Skovfogeden 283 Skrevet 23. Februar, 2020 Liderbasse skrev, for 1 time siden: Ordentlig21 er sikkert også hende. Yadayada, lad os mødes i aften, og så først til sidst “600 forud og så 600 mere hvis vi gør det”. Jeg blev blokeret samme sekund jeg sagde nej https://sugardaters.dk/show?alias=Ordentlig21 Tror du har ret. Hun er meget ivrig for at mødes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 23. Februar, 2020 Hvorfor er det, at folk herinde syntes det er bedrageri hun har gang i? Bevares, det er ikke pænt gjort. Men hun lover jo kun en gåtur, og ikke andet, og siger netop hun ikke kan garantere sex. Og alle der har betalt har fået deres gåtur, som jeg læser tråden. Så hun har vel leveret som lovet. At de liderlige mænd herinde er dumme nok til at forvente sex, når hun netop siger, det ikke er garanteret, er vel mændenes skyld? Så kan de jo bare holde sig fra alt hvad der ikke garanterer sex - så er det problem løst. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 24. Februar, 2020 CJ69 skrev, for 10 timer siden: Hvorfor er det, at folk herinde syntes det er bedrageri hun har gang i? Bevares, det er ikke pænt gjort. Men hun lover jo kun en gåtur, og ikke andet, og siger netop hun ikke kan garantere sex. Og alle der har betalt har fået deres gåtur, som jeg læser tråden. Så hun har vel leveret som lovet. At de liderlige mænd herinde er dumme nok til at forvente sex, når hun netop siger, det ikke er garanteret, er vel mændenes skyld? Så kan de jo bare holde sig fra alt hvad der ikke garanterer sex - så er det problem løst. At mænd er liderlige og dumme nok til at hoppe på hendes numre, berettiger ikke hendes uærlige fremgangsmåde. Hun er ikke interesseret i sex overhoved med stiller det i udsigt som en mulighed. Det er ikke okay! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 24. Februar, 2020 Liderbasse skrev, for 14 timer siden: Ordentlig21 er sikkert også hende. Yadayada, lad os mødes i aften, og så først til sidst “600 forud og så 600 mere hvis vi gør det”. Jeg blev blokeret samme sekund jeg sagde nej https://sugardaters.dk/show?alias=Ordentlig21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 24. Februar, 2020 ...Og nu fik jeg lige et “Ej jeg ved hvem du er” ud af det blå, et down vote og en blokering fra Naboens_datter, som i følge dette Forum kører samme koncept som Ordentlig21. Er allerede træt af at have købt adgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 25. Februar, 2020 Liderbasse skrev, for 16 timer siden: ...Og nu fik jeg lige et “Ej jeg ved hvem du er” ud af det blå, et down vote og en blokering fra Naboens_datter, som i følge dette Forum kører samme koncept som Ordentlig21. Er allerede træt af at have købt adgang https://sugardaters.dk/show?alias=Naboens-datter mener du ikke hans kone/kæreste (41 år)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderbasse Skrevet 25. Februar, 2020 Haha, nej - det var en 21-årig i Odense. Jeg kan ikke linke til profilen, fordi hun blokerede mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg