Tom39 4 Skrevet 21. August, 2019 Efter jeg længe har leget med tanken om at prøve mit første besøg hos en gp, tog jeg mig endelig mod til at give det et forsøg. Mit valg endte på kira fra svalereden. Har luret lidt på hendes annoncer på annoncelight og EB. Må siges dette var den helt rette pige i forhold til hvad jeg søgte. Wauw en vidunderlig pige, som var smilende, glad og helt jordnær. Skal siges at jeg var vældig nervøs, men det fik hun hurtig dæmpet. Hun kysser som en drøm, og wauw en krop dog gik selve aktionen lidt hurtigt, men så gav hun mig den lækreste massage og vi lå og hyggede og sludrede. Kira kan klart anbefales jeg skal 100% forbi hende igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 21. August, 2019 dejligt du nød vores møde, gjorde jeg også Du velkommen søde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tøsen ulla 10 Skrevet 21. August, 2019 En gang skal jo være første. Der er vi alle startet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1131 Skrevet 21. August, 2019 Udover de mange kommentarer i tråden, så har vi også modtaget en rapport på dette. Har man mistanke om noget, så rapporter det! Jeg fjerner en del af de irrelevante kommentarer i tråden, og man bedes vende tilbage til anmeldelsen. og btw. vi har ikke fundet noget, der indikerer urent trav her. Bryan Mills 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 16. Oktober, 2019 (edited) Kan kun tilslutte mig trådstarters rosende ord, selvom hun måtte kæmpe noget hårdere, for at "bringe mig i mål" (hvilket hun gjorde med smil, empati og et frækt glimt i øjet!) Kira tog også min GP-mødom (og alle mine fordomme og bange anelser, i samme ombæringer) . Dén kvinde behøver ingen falske anmeldelser. Hun er vaskeægte nydelse - BEGGE Veje!!! Redigeret 16. Oktober, 2019 af Curiosity 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 580 Skrevet 18. Oktober, 2019 Curiosity skrev, den 16.10.2019 at 09:20: Kan kun tilslutte mig trådstarters rosende ord, selvom hun måtte kæmpe noget hårdere, for at "bringe mig i mål" (hvilket hun gjorde med smil, empati og et frækt glimt i øjet!) Kira tog også min GP-mødom (og alle mine fordomme og bange anelser, i samme ombæringer) . Dén kvinde behøver ingen falske anmeldelser. Hun er vaskeægte nydelse - BEGGE Veje!!! Åhhhh du da så dejlig søde tak kyssss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg