Sødmand 74 Skrevet 19. August, 2019 Jeg synes det kunne være lidt frækt, hvis vi kunne chatte og evt sende lidt til hinanden via snapchat. Det vil også være nemmere at skrive til hinanden hvis vi skulle lave aftaler med en GP Så mit id på snapchat er Mandher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 19. August, 2019 Mener du imellem fyre ? For det tror jeg sku ikk på at fyre er så interesseret i og have en flok liderlige fyre på ens snap. Det eneste de vil er at dele saftige historier herinde og intet andet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. August, 2019 Chat er en nem måde at kommunikere på, har tidligere anvendt det. Har aldrig formået at lave en aftale via snap men har uopfordret modtaget pik billeder og på opfordring også sendt lidt billeder afsted. Nu snapper jeg kun med mænd som jeg har mødt irl - ved at de ikke bare vil have lidt lir... men at de rent faktisk er interesseret i at mødes med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 19. August, 2019 Kun med kvinder naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 19. August, 2019 Nem Add mig. Jeg sender ikke den slags billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 19. August, 2019 Jeg er meget ambivalent omkring det med snapchat... Kan se fordelen i at bekræfte hvem man er, men forstiller mig en helvedes masse skriveri og en hulens masse uopfordret pik billeder... Nu sælger jeg så også billeder, så uanset hvad- så ville jeg ikke sende noget frækt på snapchat og tænker det vil være yderst sjælendt man får en real aftale i hus... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 19. August, 2019 Har spurgt dig på snapchat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 19. August, 2019 Snap kunne jo være godt når man har aftalen i hus, og går og gejler hinanden op, op til mødet Det må da være lidt lækkert for en GP at få en mand ind af døren der er gennemsyret af begær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg