Borebillen 8 Skrevet 15. August, 2019 Det er mig en ære at tilbyde GB med super flotte Ditte. 165 cm, 50 kg og flotte bryster. Petit smuk ungpigekrop. Hun søger seks flotte mænd, velklædte og høflige. Det er ikke billigt. næste gang tager hun en veninde med, og det bliver primært tilbudt til gæster ved det første møde. Det bliver i slutningen af sep. Send PB ved flere spørgsmål. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 88 Skrevet 15. August, 2019 Jeg klar hvor hvornår og pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 100 Skrevet 15. August, 2019 Smukt, lækkert og frækt. Jo tak! Jeg vil gerne være med. Smider en PM. lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 16. August, 2019 Lidt mere info ville være dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 165 Skrevet 16. August, 2019 Lidt mere info omkring hvor, og hvornår på dagen ville være fint. Hvis det er på Sjælland er jeg frisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuckolddream 0 Skrevet 17. August, 2019 Jeg er frisk. PM i din indboks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the one 18 Skrevet 17. August, 2019 Alt for dyrt...og vil have forudbetaling... Pas på... 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 17. August, 2019 Om det er fup ved jeg ikke men mit gæt er at det ikke bliver til noget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebillen 8 Skrevet 18. August, 2019 the one skrev, for 21 timer siden: Alt for dyrt...og vil have forudbetaling... Pas på... Jeg har jo skrevet at det er dyrt. og selvfølgelig skal der forudbetaltes, ellers kommer alle ikke - det er oplevet før og pigen har sin pris. og jeg bryder mig ikke at du insinuerer at jeg skulle fuppe folk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1279 Skrevet 19. August, 2019 Borebillen skrev, den 18.8.2019 at 11:06: Jeg har jo skrevet at det er dyrt. og selvfølgelig skal der forudbetaltes, ellers kommer alle ikke - det er oplevet før og pigen har sin pris. og jeg bryder mig ikke at du insinuerer at jeg skulle fuppe folk. Prisen er hvad den er, respekt og fordragelighed på det punkt. Det er intet selvfølge at forudbetaling er nødvendigt, men havde måske blot været en fordel at informere om på forhånd Og akkurat som i har oplevet udeblivende deltagere, har forummet oplevet svindlere med krav om forudbetaling. At evt. deltagere der forudbetaler løber risikoen for at den de betaler til (dig) bare lukker og løber med præmien, er helt reel. Der er du ganske enkelt ikke en oprettet bruger med nok historik og pondus til at kunne undsige dig at folk vil være varsomme. Der må du nok finde dig i noget insinuation og mistanke indtil realiteten er bevist. Ønsker dog alle parter god leg og et fantastisk GB, gi den gas! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 21. August, 2019 Borebillen skrev, den 18.8.2019 at 11:06: og jeg bryder mig ikke at du insinuerer at jeg skulle fuppe folk. Ved at kræve forudbetaling insinuerer du vel at folk er useriøse. Da de færreste har privat helikopter ville det være smart og virke mere tjekket/troværdigt at du skrev hvor i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 21. August, 2019 Han er useriøs jeg har skrevet pm til ham hvor jeg beder om en form for gensidig validering af ægthed inden forudbetaling jeg har ikke hørt spor tilbage lad være men at betale ham noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 22. August, 2019 Efter brokket over jeg ikke fik svar så fik jeg så svar vil bare sige - det er en oplevelse at skrive til ham og se svaret så det vil jeg virkeligt opfordre til det er et totalt udafboxensvar af kaliber så sæt igang - som de siger i Robinsons ekspeditionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. August, 2019 Han virker da ellers enormt seriøs - NOT! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders jensen Skrevet 22. August, 2019 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Han virker da ellers enormt seriøs - NOT! Men skriv - svaret er sgu sjovere end man tror. Også selvom man tror det er sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. August, 2019 (edited) Med den forudbetaling er det ikke noget for mig. Redigeret 27. August, 2019 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 13. September, 2019 Når de store bordeller rundt omkring afholder GB med en røvfuld udenlandske piger og de skriver at du kan komme forbi og indbetale et beløb, så kommer der utrolig mange hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 13. September, 2019 Denskævepik skrev, for 2 timer siden: Når de store bordeller rundt omkring Ja, det er et andet setup: Kendte aktører med ry og rygte på spil. Hvad er pointen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
amagermanden 3 Skrevet 26. September, 2019 Er det helt called off? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 27. September, 2019 amagermanden skrev, for 7 timer siden: Er det helt called off? Alt taler jo for, at der aldrig har været noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg