Liderbassen 74 Skrevet 19. Marts, 2013 Alle tre piger er nu i Tommerup. Hvad med Transen der arbejde hos Royal Thai. Er hun der endnu ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 19. Marts, 2013 Hvad med Transen der arbejde hos Royal Thai. Er hun der endnu ?? Lady boy er stadig hos Royal thai. Hun har ikke noget at gøre med min massagebutik i brylle. Del dette indlæg Link til indlæg
everhorny 7 Skrevet 21. Marts, 2013 Hej Frækflotfynbo39 som har besøgt mig idag. Tak for din anmeldelse som jeg gerne vil kommentere da jeg ikke er enig i din vurdering. Du har bestilt og betalt for en time. Jeg giver dig massage i 35 minutter og derefter hjælper jeg dig med håndjob og hvis du får udløsning vil jeg fortsætte med massage mens du slapper af. Imidlertid får du ikke udløsning og jeg prøver på mange måder at hjælpe dig og efter 25 minutter er du stadig ikke kommet på trods af jeg prøver mange stillinger og du leger med mig imens. Det kan ikke undgås at efter så lang tid bliver jeg træt i mine hænder og arme. Efter en times massage og håndjob er du stadig ikke kommet men jeg giver dig stadigvæk ekstra tid og chance for at komme. Endelig lykkedes det og bagefter kan jeg ikke massere dig fordi timen er gået som du har betalt for. Hvis du synes at jeg på nogen måde vil have dig til at gå hurtigt og ud af døren i en fart, hvorfor spørger jeg dig så om du ikke vil have et bad før du går hjem, og dette tager du imod. jeg servere også et koldt glas vand til dig. Du skal huske at en time er en time og jeg er sikker på at du på dit eget arbejde også overholder dine arbejdstider. Med venlig hilsen Suisi 25 min... Det kunne jeg aldrig holde til :-) Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Klyt 17 Skrevet 8. April, 2013 Efter at have fulgt dette forum anonymt i et stykke tid, vil jeg nu også bidrage med mine erfaringer. Jeg besøgte Suisi en søndag for en måneds tid siden til en B2B massage til 900 kr. Det var en skøn oplevelse med masser af intimitet i form af massage med både bryster og skød. Hun gør virkelig meget for, at man skal føle sig godt tilpas . Et ekstra plus, at der var dejligt varmt i lokalet, som forøvrigt var rent og hyggeligt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 11. April, 2013 Så fik jeg også endelig besøgt Suisi - i går på en regnfuld træls onsdag eftermiddag. Jeg bestilte luksuspakken - og derefter gik der en time med en dejlig oplevelse med oliemassage, b2b og efter "vendepunktet" igen b2b, så lidt fransk og afsluttende med en stille cowgirl. Meget lækker oplevelse!! Den varme afvaskning i badeværelset efterfølgende var næsten det bedste, men også kun næsten Prisen for oplevelsen var kr 1.200 -- og bagefter er man bare helt afslappet. Gentagelse vil ske en gang i nær fremtid. Del dette indlæg Link til indlæg
everhorny 7 Skrevet 12. April, 2013 Så fik jeg også endelig besøgt Suisi - i går på en regnfuld træls onsdag eftermiddag. Jeg bestilte luksuspakken - og derefter gik der en time med en dejlig oplevelse med oliemassage, b2b og efter "vendepunktet" igen b2b, så lidt fransk og afsluttende med en stille cowgirl. Meget lækker oplevelse!! Den varme afvaskning i badeværelset efterfølgende var næsten det bedste, men også kun næsten Prisen for oplevelsen var kr 1.200 -- og bagefter er man bare helt afslappet. Gentagelse vil ske en gang i nær fremtid. Hos hvem af pigerne fik du luksuspakken? Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 12. April, 2013 Blev det franske tilbudt med eller uden gummi? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 12. April, 2013 Jeg er desværre ikke i stand til at nævne navnet på den pige, der "behandlede" mig ganske forrygende- ganske enkelt fordi jeg fuldstændigt glemte at spørge efter navnet. Men det var onsdag eftermiddag i denne uge (=10 april). Jeg er med på, at det ikke er så professionelt af mig og jeg undskylder. Jeg vil undlade at komme med den ene eller anden moralske opsang - men det franske var "naturfransk", dvs NATURligvis med kondom ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 12. April, 2013 Hej Alle... jeg (Suisi) er lige nu i Thailand og kommer hjem igen d.5 maj. Butikken stafig åbent der er Moni og Anna som arbejder. I er velkommen til at besøge os. Mvh.Suisi Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 12. April, 2013 Jeg er desværre ikke i stand til at nævne navnet på den pige, der "behandlede" mig ganske forrygende- ganske enkelt fordi jeg fuldstændigt glemte at spørge efter navnet. Men det var onsdag eftermiddag i denne uge (=10 april). Jeg er med på, at det ikke er så professionelt af mig og jeg undskylder. Jeg vil undlade at komme med den ene eller anden moralske opsang - men det franske var "naturfransk", dvs NATURligvis med kondom Jeg er enig med dig i, at det med hensyn til moral er bedre at bruge gummi, så er der jo ikke tale om fysisk kontakt ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 13. April, 2013 Hos os bruger vi altid kondom, for sikkerhed skyldes både dig og massør. Del dette indlæg Link til indlæg
Tykke-B 32 Skrevet 15. April, 2013 Suisi: Hov - forresten - Er det iøvrigt ikke på sin plads at ønske tillykke med fødselsdagen? :) Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 17. April, 2013 Hej Tykke B, Tak fordi du er sød, jeg er i Thailand nu. Min fødselsdag er ikke nu jeg blive 30 år den.23 maj ....vil du komme med til min fest? ha ha ha.... Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 17. April, 2013 Hej Tykke B, Tak fordi du er sød, jeg er i Thailand nu. Min fødselsdag er ikke nu jeg blive 30 år den.23 maj ....vil du komme med til min fest? ha ha ha.... holder du da stor fest for kunderne Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 18. April, 2013 Hej Knallert.... Jeg vil meget gerne hold fest for kunderne, men jeg må heller sige Nej.. er lidt bang med I kommer med de samme gaver til mig. ha ha ha. Have en god dag. Suisi Del dette indlæg Link til indlæg
Skovtrold 2 Skrevet 18. April, 2013 Da jeg i denne uge skulle til Fyns land, havde jeg fået presset et besøg i Brylle ind i programmet.Første besøg. Havde bestilt tid da jeg hørt det var et populær sted. Så langt så godt, men lige en advarsel det fynske motorvejsnet er marridt og det blev ikke bedre af at politiet var i gang med fartkontrol hvor der er vejarbejde Ikke den bedste optakt. Men heldigvis så fik en fin og god behandling af Anna, B2B. Men bliver nok nød til at prøve de 2 andre piger på senere tidspunkt når er på vagt så jeg kan sammenligne Desværre går der nok lige lidt tid inden bøden er betalt og der er sparet sammen til et besøg :P 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tykke-B 32 Skrevet 21. April, 2013 Hej Tykke B, Tak fordi du er sød, jeg er i Thailand nu. Min fødselsdag er ikke nu jeg blive 30 år den.23 maj ....vil du komme med til min fest? ha ha ha.... Sødeste Suisi Jeg har skrevet datoen bag øret Jeg skylder dig vist også en massage - så må du lige sige, hvis du skal have luksuspakken Mvh/TB Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 22. April, 2013 Hej Tykke B, Tak fordi du er sød, jeg er i Thailand nu. Min fødselsdag er ikke nu jeg blive 30 år den.23 maj ....vil du komme med til min fest? ha ha ha.... Mon det sku værer en invitation til "åben hus" ;) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 22. April, 2013 Mon det sku værer en invitation til "åben hus" hej Arne. Ja, jeg skal nok åben hus til dig hvis du banke på døren. Hvis du banker og ikke nogle åben til dig det betyder at vi er optaget. ha ha ha.... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2013 Hej Suisi, hvornår kommer du tibage? Jeg glæder mig til at få massage af dig igen. Knus B. Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 31. Maj, 2013 Hej Suisi, hvornår kommer du tibage? Jeg glæder mig til at få massage af dig igen. Knus B. Hej med dig, vi er på ferie nu og vores butik er åbent igen på tirsdag d.4 juni. Du er velkommen og vi glæder os til at se dig/ jer igen. Mvh. Sabai dee thai massage Del dette indlæg Link til indlæg
luppen 8 Skrevet 7. Juni, 2013 Hej suisi. Håber i har fået udbedret jeres nye vandskade, så vi igen kan komme og besøge dig og dine dejlige medhjælpere. Håber snart at finde en tid ved dig, knus Fin :lol: Del dette indlæg Link til indlæg
Jansson 0 Skrevet 11. Juni, 2013 Jeg hører rygter om, at stedet er blevet lukket af myndighederne ? Nogen der ved noget mere ? , eller kan afkræfte disse ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Juni, 2013 Jeg hører rygter om, at stedet er blevet lukket af myndighederne ? Nogen der ved noget mere ? , eller kan afkræfte disse ? Hvor har du rygtet fra? Del dette indlæg Link til indlæg
Suisi 93 Skrevet 11. Juni, 2013 Hej, jansson. Hvor har du hørt det fra? Vi har lukket klinikken i en kort periode da vi har renoveret og haft håndværkere til ombygning, haft lidt ferie og en privat flytning. Politiet har kontrolleret stedet, præcis på samme måde, som de kontrollerer andre steder, og der har også været politimænd som er kommet privat for at få massage. Vi er et registreret sted og alle som arbejder har CVR nummer, betaler skat og har revisor. Alt foregår lovligt men der er nogle som har ondt af vi har et massage sted og tror at det er et bordel, men der det på ingen måde. Her drejer det sig om at give en god og professionel massage. Ingen kunder forstyrrer andre og vi holder os for os selv. Hvis vi skulle lukke så skulle samtlige massage klinikker i hele landet også lukke for loven må ens for alle. Vores kunder må gerne gerne parkere udfor vores fortov og i vores carport og det forstyrrer ingen. Med venlig hilsen Suisi 1 Del dette indlæg Link til indlæg