Hop til indhold
th27500

Til Tantra og Body to Body folket

Recommended Posts

Hej nu har jeg efterhånden brugt en del penge på at søge den perfekte Tantra og Body to Body massage. Det er efter min mening kun ET godt sted https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus

De er også i Odense og Herning og alle pigerne skifter lidt rundt Toppen af poppen er efter min mening Jane, Scarlett, Johanna.

Har besøgt en masse andre GP som skriver de udbyder Tantra og Body to Body massage. De fleste gange er det en gang middelmådig massage med hænderne og så HJ lige på og hårdt til sidst.

Hvor folk der kender lidt til Tantra og Body to Body ved at det er en energi der skal bygges op, og som er mere intens end et HJ uden "opvarmning"

Man kan dog være heldig at finde nogle få, men det er ikke værd at forsøge, da de jo som bekendt skifter navne og steder. Man kan selvfølgelig finde gode anmeldelser herinde

Go weekend derude!

Redigeret af th27500

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, der er afslutning med - men havde der været kys og blow, så havde jeg lagt alle mine penge der :D
Som det er nu, så kommer jeg en gang om måneden/hver anden. Det er et lækkert sted.

Det er smukke, dejlige og frække piger. De er motiverede, søde og rare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheRookie

Er der nogen der har besøgt Julia? Jeg kan forstå på forskellige anmeldelser at det svinger rigtig meget med kvaliteten afhængigt af hvem der er der. Og jeg kan ikke umiddelbart finde en anmeldelse af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheRookie skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen der har besøgt Julia? Jeg kan forstå på forskellige anmeldelser at det svinger rigtig meget med kvaliteten afhængigt af hvem der er der. Og jeg kan ikke umiddelbart finde en anmeldelse af hende.

Tror det var Julia jeg besøgte, for nogen tid siden. Husker hende ikke som min bedste oplevelse på stedet, men heller ikke dårlig. Det handler nok meget om kemi, og der er vi jo alle forskellige.
Hun er en moden (ikke overmoden) kvinde, som er meget velskabt, uden silikone. Hendes engelsk var ikke så godt, hun slog hele tiden over i tysk. Det er så ikke lige min stærke side :-)

Redigeret af Rick14

Del dette indlæg

Link til indlæg
th27500 skrev, den 1.9.2019 at 03:38:

Hej nu har jeg efterhånden brugt en del penge på at søge den perfekte Tantra og Body to Body massage. Det er efter min mening kun ET godt sted https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus

(...)

Ja, jeg har også fået god behandling på T.S. Aarhus. Pigerne er vist som regel fra østeuropa, og er både lækre og servicemindede.

Men nu du siger Tantra, så kan jeg anbefale lige at checke dette ud i Højbjerg: https://tantra-temple.com/tantramassage-til-maend/
Der handler det så om at undgå happy ending, men i stedet beholde energien i kroppen (!). Man kan med fordel læse deres beskrivelse først, for at afstemme forventningerne :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
th27500 skrev, den 1.9.2019 at 03:38:

De er også i Odense og Herning og alle pigerne skifter lidt rundt Toppen af poppen er efter min mening Jane, Scarlett, Johanna.

Har besøgt en masse andre GP som skriver de udbyder Tantra og Body to Body massage. De fleste gange er det en gang middelmådig massage med hænderne og så HJ lige på og hårdt til sidst.

Hvor folk der kender lidt til Tantra og Body to Body ved at det er en energi der skal bygges op, og som er mere intens end et HJ uden "opvarmning"

Man kan dog være heldig at finde nogle få, men det er ikke værd at forsøge, da de jo som bekendt skifter navne og steder. Man kan selvfølgelig finde gode anmeldelser herinde

Go weekend derude!

Har du prøvet Magnolia

hun er her på eroguide som Tantra

jeg skal prøve det næste gang hun lander i Esbjerg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Chefen skrev, for 15 timer siden:

Er der nogle af dem, der er danske?

Dem i Aarhus tantra studie er ikke danske, og de bruger falske billeder i deres annoncer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 7 minutter siden:

Dem i Aarhus tantra studie er ikke danske, og de bruger falske billeder i deres annoncer

Kanaljer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her været nogen gange i TS i Herning , og hvis man lige kan se bort fra at deres model billeder overhovedet ikke ligner pigerne ,så er det en god start . Men det til en side så forstår jeg ikke at de bruge så manipuleret billeder da pigerne er top lækre. 

Jane er min favorit , hun er super sød , snak salig både før og efter , hun gnider sig godt rundt på en og man må gerne røre bryster , og røv ,sågar gnide på hendes fisse til hun "kommer" ja jeg kan sku ikke vurderer om det er fake , men det er stadigt frækt :) 10/10

Silvia er også super dejlig  , lidt mere proff det er rent faktisk massage ,meget sensuelt . hun er god til at balancere massage af javertussen så du ikke bare skyder af med det samme men med dejlige bløde kærtegn kunne hun trække den til sidste øje blik (60 min) måtte gerne rører bryster og røv . ) 9/10

Julia var meget robot artigt ,som en prosesdure der skulle gennem føres , hun var ikke meget for at jeg rørte ved hende bare fordi mine hende viste spor af arbejde , en mekaniker har aldrig 100% hvide hænder ,selvom de er vasket grundigt . Men ellers ok massage 5/10

Patricia var ikke noget for mig , snakkede meget også under massagen , var meget agrasiv i sin stil , kradsede og sågar bed mig ,så jeg fik et blåt mærke af det. pludselig tog hun hænderne om min hals som et kvæler tag, som det skulle være sjovt eller frækt !! Ja var så forundret at jeg nærmeste ikke kunne få den op og stå og afsluttede halv slap, dog har hun store bryster og en lækker krop som man godt måtte tage på 2/10. 

Dette er blot mine erfaringer , Andre kan ha haft en anden opfattelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
shaggy1979 skrev, for 3 timer siden:

Her været nogen gange i TS i Herning , og hvis man lige kan se bort fra at deres model billeder overhovedet ikke ligner pigerne ,så er det en god start . Men det til en side så forstår jeg ikke at de bruge så manipuleret billeder da pigerne er top lækre. 

Patricia var ikke noget for mig , snakkede meget også under massagen , var meget agrasiv i sin stil , kradsede og sågar bed mig ,så jeg fik et blåt mærke af det. pludselig tog hun hænderne om min hals som et kvæler tag, som det skulle være sjovt eller frækt !! Ja var så forundret at jeg nærmeste ikke kunne få den op og stå og afsluttede halv slap, dog har hun store bryster og en lækker krop som man godt måtte tage på 2/10. 

Top lækre er de piger jeg har besøgt nu så langt fra. Meget langt fra. Ikke en eneste af dem. Men det behøver de heller ikke at være nødvendigvis for at give en god tantra oplevelse.

Scarlett har jeg meget gode oplevelser med. Tror ikke hun er der mere. Hende besøgte jeg gerne igen ellers. 

Patricia og en rødhåret jeg ikke kan huske navnet på, var udover ikke at være toplærke, fuldkommen novicer indenfor tantra universet. Det de lavede havde intet med tantra at gøre, det var oliepjakseri og et handjob til kr. 1300 for 1 time.

shaggy1979 skrev, for 3 timer siden:

Jane er min favorit , hun er super sød , snak salig både før og efter , hun gnider sig godt rundt på en og man må gerne røre bryster , og røv ,sågar gnide på hendes fisse til hun "kommer" ja jeg kan sku ikke vurderer om det er fake , men det er stadigt frækt :) 10/10

Silvia er også super dejlig  , lidt mere proff det er rent faktisk massage ,meget sensuelt . hun er god til at balancere massage af javertussen så du ikke bare skyder af med det samme men med dejlige bløde kærtegn kunne hun trække den til sidste øje blik (60 min) måtte gerne rører bryster og røv . ) 9/10

Måske de skulle prøves.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 11 minutter siden:

Top lækre er de piger jeg har besøgt nu så langt fra. Meget langt fra. Ikke en eneste af dem. Men det behøver de heller ikke at være nødvendigvis for at give en god tantra oplevelse.

Scarlett har jeg meget gode oplevelser med. Tror ikke hun er der mere. Hende besøgte jeg gerne igen ellers. 

Patricia og en rødhåret jeg ikke kan huske navnet på, var udover ikke at være toplærke, fuldkommen novicer indenfor tantra universet. Det de lavede havde intet med tantra at gøre, det var oliepjakseri og et handjob til kr. 1300 for 1 time.

Måske de skulle prøves.

ja nu er udsende jo altid en smags sag , de har jo ikke makeup på , så af natural så synes jeg ihvertfald silvia og jane er top lækre.  og deres masage er super dejlig så de to kan jeg klart anbefale . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
shaggy1979 skrev, for 2 minutter siden:

ja nu er udsende jo altid en smags sag , de har jo ikke makeup på , så af natural så synes jeg ihvertfald silvia og jane er top lækre.  og deres masage er super dejlig så de to kan jeg klart anbefale . 

Du skrev også at Patricia havde en lækker krop, og hende har jeg besøgt, så ja, det er en smagssag. Jeg er meget meget skeptisk overfor stedet af bitter erfaring men tror alligevel jeg vil give en af de to piger en chance så. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jane, Silvia og Grethe er 100% sikre valg efter mine erfaringer. De øvrige har jeg ikke turde binde an med. Men efter at have set Johannes video ærgre det mig frygteligt at jeg ikke besøgte hende da hun var Odense.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fionia-servus skrev, for 12 minutter siden:

Jane, Silvia og Grethe er 100% sikre valg efter mine erfaringer. De øvrige har jeg ikke turde binde an med. Men efter at have set Johannes video ærgre det mig frygteligt at jeg ikke besøgte hende da hun var Odense.

jeg var et tur forbi johanna dejlig sød og lækker pige men hendes trantra var slet ikke i nærheden af hendes video, men jeg tager gerne en tur med hende når hun kommer til danmark igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...