telaviv 27 Skrevet 15. August, 2019 (edited) Hej,.. Oplever flere og flere opretter en annoncere på annoncelight.dk, hvor de søger noget bestemt. Men tænker tit over, om der overhoved er nogen som kontakter en. Min tanke er lidt, hvis folk var interesseret i noget havde de vel nok selv oprettet en annonce. Eller hvad er jeres erfaringer med det? Redigeret 15. August, 2019 af telaviv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 15. August, 2019 telaviv skrev, for 2 timer siden: Min tanke er lidt, hvis folk var interesseret i noget havde de vel nok selv oprettet en annonce. Tjooo, men een skal jo være den første. Hvis jeg nu er til en sort 2 meter høj kineserinde i brandmandsudstyr giver det måske ikke så meget mening at oprette en annonce, men havde jeg nu været til noget mere mainstream giver det vel god nok mening at oprette en annonce? Altså hvis ikke man kan finde nogen der tilbyder lige netop det man efterlyser. Mine erfaringer er lig nul, da jeg hverken annoncere eller respondere på annoncer - jo altså i Den Blå Avis, men det er en helt anden historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 15. August, 2019 Jeg har haft en annonce på AL og vil tro at alt efter udbud/efterspørgelse modellen så er alt muligt. Jeg har prøvet både tavshed og overvældende interesse for min efterlysning. Det koster ikk noget at prøve. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg