Herbert 363 Skrevet 12. August, 2019 En time tilovers inden møde med Frække Frida - så jeg tænkte at lidt massage er en god ide - hvor i Randers - uden sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. August, 2019 Herbert skrev, for 34 minutter siden: En time tilovers inden møde med Frække Frida - så jeg tænkte at lidt massage er en god ide - hvor i Randers - uden sex ? Hvad er blå massage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. August, 2019 Når røven har fået en omgang af tæppebankeren? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 363 Skrevet 12. August, 2019 Det er steder med massage only - jvf. Den hedengange Thailusten - hvor de grønne steder åbenbart kunne være et problem for farveblinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 12. August, 2019 I min optik, fås Randers' bedste massage hos Jiramon, Vestergade 2. Grundig, langsom OG sensuel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 13. August, 2019 Curiosity skrev, for 19 timer siden: I min optik, fås Randers' bedste massage hos Jiramon, Vestergade 2. Grundig, langsom OG sensuel. Hvordan ser pigerne ud hos jiramon og er der mulighed for mere ? Eller skal man prøve siam massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 14. August, 2019 (edited) Randers43 skrev, for 18 timer siden: Hvordan ser pigerne ud hos jiramon og er der mulighed for mere ? Eller skal man prøve siam massage? Jeg kommer hos Jiramon for den gode, seriøse massage. Pigerne er modne damer. Hvis jeg var ude på mere, ville jeg vælge et andet sted. Har været hos Siam et par gange, inden hun flyttede. Også fin massage af en køn pige, med mulighed for mere. Hvor meget ved jeg ikke... Redigeret 14. August, 2019 af Curiosity Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 4 Skrevet 14. August, 2019 Troede Siam havde lukket helt ned , ved nogen hvor hun nu holder til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fingerplay 0 Skrevet 15. August, 2019 Hov ? Hvordan har du fået et møde i stand med Frida ? Synes ikke, at jeg har set hendes annonce længe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Palermo 0 Skrevet 15. August, 2019 Fingerplay skrev, for 3 timer siden: Hov ? Hvordan har du fået et møde i stand med Frida ? Synes ikke, at jeg har set hendes annonce længe ? https://annoncelight.dk/showad/281046 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 16. August, 2019 8940randers skrev, den 14.8.2019 at 16:03: Troede Siam havde lukket helt ned , ved nogen hvor hun nu holder til ? Sidst jeg var i Randers , besøgte jeg en af mine Favoritter i DK nemlig Siam og hun er startet i Fredensgade mener det er nr 13. Ja hun er et besøg værd , hvis massage er første prioritet , som jeg håber da siden hedder anmeldelser af Thai massage !!!!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fingerplay 0 Skrevet 16. August, 2019 Takker for link Palermo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 20. August, 2019 Palermo skrev, den 15/8/2019 at 15:35: https://annoncelight.dk/showad/281046 Jeg har prøvet og skrive på begge numre der er i annonce til frida ingen svar,ja hvad skal man så gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg