Guest Herskerinden matronen Skrevet 24. August, 2019 Når i frække hanhunde og dejlige kvinder lad mig hører har nogen haft en lækker ferie flirt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 24. August, 2019 Næh, det kræver jo at man forlader matriklen og kommer ud blandt andre, og er *GISP* social. Alt for grænseoverskridende for undertegnede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 24. August, 2019 Tæller en smiley til en glædespige med i regnskabet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 24. August, 2019 Ikke en ferieflirt, men jeg var tæt på at ende sammen med min kontorflirt ved sidste julefrokost, og måske det vil lykkes til sommerfesten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 24. August, 2019 @Herskerinden matronen vi kan vel nå det endnu hvis du har tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 24. August, 2019 (edited) Jeg lå nøgen i haven med en bog og en lille whisky. Pludseligt vågnede jeg af at en bil kom ind på gården og en kvinde steg ud. Forskrækket indså jeg at jeg havde en rigtig stådreng på og prøvede at skjule den med bogen, men det resulterede kun i at jeg fik whisky på maven. Hon lo ad mig, sad sig på knæ, tog bogen væk og min pik i et stadigt greb og begyndte at slikke whisky fra min mave. Laphroaig ikke mindre. Inden længe havde hun trækket kjolen op og gledet ned over min pik. Ikke et ord havde vi sagt, men når hun begyndte at trække vejr og klynke, så syntes jeg det var på tide at vi præsenterede os. Så det gjorde vi og hun red videre. Jeg spurgte hende hvad hendes ærinde var - bortset fra det hun lige var igang med altså - og hun forklarede at hun skulle til XX borte ved YY med en leverans hesteliniment. - Men det er ikke den her vej, sagde jeg. Så skal du ned til store vejen igen, og op i skoven næste vej til højre. - Ok, stønnede hun. Jeg skal bare komme først så kører jeg der over. - Du må skynde dig, de lukker bommen over vejen om 15 minutter, forklarade jeg og pressede mig op i hende for at hjælpe til lidt. Hun satte af i vild galop, kom højlydt, steg af, trak ned kjolen og kørte fra gården med skrigende dæk. Jeg vinkede ind i molnet af røg: "Hej hej, måske kan jeg også få komme næste gang". Jeg vågnede af at en bil kom ind på gården og en kvinde steg ud. Forskrækket prøvede jeg at skjule mig, når jeg indså at jeg var fuld påklædt og sad på verandaen. Whiskyn stod på bordet, og bogen lå på gulvet. - Hej sagde hun. Jeg skal till XX borte ved YY. Er det den her vej? - Nej sagde jeg, så skal du ned til store vejen igen og op i skoven, næste vej til højre. Men du må skynde dig fordi de lukker bommen over vejen om ..... Jeg blev tavs, fik en følelse af déjà vu... - Har han bestilt hesteliniment, spurgte jeg. - Ja eksakt, hvornår lukker bommen sagde du. Jeg kiggede på uret. - Om 15 minutter faktiskt. Hun lo et charmerende leende, takkede og tog afsted. Jeg tror sgu jeg skal bestille en leverans liniment næste år, så må vi se om jeg kan få byde hende på en whisky eller noget. Ja se det var en rigtig sommerflirt det. Redigeret 24. August, 2019 af Bananas 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 24. August, 2019 Bananas skrev, 1 time siden: Ja se det var en rigtig sommerflirt det. Ja ja de svenskere er morsomme. For mange år siden hørte jeg en vittighed om en fuld svensker i Nyhavn. Svenskeren ( en fin forretningsmand fra Kosan gas i Sverige) var stærkt beruset, og var gået hjem med en gammel luder i Nyhavn. Næste morgen vågner han, og bliver lidt forskrækket over, hvad der ligger ved siden af ham. Men som det høflige menneske, han er, beslutter han sig for at præsentere sig: "Godmorron Svensson Svea Kosan", og hun svarer: "Nej det er ikke så slemt, men jeg har lidt ondt i ryggen". Mvh 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 25. August, 2019 Jeg startede med en flirt på en strip-club i et av de andre nordiske lande... er det med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Herskerinden matronen Skrevet 31. August, 2019 Bananas skrev, den 24-08-2019 at 21:28: Jeg lå nøgen i haven med en bog og en lille whisky. Pludseligt vågnede jeg af at en bil kom ind på gården og en kvinde steg ud. Forskrækket indså jeg at jeg havde en rigtig stådreng på og prøvede at skjule den med bogen, men det resulterede kun i at jeg fik whisky på maven. Hon lo ad mig, sad sig på knæ, tog bogen væk og min pik i et stadigt greb og begyndte at slikke whisky fra min mave. Laphroaig ikke mindre. Inden længe havde hun trækket kjolen op og gledet ned over min pik. Ikke et ord havde vi sagt, men når hun begyndte at trække vejr og klynke, så syntes jeg det var på tide at vi præsenterede os. Så det gjorde vi og hun red videre. Jeg spurgte hende hvad hendes ærinde var - bortset fra det hun lige var igang med altså - og hun forklarede at hun skulle til XX borte ved YY med en leverans hesteliniment. - Men det er ikke den her vej, sagde jeg. Så skal du ned til store vejen igen, og op i skoven næste vej til højre. - Ok, stønnede hun. Jeg skal bare komme først så kører jeg der over. - Du må skynde dig, de lukker bommen over vejen om 15 minutter, forklarade jeg og pressede mig op i hende for at hjælpe til lidt. Hun satte af i vild galop, kom højlydt, steg af, trak ned kjolen og kørte fra gården med skrigende dæk. Jeg vinkede ind i molnet af røg: "Hej hej, måske kan jeg også få komme næste gang". Jeg vågnede af at en bil kom ind på gården og en kvinde steg ud. Forskrækket prøvede jeg at skjule mig, når jeg indså at jeg var fuld påklædt og sad på verandaen. Whiskyn stod på bordet, og bogen lå på gulvet. - Hej sagde hun. Jeg skal till XX borte ved YY. Er det den her vej? - Nej sagde jeg, så skal du ned til store vejen igen og op i skoven, næste vej til højre. Men du må skynde dig fordi de lukker bommen over vejen om ..... Jeg blev tavs, fik en følelse af déjà vu... - Har han bestilt hesteliniment, spurgte jeg. - Ja eksakt, hvornår lukker bommen sagde du. Jeg kiggede på uret. - Om 15 minutter faktiskt. Hun lo et charmerende leende, takkede og tog afsted. Jeg tror sgu jeg skal bestille en leverans liniment næste år, så må vi se om jeg kan få byde hende på en whisky eller noget. Ja se det var en rigtig sommerflirt det. love it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 9. September, 2019 Lauersen skrev, den 24/8/2019 at 17:22: Ikke en ferieflirt, men jeg var tæt på at ende sammen med min kontorflirt ved sidste julefrokost, og måske det vil lykkes til sommerfesten. Nå lykkedes ikke. Vi fik da danset lidt tæt og kigget hinanden lidt i øjnene. Pludselig var hun gået, og i dag var det bare "tak for sidst, kom du godt hjem?" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg