Coco Darling 798 Skrevet 1. September, 2019 Hejsa er der en der er god til iphone ? Min vil ikke sige en lyd, selv om der er skuret op. Det drejer sig om min arbejdes tlf så vil ikk trække på familie og venner, med dette problem. Og skal gerne kunne høre mobil tlf de næste 5 dage. Du må gerne ringe til mig +45 52 90 13 09 coco i panik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 1. September, 2019 Hvad model er det, på venstre side øverst sidder der en lille knap, tjek om du har slået lyden fra på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 1. September, 2019 Coco Darling skrev, for 9 minutter siden: Hejsa er der en der er god til iphone ? Min vil ikke sige en lyd, selv om der er skuret op. Det drejer sig om min arbejdes tlf så vil ikk trække på familie og venner, med dette problem. Og skal gerne kunne høre mobil tlf de næste 5 dage. Du må gerne ringe til mig +45 52 90 13 09 coco i panik Når min iPhone/iPad ikke gør, hvad den skal, så hjælper det tit at slukke og tænde igen - ved ikke hvorfor, men det plejer at virke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 1. September, 2019 Ahahahahaha sorry kunne ikke lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 1. September, 2019 Super tak til dig der ringe, problemet er fundet og løs kys til dig takker og takker igen kys 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bananrepu9 20 Skrevet 1. September, 2019 Coco Darling skrev, for 13 minutter siden: Hejsa er der en der er god til iphone ? Min vil ikke sige en lyd, selv om der er skuret op. Det drejer sig om min arbejdes tlf så vil ikk trække på familie og venner, med dette problem. Og skal gerne kunne høre mobil tlf de næste 5 dage. Du må gerne ringe til mig +45 52 90 13 09 coco i panik Du skal først sikre dig, den er fuldt opdateret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 1. September, 2019 Coco Darling skrev, Lige nu: Super tak til dig der ringe, problemet er fundet og løs kys til dig takker og takker igen kys Var så lidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. September, 2019 Det allerbedste du kan gøre @Coco Darling er at købe en Android næste gang. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 3. September, 2019 Bare du ikke er uden lyd så er det ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 4. September, 2019 Karsteng skrev, for 7 timer siden: Bare du ikke er uden lyd så er det ok Jeg selv er i fin tone leje, ikke mussestille og ej larmende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 4. September, 2019 modenelsker skrev, for 7 timer siden: Det allerbedste du kan gøre @Coco Darling er at købe en Android næste gang. Dette er også blevet min favorit, men arbejde mobil er gået fra gamle tlf der kun kunne ringe og sms til nu en iphone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg