EnFyrFraKBH 84 Skrevet 28. August, 2019 Jeg havde lige lyst til at mødes med Jasmin, der, udover at se underskøn ud, huserer på Pussy Galores. Jeg har pt. prøvet at ringe tre gange og har faktisk også været henne og banke på, dog med meget små slag, da der var en masse åbne vinduer til lejligheden bag og jeg, dum som jeg er, ikke kunne gennemskue hvor dørklokken var, hvis der overhovedet er en. Nogen der kan hjælpe mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. August, 2019 Overskriften skulle ikke undre mig. Jeg tror, at dele af bordelbranchen i København efterhånden ligger i respirator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 29. August, 2019 Der ser ikke lukket ud på deres side http://www.pussygalores.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 29. August, 2019 Borende X skrev, for 8 timer siden: Overskriften skulle ikke undre mig. Jeg tror, at dele af bordelbranchen i København efterhånden ligger i respirator. Kigger man på hvad der er af udenlandske piger i Kbh på AL, så er der vel en grund til at bordelbranchen ser død ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. August, 2019 Denskævepik skrev, for 16 minutter siden: Kigger man på hvad der er af udenlandske piger i Kbh på AL, så er der vel en grund til at bordelbranchen ser død ud. Her stikker du fingeren lige ned i såret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jaqueline Skrevet 29. August, 2019 Jasmin er på PG og de er på ingen måder lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 29. August, 2019 Tak, @Jaqueline! så må jeg jo prøve igen på et andet tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 29. August, 2019 Jeg har oplevet at pigen går hjem, eller de lukker lidt tidligere, hvis det har været en stille dag. Det kan være grunden til, at ingen åbnede for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jaqueline Skrevet 29. August, 2019 Vil bare lige komme med en lille sød indskydelse bordelbranchen er på ingen måder død ... Også selvom nettet bugner af udlandske piger Til halv pris, så er der stadig gentlemen der ønsker et Dansk håndværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. August, 2019 Jaqueline skrev, for 7 minutter siden: Vil bare lige komme med en lille sød indskydelse bordelbranchen er på ingen måder død ... Også selvom nettet bugner af udlandske piger Til halv pris, så er der stadig gentlemen der ønsker et Dansk håndværk Det er der! Men antallet er faldende. Bare se på indlæggene herinde, hvor folk nærmest er ved at falde over hinanden for at få discountpriser. Der er efterhånden også langt imellem anmeldelser af danske piger herinde, hvilket ligeledes kunne være en indikator på et faldende besøgstal hos danske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 29. August, 2019 Borende X skrev, for 7 timer siden: Her stikker du fingeren lige ned i såret. Og i den anden hånd står jeg med en kæmpe stor saltbøsse, klar til at hælde salt i såret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jaqueline Skrevet 29. August, 2019 (edited) De fleste af mine faste kunder er slet ikke på ero guide ( selvom jeg synes det er et super godt forum)!!!!! for de fleste fylder sex kun 10 % hvis du får masser af det og har go økonomi Og 90 % hvis det er det modsatte... Men igen, er det smag og behag...... men med stor respekt de mange anmeldelser, for mine smukke søde og udlandske kolleger Men er enig om Konkurrencen er stor, men det gode ved det er, at ingen af os hviler på bauerbæren Hvilken er super godt for alle Kunderne / mændene Redigeret 29. August, 2019 af Jaqueline Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg