Guest Christina ssbbw Skrevet 12. August, 2019 (edited) Jeg indrømmer det blankt: Jeg ELSKER sexlegetøj. Både når jeg leger med mig selv, eller hvis jeg er fræk med en mand. Det giver det lidt ekstra krydderi. Men en dildo der kan sættes på hammer boremaskinen? Der siger selv jeg nej tak. Det kan også blive for voldsomt. I kan se den og andet legetøj i videoen i artiklen. https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/sexlegetoej-for-viderekomne/7737984 Er I til sexlegetøj til når I nyder jer selv eller en lækker kvinde/mand? Redigeret 12. August, 2019 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 13. August, 2019 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Jeg indrømmer det blankt: Jeg ELSKER sexlegetøj. Både når jeg leger med mig selv, eller hvis jeg er fræk med en mand. Det giver det lidt ekstra krydderi. Men en dildo der kan sættes på hammer boremaskinen? Der siger selv jeg nej tak. Det kan også blive for voldsomt. I kan se den og andet legetøj i videoen i artiklen. https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/sexlegetoej-for-viderekomne/7737984 Er I til sexlegetøj til når I nyder jer selv eller en lækker kvinde/mand? Det er så en bajonetsav og ikke en 'hammer'-boremaskine (som reelt set også hedder en borehammer) der anvendes … altså, kvinder og teknik … tsk tsk … 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden: Er I til sexlegetøj til når I nyder jer selv eller en lækker kvinde/mand? Jeg er ikke så meget til det....f.eks. en dildo er ALTSÅ ikke det samme. Selv blindfolded og i en ordentlig koger (hvis jeg ellers drak spiritus) ville jeg kunne mærke at der ikke er tale om en rigtig pik Jeg tror måske det er "teknikken"/håndteringen af legetøjet der ødelægger det for mig. Men der er sikkert mange slags (som jeg ikke kender til/har prøvet) som er udemærket Redigeret 13. August, 2019 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. August, 2019 (edited) møgsvinet skrev, for 4 timer siden: … altså, kvinder og teknik … tsk tsk … Man behøver nu ikke være kvinde for at den slags er sort snak Redigeret 13. August, 2019 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. August, 2019 møgsvinet skrev, for 6 timer siden: Men en dildo der kan sættes på hammer boremaskinen? Der siger selv jeg nej tak. Det kan også blive for voldsomt. I kan se den og andet legetøj i videoen i artiklen. Af og til ser jeg piger på Web-cam, der har en dildo påmonteret en anordning, så den kan køre frem og tilbage alt efter hvormeget der doneres. Det med bajonetsaven har jeg dog ikke set - og så larmer de som regel også rimelig meget - men hastigheden kan indstilles, så det er nok brugbart for nogle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 møgsvinet skrev, for 7 timer siden: Det er så en bajonetsav og ikke en 'hammer'-boremaskine (som reelt set også hedder en borehammer) der anvendes … altså, kvinder og teknik … tsk tsk … Mener du ikke slagboremaskine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. August, 2019 møgsvinet skrev, for 7 timer siden: Det er så en bajonetsav og ikke en 'hammer'-boremaskine (som reelt set også hedder en borehammer) der anvendes … altså, kvinder og teknik … tsk tsk … Jeg kan samle et Ikea møbel. Det er nok leg med den slags værktøj for mig. Til gengæld er jeg rigtig god til at bruge sexlegetøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. August, 2019 DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden: Jeg er ikke så meget til det....f.eks. en dildo er ALTSÅ ikke det samme. Selv blindfolded og i en ordentlig koger (hvis jeg ellers drak spiritus) ville jeg kunne mærke at der ikke er tale om en rigtig pik Jeg tror måske det er "teknikken"/håndteringen af legetøjet der ødelægger det for mig. Men der er sikkert mange slags (som jeg ikke kender til/har prøvet) som er udemærket Du skal heller ikke bruge det i stedet for en pik, men som en del af legen hvis du er sammen med en anden. Det er da frækt at en fyr giver dig en ordentlig omgang med en dildo, og så fortsætter med sin pik bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. August, 2019 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Af og til ser jeg piger på Web-cam, der har en dildo påmonteret en anordning, så den kan køre frem og tilbage alt efter hvormeget der doneres. Det med bajonetsaven har jeg dog ikke set - og så larmer de som regel også rimelig meget - men hastigheden kan indstilles, så det er nok brugbart for nogle Naboen skal nok blive glad, når man starter værktøjet (uanset navn) midt om natten og lige skal have en omgang med en drildo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. August, 2019 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Naboen skal nok blive glad, når man starter værktøjet (uanset navn) midt om natten og lige skal have en omgang med en drildo. Evt. kan man vikle noget lyddæmpende rundt om bajonetsaven - og den behøver nok heller ikke køre på fulde omdrejninger - hele tiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 13. August, 2019 Ja, når jeg skal "spice" tingene op med en kvinde, som jeg har set igennem en længere periode, eller en glædespige. Det er ret frækt, at fremkalde en ægte orgasme med vridninger og sprøjt hos en partner, selvom der nogle gange er tale om gensidigt bebyrdende aftaleforhold. Hun skal helst forlade stedet med et smil, der skal skyldes andet og mere end de kolde kontanter i tasken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. August, 2019 Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden: Evt. kan man vikle noget lyddæmpende rundt om bajonetsaven - og den behøver nok heller ikke køre på fulde omdrejninger - hele tiden Så risikerer man at den bliver så varm at den bryder ud i flammer, og huset brænder ned. Det kan man da kalde hed sex. Men kan du se forsiden på Ekstra Bladet næste dag? "Sexlegetøj brændte hus ned." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. August, 2019 Ungersvend1210 skrev, for 4 minutter siden: Ja, når jeg skal "spice" tingene op med en kvinde, som jeg har set igennem en længere periode, eller en glædespige. Det er ret frækt, at fremkalde en ægte orgasme med vridninger og sprøjt hos en partner, selvom der nogle gange er tale om gensidigt bebyrdende aftaleforhold. Hun skal helst forlade stedet med et smil, der skal skyldes andet og mere end de kolde kontanter i tasken. Du har forstået idéen med sexlegetøj. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 13. August, 2019 Borende X skrev, for 51 minutter siden: Mener du ikke slagboremaskine? Det er der også noget der hedder, men der er forskel på en slagboremaskine og en borehammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungersvend1210 14 Skrevet 13. August, 2019 Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden: Du har forstået idéen med sexlegetøj. Tak. I'm a considerate lover, my dear lady. Desuden skal jeg vedligeholde mine egenskaber inden for lagengymnastik-disciplinen, indtil jeg på et tidspunkt kommer i et forhold. Og ellers er jeg som regel nysgerrig på nye former til sjov og ballade, så længe det ikke bliver ekstremt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. August, 2019 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Så risikerer man at den bliver så varm at den bryder ud i flammer, og huset brænder ned. Det kan man da kalde hed sex. Men kan du se forsiden på Ekstra Bladet næste dag? "Sexlegetøj brændte hus ned." Man skal jo selvfølgelig ikke vikle den ind, så den ikke får nogen køling - kvinder og teknik, så er der panik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 13. August, 2019 Jeg har kun en borehammer. Kan den bruges?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 smukke Sara skrev, for 28 minutter siden: Jeg har kun en borehammer. Kan den bruges?? Hvor trængende er du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 13. August, 2019 Altså faktisk ret meget, men tror jeg går i stykker. Men det er ikke engang løgn. Har kun sådan én. Andet kan ikke gå gennem mine vægge. Måske jeg bare skal springe dette hjælpemiddel over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. August, 2019 smukke Sara skrev, for 9 minutter siden: Altså faktisk ret meget, men tror jeg går i stykker. Men det er ikke engang løgn. Har kun sådan én. Andet kan ikke gå gennem mine vægge. Måske jeg bare skal springe dette hjælpemiddel over Jeg tør så ikke tænke på, hvad boremaskinen til Metro-cityringen kunne have udrettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 13. August, 2019 Christina ssbbw skrev, for 16 timer siden: Er I til sexlegetøj til når I nyder jer selv eller en lækker kvinde/mand? Hvis jeg ligger alene i min seng og bliver liderlig er det minder og fantasier der driver værket. Som et ekstra krydderi, synes jeg såmænd godt at der kan bringes lidt legetøj ind den seksuelle oplevelse med en skøn og fræk kvinde. Det ikke noget jeg gider hver gang. Det er min oplevelse at det hurtig ændre stemningen til udelukkende at handle om orgasme eller udløsning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg