the dude 3 Skrevet 25. August, 2019 Er blevet lidt nysgerrig på hvordan det fungerer i denne club og håber på lidt info... Indgang er gratis men der skal købes for minimum EUR 25 - er det ikke korrekt ? Pigerne tager (efter hvad jeg kan søge mig til) EUR 50/80/150 for 20/30/60 min. - er det stadig priserne ? Hvad omfatter prisen ? Er tiden kun med et skud - og er det så slut eller gives der massage eller anden behagelig service resten af tiden ? Hvad er der af underholdning i clubben ? Strip eller andet spændende ? Er der pres på for køb af drinks til pigerne ? Hvad er standarden på pigerne (alder og udseende) ? Håber på hjælp så jeg kan få stillet nysgerrigheden og måske planlægge et besøg... Takker... the dude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 25. August, 2019 Nu er det ved at være noget stykke tid siden, jeg har været der sidst - men mon ikke business er as usual, så du kan bare søge i trådene og få rigelig info - ellers plejer pigerne at være gode til at forklare konceptet, når du ankommer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg