Hop til indhold
Rejsenetværk

Findes gode alternativer til Thai Corner

Recommended Posts

Brugeren Sexlife skrev dette tankevækkende indlæg, i en tråd hvor vi også skrev om udviklingen på Thai Corner i Istedgade i København:

"Personligt synes jeg at Thaicorner har udviklet sig i en negativ retning. Det er sandt, at der er mange smukke "piger", men man bliver simpelthen overfaldet inden man stort set har nået baren.

Og hvis man som jeg bare kommer for stemningen og for at drikke en Shingha, så er det altså dødirriterende med alt det tiggeri, som efterfølgende foregår i baren for drinks.

De fleste tager afvisningen ok, men nogen få bliver fornærmede. 

I de gode gamle dage var klientellet mere blandet med også almindelige thaipiger, men i dag er det kun prostitution. 

Hver gang møder jeg folk, som er kommet ind med 4 toget og er totalt rundt på gulvet. De føler sig flaterede, mens de opfører sig bøvede. Man bliver sgu så irriteret, har de mænd ingen selvrespekt, charme eller coolness? 

Kommer der næsten ikke mere, det er altså skidt, at man altid overfaldes og ikke kan drikke en øl i fred. Før var der også stamkunder, ser dem ikke mere."

-------------------------------------

Det interessante spørgsmål er, om vi bare tror at det kun er på Thai Corner at vi kan møde thaipiger og ladyboys, i København eller andre byer, eller om der findes andre steder, hvor man kan genfinde den oplevelse, som brugeren Sexlife, mener at man tidligere kunne kunne opsøge på Thai Corner, men som han mener i dag er gået tabt på Thai Corner?

Hvis I har bud på gode steder, som det er værd at besøge, for at opsøge den stemning og de muligheder som brugeren Sexlife savner i dag på Thai Corner, så skriv gerne jeres bud i denne tråd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forrige lørdag var jeg på en bar der hedder Luna bar, der ligger på hjørnet af Istedgade og Viktoriagade. Jeg var der ganske kort, men min opfattelse var at der  enkelte thaipiger og måske også ladyboys. Måske er der andre der har været der, og kan fortælle om min opfattelse var korrekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...