Naboen10 2 Skrevet 29. August, 2019 Var lige forbi isabel i dag. bestilte 15 min med megafransk.billederne passer 100 % jeg blev lagt på madrassen imen hun strippede vildt frækt, Kan kun sige Wau hun var rigtig indlevende og tilstede, en rigtig “Wild cats) positivt ment. Jeg har ikke prøvet så mange, men klart en af de bedste trods hendes unge alder jeg har prøvet. Kan kun anbefalede hende https://annoncelight.dk/showad/263552 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabel_19 3 Skrevet 3. September, 2019 Thank you darling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 3. September, 2019 even thank you, probably look past you again Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 3. September, 2019 Naboen10 skrev, for 30 minutter siden: even thank you, probably look past you again Ha ha, det kunne hun have oversat lige så godt med google, men mon ikke hun ved hvad du mener. hun er ihvertfald en køn og sød pige, besøgte hende sidst hun var i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.MH Skrevet 4. September, 2019 Havde du let ved at få kontakt til hende via SMS? For jeg får desværre ikke noget svar og hun er da for flot til ikke at besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen10 2 Skrevet 4. September, 2019 Hun svaret mig på SMS ret hurtigt så prøv igen hun dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabel_19 3 Skrevet 4. September, 2019 Naboen10 skrev, for 14 minutter siden: Hun svaret mig på SMS ret hurtigt så prøv igen hun dejlig He knows now why he is not getting an answer. Thanks for caring Kiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg