Val Venis 478 Skrevet 25. August, 2019 Godt med hår på. Elsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 26. August, 2019 Jeg synes den ser lidt sur ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 26. August, 2019 All pussies does not apprechiate attention... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. August, 2019 (edited) Jeg har lige set en i dag. Faktisk både en trimmet og en bepelset. Redigeret 26. August, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 26. August, 2019 Borende X skrev, for 31 minutter siden: Jeg har lige set en i dag. Faktisk både en trimmet og en bepelset. Ha, ja nu bliver jeg da nysgerrig - begge af Felidae familien??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. August, 2019 Loser skrev, for 1 minut siden: Ha, ja nu bliver jeg da nysgerrig - begge af Felidae familien??? Jeg har ikke en pind forstand på mjavdyr, men ejeren af den trimmede har et helt almindeligt dansk navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg