Hop til indhold
Guest Aalborggenseren

Jessica F tilbage

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Hmm jeg kender hende ikke, men synes annoncen er lidt..... ja hvad skal jeg skrive.... tror ikke rigtig på den. 

Hun får det til at lyde som om, at Jessica F er verdenskendt i Aalborg og nu er hun endelig tilbage... har aldrig hørt om hende. 

Og jeg anser mig selv, som en flittig bruger af eroguide og annonceligt m.v. 

Men du kan jo prøve, at besøge hende. Så længe Rosa er i byen, så føler jeg ingen trang til selv at tage chancer ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborggenseren

Jeg havde faktisk et besøg af hende her imorges. Billederne var ægte nok. Og sikke nogle former. 

Tror ikke at man skal sammenligne Rosa med hende her. Det er 2 forskellige kvinder. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Aalborggenseren skrev, for 33 minutter siden:

Jeg havde faktisk et besøg af hende her imorges. Billederne var ægte nok. Og sikke nogle former. 

Tror ikke at man skal sammenligne Rosa med hende her. Det er 2 forskellige kvinder. :) 

Heller ikke for at sammenligne dem, men mere for at skrive, at hvorfor tage chancen når man har er sikkert kort på hånden :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...