Handsome86 9 Skrevet 29. Januar, 2014 Hvem er A forresten og er hun tidligere fra Royal Thai ?? eller hvordan hænger det sammen. hvem kan fortælle lidt Del dette indlæg Link til indlæg
Handsome86 9 Skrevet 29. Januar, 2014 Satchel Newbie Medlemmer 1 Beskeder: Skrevet i dag, 07:16 Nu er Suisi jo altid meget åben overfor gode forslag, men nogle af de senest stillede synes jeg måske alligevel hører til i en lidt anden kategori end hos Sabai dee Thai massage; Ladyboy? Påspændingsdildo? Jeg oplever Sabai dee primært som en massage klinik. Og en rigtig god en af slagsen. Ja – der tilbydes andre ydelser også, men oftest på en sådan måde, at det egentlig blot føles som en naturlig del af massagen hvilket er noget jeg personligt sætter stor pris på. Ovennævnte forslag har deres fulde berettigelse, men jeg synes måske mere de hører til på klinikker, hvor det primære fokus ligger på de seksuelle ydelser og ikke så meget på massagen. Jeg vælger at værdsætte Sabai dee som det det er, en massageklinik med en flok gode og dygtige massører (dem jeg er stødt på), og frem for alt et sted hvor man – selvom man ”bare” er en kunde blandt mange andre – virkelig føler sig velkommen! Det står naturligvis Suisi frit for hvad hun fremtidigt vil tilbyde hos Sabai dee, men personligt håber jeg, at stedet og frem for alt den gode stemning ikke ændres alt for meget Jeg stiller min enig med ovenstående fra Satchel Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 29. Januar, 2014 Jeg er også helt enig med Satchel. Jeg har også kun særdeles gode oplevelser hos Sabai dee at tænke tilbage på. Jeg glæder mig altid til at besøge Suisi og hendes skønne piger. Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 29. Januar, 2014 Hvem er A forresten og er hun tidligere fra Royal Thai ?? eller hvordan hænger det sammen. hvem kan fortælle lidt A(e) har tidligere været ved Royal Thai og derefter hos Suisi. Hvis du læser trådene igennem kan du finde mere om hende. Hun er helt sikkert et besøg værd. Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 29. Januar, 2014 har lige set deres hjemmeside, stort tillykke med 1 års dagen håber i får mange flere. http://www.suisi-massage.dk/ Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 30. Januar, 2014 Hej Alle. Tak for jeres Rose..... i er også meget sød og altid velkommen. Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 31. Januar, 2014 Hejsa. Har så lige været på besøg der, for ved snart ikke for hvilken gang . Ville hilse på A nu hun var kommet tilbage, hun er jo lige så dejlig varm som solen i Thailand . Så det var en super time, man går ikke skuffet fra Brylle, de er super søde alle sammen. VH Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 1. Februar, 2014 Hejsa Jeg var på besøg igår og hilste på Anna for første gang. Det blev en fantastisk skøn time - ingen kan føle sig skuffet i Brylle! Når vi behandler pigerne med respekt, så får vi så meget igen. Det er nogle fantastisk skønne piger - pas godt på dem, drenge! VH 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Handsome86 9 Skrevet 3. Februar, 2014 Lige hjemvendt fra Besøg hos Anna.. Ej men come on, sikke en skøn behandling.. Valgte luksuspakken, og det er altså service i top klasse.. Jeg bliver fast ved hende, wauw p.s. alle de olierede detaljer holder jeg lige for mig selv Handsome 1 Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 12 Skrevet 4. Februar, 2014 luksuspakken - er det 1200? eller mere? Del dette indlæg Link til indlæg
nastykinky1978 5 Skrevet 4. Februar, 2014 Jeg kan godt høre at jeg snart skal tage mig sammen og bestille en gang massage hos Suisi og hendes piger Alle de roser må jo betyde at det er et besøg værd....! Del dette indlæg Link til indlæg
degnen 22 Skrevet 4. Februar, 2014 luksuspakken - er det 1200? eller mere? Ja - det er 1200 kr Del dette indlæg Link til indlæg
hannibals team 7 Skrevet 12. Februar, 2014 Jeg har prøvet Oi som har ok store bryster, hvilket jeg foretrækker. - Har Ai også store bryster eller hvilken piger hos Suisi har det? Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 12. Februar, 2014 Jeg har prøvet Oi som har ok store bryster, hvilket jeg foretrækker. - Har Ai også store bryster eller hvilken piger hos Suisi har det? Jeg ved ikke hvem Oi er, men Ae har pænt store bryster, størrelse D vil jeg tro Del dette indlæg Link til indlæg
hannibals team 7 Skrevet 13. Februar, 2014 Måske blander jeg navnene sammen. Er Ae ung eller gammel? Del dette indlæg Link til indlæg
MotionMan 85 Skrevet 13. Februar, 2014 Måske blander jeg navnene sammen. Er Ae ung eller gammel? Lidt over 40, men stadigvæk rigtig dejlig Del dette indlæg Link til indlæg
hannibals team 7 Skrevet 13. Februar, 2014 Kan det ikke passer de har en ung pige med store babser i brylle huset? Del dette indlæg Link til indlæg
hannibals team 7 Skrevet 15. Februar, 2014 (edited) Har kun prøvet alm. massage med afslutning men har læst at hele pakke er værd og købe i brylle., Hvad dækker "alt" over; evt. flere udløsninger og megafransk? Redigeret 15. Februar, 2014 af hannibals team Del dette indlæg Link til indlæg
MotionMan 85 Skrevet 15. Februar, 2014 Er meget dækkende, men kommer helt an på hvem du er sammen med, og "kemien" på dagen Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nr21 Skrevet 19. Februar, 2014 Hejsa Har de nogle "unge" piger i brylle? Gerne med den der klassiske ung pige asiatiske krop. Syntes det er så flot! Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 21. Februar, 2014 Patty er nok omkring de 30. Hun er ret slank, men om hun lige svarer til dine ønsker ved jeg ikke. Egentlig synes jeg at Anna har den mest klassiske "asiatiske" figur, men hun er 40+. Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 1. April, 2014 Har ikke været i Brylle i lang tid , kan nogen fortælle hvilke piger der er der pt. Hilsen ARA Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 1. April, 2014 Har ikke været i Brylle i lang tid , kan nogen fortælle hvilke piger der er der pt. Hilsen ARA Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 1. April, 2014 Hej Ara Det er Ae, Anna, Patty og Moni. Suisi masserer vist ikke mere. Del dette indlæg Link til indlæg