Mads73 284 Skrevet 27. August, 2019 Dou med Masja og Cassandra. Fantasien der blev til virkelighed eller faktisk så overgik oplevelsen fantasien. Lige lidt forord om mig. denne hobby startede for 6 uger siden og har besøgt 7 vidt forskellige piger, ja man kan vist sige jeg er blevet hobby entusiast. Alle har været super oplevelser, men jeg er nu også nem, at stille tilfreds. Besøgende har givet mig selvtillid og selvtilfredsstillelse også selv om jeg ikke endnu har kunne skyde kanonen af, hvilket også kan have sin fordel. Jeg havde besøgt Masja dagen før dette besøg, hvor jeg mødte hendes veninde Cassandra, og det var under dette besøg at jeg impulsivt fik lavet en aftale i dag. Masja for lige en særskilt anmeldelse i en anden tråd, det fortjener hun. Stedet. Hvidovre bolle opgang, nemt at finde og parkering ok, (jeg var der om aften). Jeg vil dog nødig komme der i almindelig arbejdstid, da der står stillads uden for vinduerne, så helt sikkert ikke diskret i arbejdstiden. De hører til i stueetagen i en pæn lejlighed med stue/køkken og 2 værelser(bollerum) Efter serviceydelser blev aftalt ( 60 min) Deres Engelsk er ok ikke super men forståeligt, så ikke nogle problemer med kommunikationen. -Pigerne er fra Polen. Masja er som billederne. En lækker sag på ca. 22 år, ca 170 cm 50-55 kg. slank med pæne B skål og en lækker talje. Cassandra er ca 22 år 160 cm 50-55 kg slank med pæne a skål og lække nummi. Jeg synes hun ser nóget mere petit ud end billederne viser. Begge var pakket ind i en lækker kjole/lingeri som lige skjulte deres hjerte formet bagdele. Det er sku naboens døtre jeg mødte i døren, blev trukket ind og kys og kram startede allerede inden døren blev lukket. -Akten. kort fortalt. det bliver lige med stikord så håber det giver et billede af hvad jeg blev udsat for af uartigheder. Startede med mit tøj blev nærmest flået af. BJ uden , bolle slik og slik op ad skaftet. Dobbelt blow. Slik til dem begge. Masser af tunge kys. Dobbelt kys. Pige kys. Mange stillinger på skift(der skulle skiftes kondom) berøringsvenlige og en finger fandt også vej til grotterne. Kram og kærtegn. En seng der blev til en vandseng, det var virkelig varmt og sveden haglede af mig og pigerne. sku frækt med et par to liderlige piger der er helt igennem svedte og uden hæmninger. Begge piger er fleksibel så der blev knaldet igennem, især Cassandra hun kan sku sprede ben mens hun kigger på en med hendes øjne der siger, så tag mig. Det er det jeg mener med at det kan have sin fordel at knalde igennem uden at være begrænset. Sexoplevelsen og fantasien blev mere end opfyldt, for det var god sex og jeg er glad. Tak piger for en god oplevelse. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Epic 41 Skrevet 29. August, 2019 Mads73 skrev, den 27/8/2019 at 21:26: Dou med Masja og Cassandra. Fantasien der blev til virkelighed eller faktisk så overgik oplevelsen fantasien. Lige lidt forord om mig. denne hobby startede for 6 uger siden og har besøgt 7 vidt forskellige piger, ja man kan vist sige jeg er blevet hobby entusiast. Alle har været super oplevelser, men jeg er nu også nem, at stille tilfreds. Besøgende har givet mig selvtillid og selvtilfredsstillelse også selv om jeg ikke endnu har kunne skyde kanonen af, hvilket også kan have sin fordel. Jeg havde besøgt Masja dagen før dette besøg, hvor jeg mødte hendes veninde Cassandra, og det var under dette besøg at jeg impulsivt fik lavet en aftale i dag. Masja for lige en særskilt anmeldelse i en anden tråd, det fortjener hun. Stedet. Hvidovre bolle opgang, nemt at finde og parkering ok, (jeg var der om aften). Jeg vil dog nødig komme der i almindelig arbejdstid, da der står stillads uden for vinduerne, så helt sikkert ikke diskret i arbejdstiden. De hører til i stueetagen i en pæn lejlighed med stue/køkken og 2 værelser(bollerum) Efter serviceydelser blev aftalt ( 60 min) Deres Engelsk er ok ikke super men forståeligt, så ikke nogle problemer med kommunikationen. -Pigerne er fra Polen. Masja er som billederne. En lækker sag på ca. 22 år, ca 170 cm 50-55 kg. slank med pæne B skål og en lækker talje. Cassandra er ca 22 år 160 cm 50-55 kg slank med pæne a skål og lække nummi. Jeg synes hun ser nóget mere petit ud end billederne viser. Begge var pakket ind i en lækker kjole/lingeri som lige skjulte deres hjerte formet bagdele. Det er sku naboens døtre jeg mødte i døren, blev trukket ind og kys og kram startede allerede inden døren blev lukket. -Akten. kort fortalt. det bliver lige med stikord så håber det giver et billede af hvad jeg blev udsat for af uartigheder. Startede med mit tøj blev nærmest flået af. BJ uden , bolle slik og slik op ad skaftet. Dobbelt blow. Slik til dem begge. Masser af tunge kys. Dobbelt kys. Pige kys. Mange stillinger på skift(der skulle skiftes kondom) berøringsvenlige og en finger fandt også vej til grotterne. Kram og kærtegn. En seng der blev til en vandseng, det var virkelig varmt og sveden haglede af mig og pigerne. sku frækt med et par to liderlige piger der er helt igennem svedte og uden hæmninger. Begge piger er fleksibel så der blev knaldet igennem, især Cassandra hun kan sku sprede ben mens hun kigger på en med hendes øjne der siger, så tag mig. Det er det jeg mener med at det kan have sin fordel at knalde igennem uden at være begrænset. Sexoplevelsen og fantasien blev mere end opfyldt, for det var god sex og jeg er glad. Tak piger for en god oplevelse. Var ægte lesbisk .. altså slikkede/rørte de hinanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 29. August, 2019 Tak for en fin anmeldelse Ohoj... De er ikke lige i min gade, men min soldat kan meget godt li 2 kvinder på samme tid.. jihaaa... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads73 284 Skrevet 29. August, 2019 Mr.Epic skrev, 1 time siden: Var ægte lesbisk .. altså slikkede/rørte de hinanden? Ikke fisseslik men ellers ja, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg