hr.bæver 0 Skrevet 1. September, 2019 Hej Nogen med erfaring her ?. https://sugardaters.dk/show?alias=Cigaren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 1. September, 2019 En 47 årige sugarbabe. Det er for latterligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 1. September, 2019 Hun forlanger 1500 for en hyggestund... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hr.bæver 0 Skrevet 1. September, 2019 Osse hvad jeg blev tilbudt, har du testet Thejack ?.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 9. September, 2019 hr.bæver skrev, den 1/9/2019 at 22:51: Osse hvad jeg blev tilbudt, har du testet Thejack ?.. Nej hr. bæver det har jeg ikke. Mødte hende til en drink og snak. Hun tændte mig ikke nok til at jeg ville satse 1500 på en ikke helt ung cigar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 15. September, 2019 Havde egentlig aftalt en date med hende, men så kom jeg til at fornærme hende med en joke og så havde vi ikke kemi mere... Men lyder måske til, at det ikke er det værste som kunne ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg