Ticeman 19 Skrevet 28. August, 2019 Hej Alle Havde udset mig lidt lækker body 2 body, med Lily som har forholdsvis gode anmeldelser herinde. Skrev til hende på sms mandag aften, om Vi kunne mødes tirsdag kl. 14.00. Fik ikke svar så prøvede igen om tirsdagen 10.30. Fik heller ikke noget svar her, så lavede en anden aftale. Kl. 13.30 skrev Lily så hun var klar kl. 14.00. Jeg var kørt i den anden af byen for at holde min nye aftale, så kl. 13.35 skrev jeg at jeg desværre havde en anden aftale, men jeg gerne ville se hende en anden gang...og her hopper kæden fuldstændig af for Lily. Hun hadede at spille tiden på sådanne nogle som mig. Jeg var røget på hendes tag list og vil aldrig nogensinde komme til besøge hende. Jeg skrev pænt tilbage, at hun ikke lød som en Jeg gad bruge tid på. Om aften ringer min telefon mens jeg sidder med konen. Gud hjælpe mig om det ikke er hende der ringer og råber af mig, hvor dum hun synes jeg er. Godt det var mig selv der tog telefonen og ikke konen... Pas på Llly når i kontakter hende, hun virker i den grad psykisk uligevægtig på trods af de ellers fine anmeldelser. Lily 10 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 28. August, 2019 (edited) Ticeman skrev, 1 time siden: Pas på Llly når i kontakter hende, hun virker i den grad psykisk uligevægtig på trods af de ellers fine anmeldelser. Jeg er helt enig i dine observationer (både hvad angår Lily, men også hvad angår de "fine anmeldelser"). Det er ganske vel nu cirka 9 måneder siden jeg sidst mødte hende, men jeg husker en hel del "spektakel" fra hende dengang. Hun har mildt sagt en spøjs personlighed. Redigeret 28. August, 2019 af kosteskaftet Tilføjelse Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 28. August, 2019 Tak til jer begge - jeg havde ellers luret lidt på hende, vil nu søge videre! Tog mig lige tid til at se på de anmeldelser, der har været på hende - det er muligt, jeg har overset noget - ellers er det påfaldende, at ALLE anmeldelser er lavet af nye brugere med op til 30 indlæg!! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MonsterKiller Skrevet 28. August, 2019 Hun er virkelig Crazy. Hold jer langt væk. Hun gik amok på mig pga en misforståelse pr. SMS. hendes engelsk er meget dårligt, så jeg kunne ikke finde det sted på Chr. Havn, hvor hun holder til. Hun var vred og agressiv, da jeg omsider kom op i lejligheden, så jeg gik - heldigvis - igen. Eftefølgende sendte hun mig en totalt Crazy besked - vred, agressiv, og komplet uforståelig Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 28. August, 2019 Jeg havde havde ret kraftigt i sinde, at besøge hende. Nu kan jeg se, at jeg måske lige skal tage den med ro... Del dette indlæg Link til indlæg
Double A 36 Skrevet 28. August, 2019 Jeg joiner klubben. Jeg har 2 gange ville besøge Lilly og stilte hende et simpelt spørgsmål som ikke står i hendes annonce og hun blev vred og ville ikke spilde sin tid på mig sagde hun. Sådanne piger fortjener i min optik IKKE set besøg. Sikke en skam man er så arrogant. 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 28. August, 2019 Tak til alle herinde, som vedstemmer sig TS's observationer. De er med til at give troværdighed. Og en særlig stor tak til Ticeman for at stå frem med hans historie. Det er præcist hvad dette forum er til for. Det kan både redde mange fra en ubehagelig oplevelse - og måske endda hjælpe en pige ud af en branche, som man kan fornemme hun ikke bør være i. Så mange tak! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 28. August, 2019 Jeg havde planlagt en tur til hende i en nær fremtid, men den tror jeg at jeg springer over. Det lyder ikke som noget jeg har lyst til at rode mig ud i :) Tak! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Epic 41 Skrevet 28. August, 2019 (edited) Har været hos hende en gang - havde ingen problemer og hun var flink nok - god massage og håndjob.. Lækker krop - lækker fiz - bare surt man ikke må smage Tænker hun møder mange fjolser i sit liv - så måske er der en årsag.. Redigeret 28. August, 2019 af Mr.Epic Del dette indlæg Link til indlæg
LILY- Body to Body Massage 12 Skrevet 31. August, 2019 Ticeman skrev, den 28/8/2019 at 16:06: Hej Alle Havde udset mig lidt lækker body 2 body, med Lily som har forholdsvis gode anmeldelser herinde. Skrev til hende på sms mandag aften, om Vi kunne mødes tirsdag kl. 14.00. Fik ikke svar så prøvede igen om tirsdagen 10.30. Fik heller ikke noget svar her, så lavede en anden aftale. Kl. 13.30 skrev Lily så hun var klar kl. 14.00. Jeg var kørt i den anden af byen for at holde min nye aftale, så kl. 13.35 skrev jeg at jeg desværre havde en anden aftale, men jeg gerne ville se hende en anden gang...og her hopper kæden fuldstændig af for Lily. Hun hadede at spille tiden på sådanne nogle som mig. Jeg var røget på hendes tag list og vil aldrig nogensinde komme til besøge hende. Jeg skrev pænt tilbage, at hun ikke lød som en Jeg gad bruge tid på. Om aften ringer min telefon mens jeg sidder med konen. Gud hjælpe mig om det ikke er hende der ringer og råber af mig, hvor dum hun synes jeg er. Godt det var mig selv der tog telefonen og ikke konen... Pas på Llly når i kontakter hende, hun virker i den grad psykisk uligevægtig på trods af de ellers fine anmeldelser. Lily Hello to everyone....Im Lily! I rarely have disrespectfull people but as i saw they like even to comment after here. But always the coin got 2 sides...right!? So lets put the facts and everyone can decide who is right and who is wrong! So you are an Indian 1,65 tall who was in late with 1h for booking when he was rushing to book a massage in short time. Should i put your number also for verification also!? He came and didnt even say "im sorry" for the situation and ask me " do you gonna rush my service now! Offcourse I decide....to please him to leave! If you dont have respect to a woman even to excuse for 1h late! Please to everyone who read this forum! I like work with clean people who respect me as a woman and my time! My only expectations to my customers are to be on time and to be clean. If this is too much for you! Please avoid to contact me! Kind regards! LILY 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Lba900 15 Skrevet 31. August, 2019 Why did you mention his height and his race? Are we supposed to assume that you are a racist, who also has a problem with short men? 2 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2019 Lba900 skrev, for 2 minutter siden: Why did you mention his height and his race? Are we supposed to assume that you are a racist, who also has a problem with short men? Mon ikke det er for at identificere manden. Der er ikke noget racistisk i det Del dette indlæg Link til indlæg
LILY- Body to Body Massage 12 Skrevet 31. August, 2019 So .... one fact about me ..... I NEVER call even one customer! And I will never call any of my customers. i just block the people who are not nice to me or ask about sex! Who is to know me dont offer any sex! I respect people and their personal lives! Everyone who tries to contact me is only by message! I see this Indian is very angry bird after he alone did all this situation to let such a comment about me! LILY Del dette indlæg Link til indlæg
LILY- Body to Body Massage 12 Skrevet 31. August, 2019 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Don't think it's to identify the man. There is nothing racist about it I work with any race. I dont mind your body type or ect! But if you publish a story witch is not a true at all i will discribe you too. Just to clearify the hole situation! In this case someone try to put my name in extremly negative light! LILY 2 Del dette indlæg Link til indlæg
LILY- Body to Body Massage 12 Skrevet 31. August, 2019 (edited) the broom shaft wrote, on 8/28/2019 at 5:34 PM: I completely agree with your observations (both as to Lily, but also to the "fine reviews"). It's probably now about 9 months since I last met her, but I remember a lot of "spectacle" from her back then. To put it mildly, she has the personality of a jerk. Personality of jerk! ???? How do you know me !? To put such an ugly comment! Do we hand out are you my friend !? At all why should be so negative to someone who does massage !? It is a relaxing ritual dear! LILY Redigeret 31. August, 2019 af LILY- Body to Body Massage Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 31. August, 2019 Lil LILY- Body to Body Massage skrev, for 3 minutter siden: Personality of jerk! ???? How do you know me !? To put such an ugly comment! Do we hand out are you my friend !? At all why should be so negative to someone who does massage !? It is a relaxing ritual dear! LILY The translation you are using is not exactly correct. When @kosteskaftet, In Danish, wrote something that would correspond to “a curious personality” you had it translated to “personality of a jerk” Don’t put to much trust in Google translate 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Lba900 15 Skrevet 31. August, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Mon ikke det er for at identificere manden. Der er ikke noget racistisk i det Hvorfor skulle hun have brug for at identificere manden for os alle? Det er jo ikke relevant at nævne hans højde og race, og jeg kan da forestille mig, at de fleste herinde ville foretrække at være anonyme. Det lyder mere som om, at hun har et problem med mænd, der ikke lever op til hendes krav om højde og race. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 31. August, 2019 Lba900 skrev, for 23 minutter siden: Hvorfor skulle hun have brug for at identificere manden for os alle? Det er jo ikke relevant at nævne hans højde og race, og jeg kan da forestille mig, at de fleste herinde ville foretrække at være anonyme. Det lyder mere som om, at hun har et problem med mænd, der ikke lever op til hendes krav om højde og race. Eller for at gøre ham, som hun mener har pisset på hende, opmærksom på at hun ved hvem han er... Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 31. August, 2019 EnFyrFraKBH skrev, for 1 time siden: When @kosteskaftet, In Danish, wrote something that would correspond to “a curious personality” Since "curious" has different meanings, I would suggest "peculiar" as a better translation of Danish "spøjs". 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2019 Lba900 skrev, 1 time siden: Hvorfor skulle hun have brug for at identificere manden for os alle? Det er jo ikke relevant at nævne hans højde og race, og jeg kan da forestille mig, at de fleste herinde ville foretrække at være anonyme. Det lyder mere som om, at hun har et problem med mænd, der ikke lever op til hendes krav om højde og race. Hun indentificere manden over for ham selv, for at gøre det klart for ham at hun ved hvem han er, og hun derfor kan svare ud fra det hun husker om besøget Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 31. August, 2019 Bebop skrev, for 1 time siden: Since "curious" has different meanings, I would suggest "peculiar" as a better translation of Danish "spøjs". Yes, you are absolutely right. “Peculiar” is a better choice of words 1 Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 31. August, 2019 Hej alle, Vi lige blande mig lidt, da jeg syntes der er noget som alle tilsyneladende har overset: Lily svarer Ticeman (TS) hvori Lily giver en beskrivelse af manden - der er nu nogle diskussioner om det er ok eller ej. Men TS skriver netop at han IKKE kunne få en aftale og derfor aldrig mødte Lily, mens Lily derimod skriver om en man som hun HAR mødt, men som kom forsinket. For mig tyder det på, at Lily beskriver en HELT anden mand end TS. Og der syntes jeg Lily - uanset om hun syntes om kritikken eller ej - overskrider de uskrevne regler der er her på sitet. Om man kan lide hinanden eller ej er underordnet. Mænd skriver ikke adresser på piger, som ikke har givet dem en dårlig service ligesom piger herinde ikke kommer med beskrivelser af mændene og ikke kontakter dem på deres telefon, da de jo kan være i et forhold. Lily har overskredet disse regler, og det er ikke ok - og her syntes jeg det er særlig slemt da alle indiske mænd på 165 cm. nu har en slags mistanke kastet over sig, selvom TS formentligt slet ikke er denne indiske mand. At pigerne giver svar på tiltale herinde og beskriver deres oplevelser er helt fint med mig. Men det skal stadig ske indenfor de normale rammer, som er acceptable. Og den måde Lily går til stålet her virker mere som blot en bekræftelse for mig på, at man ikke skal besøge hende: Skriv en dårlig anmeldelse, og hun vil "beskrive dig" her med de risici det bærer for identifikation, og kan - ifølge anmeldelserne her - også finde på at kontakte dig privat. Og siden hun - formentlig - har taget fejl af TS og en indisk kunde, så er det vel også tænkeligt, at hun kontakter en forkert telefonisk. Altså måske øderlægger en "uskyldig" mands forhold og tilværelse. Derudover der der ikke blot en men 4 personer i denne tråd, som sammenstemmende har haft samme oplevelse. Det er så meget et mønster, at jeg syntes indicierne er stærke nok til, at man kan stole på dem. Så i min bog er Lily's opførsel ikke acceptabel, da den overskrider de uskrevne regler, og evt. rammer uskyldige mennesker. 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2019 CJ69 skrev, for 44 minutter siden: Hej alle, Vi lige blande mig lidt, da jeg syntes der er noget som alle tilsyneladende har overset: Lily svarer Ticeman (TS) hvori Lily giver en beskrivelse af manden - der er nu nogle diskussioner om det er ok eller ej. Men TS skriver netop at han IKKE kunne få en aftale og derfor aldrig mødte Lily, mens Lily derimod skriver om en man som hun HAR mødt, men som kom forsinket. For mig tyder det på, at Lily beskriver en HELT anden mand end TS. Og der syntes jeg Lily - uanset om hun syntes om kritikken eller ej - overskrider de uskrevne regler der er her på sitet. Om man kan lide hinanden eller ej er underordnet. Mænd skriver ikke adresser på piger, som ikke har givet dem en dårlig service ligesom piger herinde ikke kommer med beskrivelser af mændene og ikke kontakter dem på deres telefon, da de jo kan være i et forhold. Lily har overskredet disse regler, og det er ikke ok - og her syntes jeg det er særlig slemt da alle indiske mænd på 165 cm. nu har en slags mistanke kastet over sig, selvom TS formentligt slet ikke er denne indiske mand. At pigerne giver svar på tiltale herinde og beskriver deres oplevelser er helt fint med mig. Men det skal stadig ske indenfor de normale rammer, som er acceptable. Og den måde Lily går til stålet her virker mere som blot en bekræftelse for mig på, at man ikke skal besøge hende: Skriv en dårlig anmeldelse, og hun vil "beskrive dig" her med de risici det bærer for identifikation, og kan - ifølge anmeldelserne her - også finde på at kontakte dig privat. Og siden hun - formentlig - har taget fejl af TS og en indisk kunde, så er det vel også tænkeligt, at hun kontakter en forkert telefonisk. Altså måske øderlægger en "uskyldig" mands forhold og tilværelse. Derudover der der ikke blot en men 4 personer i denne tråd, som sammenstemmende har haft samme oplevelse. Det er så meget et mønster, at jeg syntes indicierne er stærke nok til, at man kan stole på dem. Så i min bog er Lily's opførsel ikke acceptabel, da den overskrider de uskrevne regler, og evt. rammer uskyldige mennesker. Det helt sære her er at Ticeman ikke har deltaget i tråden siden første indlæg - som han lavede i onsdags. Mon ikke bare vi skal lade tråden død, der er helt tydeligt tale om en der vil lave rav i den. TS har ikke været logget ind siden. Del dette indlæg Link til indlæg
Ticeman 19 Skrevet 31. August, 2019 Jeg har blot givet mine oplevelse af Lily da forsøgte at kontakte hende. Jeg er pæredansk og har intet med Indien er gøre... 2 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 31. August, 2019 (edited) "så er det vel også tænkeligt, at hun kontakter en forkert telefonisk. Altså måske øderlægger en "uskyldig" mands forhold og tilværelse." og det kommer jo så ikke til at ske foe hun siger jo hun aldrig ringer til folk . )) så enten den ene eller den anden omgår sandheden .. for mig virker det som hun og aldeles tager fej af personen og situationen. mht til beskrivelsen af personen, så er den sgu ikke tættere på end når I gentlemen skriver "tæt på bispebjerg station" . nu er alle lejlighder i det område mistænkt for huse piger . fyha . 0slap lige af med den person forskrækkelse om at blive genkendt. .. nu ikke mere meetoo syglighed /soft Redigeret 31. August, 2019 af Softcore 2 Del dette indlæg Link til indlæg