Maks 1 Skrevet 14. August, 2019 Hejsa. Er der nogen som har besøgt welness-tantra ved Ringsted og vil dele oplevelsen. Jeg har søgt herinde og kan ikke noget? Med venlig hilsen Maks http://www.wellness-tantra.dk/house-of-heaven/kontakt/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. August, 2019 Det er jo Connie, som jeg besøgte, da hun udøvede på Vigerslevvej. Jeg har nævnt hende et par gange. Oplevelsen var god, men det er en del år siden, så jeg ved ikke, om indtrykket stadig holder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maks 1 Skrevet 15. August, 2019 Det må jo komme an på en prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. August, 2019 Besøgte hende for mange år siden. Det er en stor dame, og hun var ikke særligt velsoigneret da jeg var der. Sorte negle, alle 20 ! Men fin pirrende massage og lidt sjov med en vibrator bagi Men der var nu ikke vildt meget tantra over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 15. August, 2019 Jeg er enig, Connie var en af de første jeg fik en tantramassage af, derfor var det godt. Jeg har nu oplevet mange andre, og jeg ved derfor, at Connie`s tantramassage, ikke er andet end en sensuel pirrende massage, som ikke er tantra. - det positive var dog, at det fik mig til at prøve andre, tættere på mig, så det var jo godt. Jeg vil ikke komme ind på hendes person, da der er for længe siden, til at jeg kan huske detaljerne. Men der er jo nok en grund til, at det kun blev den ene gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg