Hop til indhold
bombardier

Leje af hus/lejlighed til GP i Odense

Recommended Posts

Nogle der har tips til leje af hus eller lejlighed i få uger i Odense? Jeg er i tvivl om hvordan man egentligt bedst griber det an, når værelset skal bruges til GP.

Links eller andet modtages med kyshånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
bombardier skrev, for 3 minutter siden:

Nogle der har tips til leje af hus eller lejlighed i få uger i Odense? Jeg er i tvivl om hvordan man egentligt bedst griber det an, når værelset skal bruges til GP.

Links eller andet modtages med kyshånd

Hvis det drejer sig om hjælp til et eller lamse-ben du efter et besøg finder sympatisk og gerne vil hjælpe, så ville jeg holde mig væk fra den slags. Problemer med udlejer, naboer, myndigheder osv.

Er det en pige du kender ved siden af er det selvfølgelig noget andet.

Just my opinion men held og lykke med projektet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 20 minutter siden:

Hvis det drejer sig om hjælp til et eller lamse-ben du efter et besøg finder sympatisk og gerne vil hjælpe, så ville jeg holde mig væk fra den slags. Problemer med udlejer, naboer, myndigheder osv.

Er det en pige du kender ved siden af er det selvfølgelig noget andet.

Just my opinion men held og lykke med projektet....

Tak for advarslen. Den tager jeg til mig.

Jeg har sagt til pigen, at hun evt. kan bruge de ubemandede Milling hoteller. Er dog stadig interesseret i andre alternativer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gætter på, at det ikke er dig der skal bruge et sted.  Det bedste er nok, at kvinden laver en annonce, og smider den på diverse sites, eller henvender sig til dem der avertere med at ville udleje et sted til GP-aktiviteter.

Der er mange der gerne vil "hjælpe" en sådan kvinde, men...…. det er svært at finde nogen, der vil leje ud til rimelige priser, og hvor lejeaftalen på ingen måder inkludere, at kvinden skal levere sex til udlejer.  

Du skriver, at det kun drejer sig om nogle få uger.  Tja.... jeg kommer umiddelbart til at tænke på en udenlandsk kvinder, der sikkert også vil bo på stedet, og holde åbent 24/7.  Hvis jeg gætter rigtigt, så er mulighederne nok begrænsede, da det vil skabe en helvedes trafik.  

Som @DK fyr 34 fyr allerede har skrevet, ville jeg holde mig væk fra den slags, og bare opfordre kvinden til selv at finde et sted.  På den anden side, hvis det var mig der rent faktisk udlejede noget, ville jeg kun tale og lave en aftale med GP´en.    Det er jo vigtigt at de to personer har tillid til hinanden, samt at de kan aftale diverse spilleregler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...