gerne mene, hvad de vil, man andre skal ikke pålægges censur på grund af det, mener jeg. Jeg mener, at vi skal skrive ordentlig til hinanden, men man skal ikke pålægges censur fordi nogle mener, at visse ord som f.eks. "klat" er helt forfærdeligt eller ligger en masse negative ord i betegnelsen luder, som andre ikke gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2013 @Fraiser De må gerne mene, hvad de vil, man andre skal ikke pålægges censur på grund af det, mener jeg. Tak for at jeg må have min egen mening. Hvor i mit indlæg læser du at jeg ønsker censur? Det er faktisk det modsatte jeg skriver. Læs det lige igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2013 Så lad os se på hvad du skrev Århuselsker og hvad jeg skrev : Synes faktisk der er fint at brugerne anvender det sprog de bruger i dagligdagen. Som du, bliver jeg også stødt på manchatterne når der anvendes ord som klat, kælling, luder osv. Men for mig er det en måde at sortere i hvem jeg gider indgå i dialog med. OG du har ret, der er alt for mange der anvender ord og vendinger som vi burde være foruden. Nu skal jeg ikke afspore tråden yderligere. Når Århuselsker og JackM ligefrem slår til lyd for at ordet "klat" er åh så forfærdeligt og at det er er et ord som vi burde være foruden som, som de skriver, så bliver jeg altså nød til at sige fra. De må gerne mene, hvad de vil, man andre skal ikke pålægges censur på grund af det, mener jeg. Jeg mener, at vi skal skrive ordentlig til hinanden, men man skal ikke pålægges censur fordi nogle mener, at visse ord som f.eks. "klat" er helt forfærdeligt eller ligger en masse negative ord i betegnelsen luder, som andre ikke gør. Når du skriver, at der er alt for mange ord og vendinger som VI (?) burde være foruden, tilkendegiver du, at ord og vendinger fra andre, såsom klat, er ord som vi burde være foruden - dvs ord som klat er ord som ikke burde være her - vi burde være foruden dette ord iflg. dig. Hvis du har et problem med ordet klat f.eks., er det dit problem, ikke andres, men jeg mener ikke at det er et ord, vi burde være foruden på Eroguide. Det mener du, og det er da en form for censur. Personligt har jeg meget svært ved at se, at at ordet klat kan gøre så forfærdelig ondt på dig, men det er jo din holdning. Det er korrekt at du også skriver at folk skal bruge de ord, de bruger i dagligdagen, men det betragter jeg jo som en holdning med modifikationer for at sige det pænt, når du så senere i samme indlæg skriver at der er en del ord vi burde være foruden på Eroguide. Den udtalelse er vel ret klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2013 At ønske at være noget foruden har intet med censur at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2013 Hvis du mener at VI (hvem vi så end er) bør være visse ord foruden på Eroguide, mener du at visse ord ikke burde være på Eroguide, såsom det "forfærdelige" ord klat. Om det kan defineres som censur af andres ord eller ej, ja det mener du jo så ikke åbenbart. Men det betyder jo klart, at du mener, at dette ord og andre ord, ja det burde vi være foruden på Eroguide, dvs ordet klat burde ikke være her på Eroguide i de skrevne indlæg ifgl dig, ordet burde være omfattet af en form for censur så vi kan være dette "forfærdelige" ord foruden på Eroguide iflg dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg