Hop til indhold
Mads73

Id/telefon hvad gør i

Recommended Posts

Alonso skrev, den 5.9.2019 at 17:48:

Hvis du er stambuk så kan du godt lade det ligge. Men ellers så tag for gud skyld dine ting med ud på badeværelset. 

Jeg tager forøvrigt altid mine sko med ind på værelset. Har en gang prøvet at jeg på vej hjem syntes at mine sko var ret små, så viser det sig at det var en anden gæst som havde præcis samme sko, men han havde så taget mine, og efterladt hans (sikker på det var et uheld) .

Så dig derude med de lidt for store Lloyd sko, dit røvhul! :lol:

HAHAHA der fik jeg en griner Alonso, da der var nogen der havde kommet til at bøffe dine lækre Lloyd sko. Det er bare for sjovt.

Og som svar på selve tråd starter, vil jeg blot sige. At skal du i bad før eller efter sex med en GP'er, så ville jeg personligt ALDRIG stole på én man kun har set 1 eller et par gange. Sorry to say it, but that's life. Mine år som sexkøber, er min erfaring at nærmest hvor godt du kender dem, så kender du dem ikke alligevel. Jeg siger ikke, at ALLE GP'er er tyve og ikke kan blive betroet nogle ting. Men jeg har kendt nogle, som jeg troede jeg kendte … men alt har været et spil for galleriet. Better safe than sorry ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 21 timer siden:

Istedet for at tage alle jeres ting med ud i badet, så tag da pigen i skal hygge med derud under bruseren istedet?

Problem løst :P

Det lyder rigtig godt. Stemmer klart for det forslag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, den ‎29‎-‎10‎-‎2019 at 17:07:

Når man besøger en pige, starter man altid med et bad, uanset at man har badet hjemmefra.

Jeg er også selv forvirret.

SORRY.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...