Hop til indhold

Recommended Posts

Guest MonsterKiller

You are not being very tantra, Lily. Sorry to say. The way you were angry with me was unfair. I didnt fully understand all your massages,  so I could not find the place - but these misunderstandings happens all the time...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LILY- Body to Body Massage skrev, for 21 timer siden:

Personality of jerk! ????

How do you know me !? 

To put such an ugly comment!

Do we hand out are you my friend !? At all why should be so negative to someone who does massage !? 

It is a relaxing ritual dear! 

LILY 

Let's just agree that the title of the thread – i.e. "angry woman" – fully lives up to its name (by you joining in...).

Thanks for confirming what the rest of us wrote in advance...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
MonsterKiller skrev, den 28.8.2019 at 19:14:

Hun er virkelig Crazy.

:D

Engang aflyste hun min tid lige før jeg skulle mødes med hende (dvs. jeg var taget af sted og var næsten fremme). Først be'r hun mig vente en 15-20 minutter; derefter yderligere 20 minutter – for derefter til sidst at aflyse helt. Næste dag modtog jeg en besked fra hende hvor hun bl.a. sagde at det nok var bedst at "jeg skulle slappe af"... Det skal lige siges at jeg ikke havde skrevet til hende som følge af at hun aflyste dagen før (andet end "OK" for at bekræfte, at jeg havde fået hendes besked). Alligevel føler hun det nødvendigt at skrive på den måde – var det ikke bedre bare at sige undskyld når man har brændt en kunde af på den facon???

Det hændte også, at hun "helt ud af det blå" kunne finde på at skrive en SMS flere uger senere.

Som sagt: hun har en spøjs personlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
MonsterKiller skrev, for 14 timer siden:

You are not being very tantra, Lily. Sorry to say. The way you were angry with me was unfair. I didnt fully understand all your massages,  so I could not find the place - but these misunderstandings happens all the time...

Det er ikke kun i hendes tekstbeskeder at hun er uforståelig – det er også face-to-face (hvor hun bruger et underligt mumle-sprog...).

Del dette indlæg

Link til indlæg
CJ69 skrev, for 17 timer siden:

For mig tyder det på, at Lily beskriver en HELT anden mand end TS.

Eller at Lily hævder at TS lyver og har opfundet sin fortælling for at skade hende, efter det forløb hun beskriver.

CJ69 skrev, for 18 timer siden:

som sammenstemmende har haft samme oplevelse

Det er da ikke "samme oplevelse". Ingen andre hævder hun har ringet.

CJ69 skrev, for 18 timer siden:

ligesom piger herinde ikke kommer med beskrivelser af mændene og ikke kontakter dem på deres telefon, da de jo kan være i et forhold. Lily har overskredet disse regler,

Enig med @Softcore: Din udlægning forekommer ude af proportioner. Hun har ikke skrevet noget, der er i nærheden af at kunne identificere en person. Hun har ikke engang skrevet et telefonnummer. Ingen skrevne eller uskrevne regler er overtrådt.

Bemærk at TS siger han var sammen med konen da Lily angiveligt ringede - i så fald har han ringet fra sin sædvanlige telefon og offentliggørelse af nummeret ville skade ham. Det virker til gengæld absurd, at TS skriver "godt konen ikke tog den". 

For det første: Hvis Lily skreg i røret, så har konen vel hørt det. Det virker påfaldende at TS ikke beklager sig over det.

For det andet: Hvem tager nogensinde sin partners telefon, når den ringer, hvis begge er i rummet?

TS er ikke overvældende troværdig i sin historiefortælling. Men derfor kan den godt være halvt eller helt sand.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse

Efter att ha läst denna tråd, känner jag mig faktiskt utmanad att träffa henne och skaffa mig en egen uppfattning :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter alt kævl og ævl fra Lily selv er det helt sikkert jeg ikke gider bruge tid på hende. Man skal sgu føle sig velkommen det er mig der betaler. Bum, god dag vennner

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

That woman is obviously crazy. That’s my conclusion after reading both the reviews and her reply’s. To think that she called Ticeman hours after the cancellation just says something about her personality and mental state. She needs to be banded from this forum. I will never visit her or anyone who just resembles her on pictures. 

Thank you Ticeman for warning us about this crazy woman. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv hun lyder ellers til at kunne nogle gode tricks ved de folk der har lagt gode anmeldelser af hende :( 

Redigeret af dickt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 31/8/2019 at 19:40:

Det helt sære her er at Ticeman ikke har deltaget i tråden siden første indlæg - som han lavede i onsdags. 

Mon ikke bare vi skal lade tråden død, der er helt tydeligt tale om en der vil lave rav i den. TS har ikke været logget ind siden. 

Lets start with I identify the guy to be sure for who we talking about! And how much the comment is bullshit!

Im not intereted of noone personal life.

Im provide or special service and you are a customer! I always try help guide if its new experice and explain if its indeed. I propose different menu with specific massages not known here. 

Im shocked how someone can make so much negative stories in this forum! LIKE " i call him and yelling " !? ..... To read im " jerk" or "crazy"...please!!

I do massage with happy end!

Be happy people! Be positive!

My session is exceptional in Copenhagen! Im fact in my country coast double....not 130e like here or 1000kr for 1h ..it coast 250e...1900kr

So for this price here  and service is mega promotions guyz!  

I have plenty happy customers! Some of them come back more than 10 times. Maybe better instead of looking for to zoom negative and "what bad i should say " try to be more open minded! 

Noone is perfect...me also! But so much negative...wow...for what !? 

For all the time  in Copenhagen and so many massages I have 4/5persons with some kind of missunderstands or not good connection. And i saw they all decide to comment  in this forum! So I remeber you all! One by One! Offcourse!

Its soooo rare this to happend to me here in Danemark! 

In the end if you are negative you will focus on negative and if you are positive you will se the positive! 

In Copenhagen body to body is mixed with sex. I dont sale Sex 100%! 

Guyz dont make difference between prostitute and a masseuse. They think is same. Also because my add in this type of site.

I dont sale kissing, fingering,blowjobs, sex!

I propose different experience:

Pure erotic tantra body to body massage! 

!!! For those how are afraid of me or believe to those who talk negative:

You have plenty choice of girls!

I wish you they to give you better service than me and to be more happy!!!

LILY

• Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LILY- Body to Body Massage skrev, for 7 timer siden:

Lets start with I identify the guy to be sure for who we talking about! And how much the comment is bullshit!

Im not intereted of noone personal life.

Im provide or special service and you are a customer! I always try help guide if its new experice and explain if its indeed. I propose different menu with specific massages not known here. 

Im shocked how someone can make so much negative stories in this forum! LIKE " i call him and yelling " !? ..... To read im " jerk" or "crazy"...please!!

I do massage with happy end!

Be happy people! Be positive!

My session is exceptional in Copenhagen! Im fact in my country coast double....not 130e like here or 1000kr for 1h ..it coast 250e...1900kr

So for this price here  and service is mega promotions guyz!  

I have plenty happy customers! Some of them come back more than 10 times. Maybe better instead of looking for to zoom negative and "what bad i should say " try to be more open minded! 

Noone is perfect...me also! But so much negative...wow...for what !? 

For all the time  in Copenhagen and so many massages I have 4/5persons with some kind of missunderstands or not good connection. And i saw they all decide to comment  in this forum! So I remeber you all! One by One! Offcourse!

Its soooo rare this to happend to me here in Danemark! 

In the end if you are negative you will focus on negative and if you are positive you will se the positive! 

In Copenhagen body to body is mixed with sex. I dont sale Sex 100%! 

Guyz dont make difference between prostitute and a masseuse. They think is same. Also because my add in this type of site.

I propose different experience:

Pure erotic tantra body to body massage! 

!!! For those how are afraid of me or believe to those who talk negative:

You have plenty choice of girls!

I wish you they to give you better service than me and to be more happy!!!

LILY

I think the best you can do is to let this string die :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha hun er da helt skudt af  :)

hendes svar beviser det jo kun alt for tydeligt.

Redigeret af DCDO
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LILY- Body to Body Massage skrev, for 19 timer siden:

Then why head all the way to Denmark when you can earn twice the income at home...?

LILY- Body to Body Massage skrev, for 19 timer siden:

Hmmmm... I definitely remember fingering you... ;)

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
DCDO skrev, for 10 timer siden:

Haha hun er da helt skudt af  :)

hendes svar beviser det jo kun alt for tydeligt.

Tænk, jeg kunne godt finde på at besøge hende. Hun ser jo godt ud på billederne, og hun tyder på at have noget livsmod. Er det ikke noget med bl.a. at læse hvad hun tilbyder, og hvad hun ikke tilbyder, og respektere det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Tatra skrev, for 5 minutter siden:

Tænk, jeg kunne godt finde på at besøge hende. Hun ser jo godt ud på billederne, og hun tyder på at have noget livsmod. Er det ikke noget med bl.a. at læse hvad hun tilbyder, og hvad hun ikke tilbyder, og respektere det?

Altså... massagen er helt fornuftigt udført og til en helt fair pris. Desuden har hun en fin kvindelig krop ‒ inkl. en fræk piercing forneden. Det er ikke det som er til debat...

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun virkede lidt halvsur (træt?) da jeg besøgte havde, men med det samme massagen startede var hun virkelig god og professionel. Tror bare. hun er træt af for mange idioter. 100% anbefaling herfra. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Lily manga gange over eet sidste år og jeg kan på ingen måder genkende hvad der skrives her. 

Hun er super fantaktisk og meget professionel. Hun kender gamet og det lyder ikke som hende at ringe - ever hvis det ikke er fordi at man selv lige forinden har kontaktet hende. Hun respektere alle kunders privatliv. 

Hvis man brænder hende af betagende gange forstår jeg godt at hin bliver sur, det er trods alt hendes levebrød og det er kun god stil at aflyse i tide så andre kan komme til og så hun ikke spilder tiden. 

Igen kan jeg kun give hende mine varmeste anbefalinger. Hun er top professionel og yder uden tvivl den bedste tantra i Kbh. 

Det er ️ Stjerner fra min side. 

Hun er det hele værd ❤️

• Haha 1
  • Forvirret 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sexergodt
LILY- Body to Body Massage skrev, den 31/8/2019 at 14:21:

Hello to everyone....Im Lily!

I rarely have disrespectfull people but as i saw they like even to comment after here. But always the coin got 2 sides...right!? 

So lets put the facts and everyone can decide who is right and who is wrong! 

So you are an Indian 1,65 tall who was in late with 1h for booking when he was rushing to book a massage in short time. Should i put your number also for verification also!? 

He came and didnt even say "im sorry" for the situation and ask me " do you gonna rush my service now!

Offcourse I decide....to please him to leave! If you dont have respect to a woman even to excuse for 1h late!

Please to everyone who read this forum! 

I like work with clean people who respect me as a woman and my time!

My only expectations to my customers are to be on time and to be clean.

If this is too much for you! 

Please avoid to contact me! 

Kind regards!  

LILY 

Der skal to til at lave det perfekte møde. Måske det allerede gik galt ved den første txt? Har oplevet i andre sammenhænge, at txt bliver hængende og først leveres op til dage efter afsendelse. Måske det forklarer forløbet, måske ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

Jeg er helt enig, hun er uden for psykologisk rækkevide , skrev til hende i går mandag eftermidag og aftalte en tid her kl 12.00 idag tirsdag.

Jeg skriver til hende igen her til morgen 9,30 for at bekræfte vores aftale kl 12.00 og for at få adresse, jeg hører intet fra hende og regner med at jeg er blevet brændt af... kl 12.03 får jeg en sms om jeg kommer ...

Jeg svarer at jeg ikke kan komme da hun ikke har svaret på min sms og bekræftet samt givet mig en adresse andet en at det er tæt på chr.havn metro..

så begynder flere sms er fra hendes side og et lille vredesbrud ..

Hold nu op tænker jeg, hva sker der lige for den stakkels pige ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
BadGuy skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er helt enig, hun er uden for psykologisk rækkevide , skrev til hende i går mandag eftermidag og aftalte en tid her kl 12.00 idag tirsdag.

Jeg skriver til hende igen her til morgen 9,30 for at bekræfte vores aftale kl 12.00 og for at få adresse, jeg hører intet fra hende og regner med at jeg er blevet brændt af... kl 12.03 får jeg en sms om jeg kommer ...

Jeg svarer at jeg ikke kan komme da hun ikke har svaret på min sms og bekræftet samt givet mig en adresse andet en at det er tæt på chr.havn metro..

så begynder flere sms er fra hendes side og et lille vredesbrud ..

Hold nu op tænker jeg, hva sker der lige for den stakkels pige ...

Waow ærligt. Det helt vildt med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello Im LILY!

Dear Mickael or whatever is your name! You present like this!

So for you Mr next in this forum who try put black sports on my image

I will explain! 

My dear! Im often busy and I have many mesaages! Im truelly SORRY i didint give ALL attention you need it ! 

......

So when you make booking with me! 

I put you in my schedule and I give you point to arrive! I dont need to confirm you!!! 

With me you book fast short and exact way. If im too busy may I ask sometime to come later!

I ask for confirmation only in one case:  people who book few days before! To confirm to me in same day!

In this case you should be on trainstation 15 min before and ask for adress! 

Simple!

Adress to 1st time people I give in short time window...because many dont show up and are not serious! As you today!

Thank you for the "nice comment!" 

As you can imagine we will NOT meet!

BE positive ! 

LILY 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne det være at der er flere Lily?

Jeg mødte hende for et år siden, og kan ikke genkende den personlighed. Endvidere husker jeg hendes engelsk betydeligt bedre end den Lily der forsvarer sig her. Just saying

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengasblåhævner skrev, for 10 minutter siden:

Kunne det være at der er flere Lily?

Jeg mødte hende for et år siden, og kan ikke genkende den personlighed. Endvidere husker jeg hendes engelsk betydeligt bedre end den Lily der forsvarer sig her. Just saying

Im Lily!

Is it my English your point of negativity!?  

I will explain every situation. 

So going to spa or tantra house you dont speak to the masseuse (or therapist if its spa) ypu talk only to the receptionist!

And you lay and you enjoy your massage! Right!? Or I do! 

And if go on this negativity  I will take off 45 min from my menu. These are the guyz doing most of negative commnets.

Like this they can go to 30min girls and comment "how again they are not happy"!  

Lily 

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
LILY- Body to Body Massage skrev, for 40 minutter siden:

Im Lily!

Is it my English your point of negativity!?  

I will explain every situation. 

So going to spa or tantra house you dont speak to the masseuse (or therapist if its spa) ypu talk only to the receptionist!

And you lay and you enjoy your massage! Right!? Or I do! 

And if go on this negativity  I will take off 45 min from my menu. These are the guyz doing most of negative commnets.

Like this they can go to 30min girls and comment "how again they are not happy"!  

Lily 

Wow, not quite sure what you mean.:-))

Just tried to clarify some possible misunderstanding, but seems like this conversation is a bit overheated. Over and out for me :-)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...