Hop til indhold
HrGrey

Need a little blue pill - sometimes

Recommended Posts

Guest fede

Jeg kan lide lidt af “ mættet hanløve” syndromet engang imellem. 

 

Årsag:

alt er prøvet og for mange gange. Alt for meget let og uproblematisk sex i alle afskygninger med alverdens forskellige kvinder.

 

Symptomer:

viser sig ved, at rejsningen ikke straks indfinder når hun begynder at tage tøjet af. Egentlig siger hormonerne stadig sex sex sex ligesom ved kaninerne, men lysten er der bare ikke rigtig.

 

behandling:

en pause. Inden længe er jeg stenhård igen, når hun løfter den mindstesmule i blusen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 19.11.2019 at 11:52:

Jeg vil blot tilføje, at hvis man oplever rejsningsproblemer,

Nu er købesex jo en speciel udfordring på grund af tidspresset. Så det er ikke givet at dem der har problemer ifm købesex også har der i nævneværdig grad ellers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nææ. Det har du da ret i. Men ? Mange har det problen. Det er mørketal

Jeg er blot en af dem der tilfædigvis er ved at dø. Ja dø! af at ikke være opmærksom nok. So be my guest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

Jeg er blot en af dem der tilfædigvis er ved at dø. Ja dø! af at ikke være opmærksom nok. So be my guest

Det gør mig ondt og jeg giver dig selvfølgelig ret i, at man generelt skal gå til lægen. Og gøre det i tide.

Lige med det meget specielle problem:, potensproblemer ifm købesex, kan jeg dog godt forstå at nogle søger andre veje.

Jeg gætter på du er for ung og takker for din påmindelse.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det gør mig ondt og jeg giver dig selvfølgelig ret i, at man generelt skal gå til lægen. Og gøre det i tide.

Lige med det meget specielle problem:, potensproblemer ifm købesex, kan jeg dog godt forstå at nogle søger andre veje.

Jeg gætter på du er for ung og takker for din påmindelse.

Velbekommen, ja for "ung" 60 år da prostskræften blev opdaget. Ved et tilfælde faktisk., og da var den. Viste det sig all over. Lymfe. Knogle. Knoglemarv. Lever. Ect. Og ja. Det startede med prosteta. Så bliv nu tjekket.. det er kun en simpel blodprøve..,PSA

Jeg nedgør ikke de problemer der kan opstå ved købesex. Præstationsangst

Nervøsitet. Forventningsindfrielse ect. Og det er ok men vælg din gp med omhu og jeg er sikker på at pigen nok skal få dig i mål 

Pas nu på jer selv derude..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...